MInä tahdon tassu brusheja, mistä minä niitä löydän?
Mistä tassu brusheja?
7
2720
Vastaukset
- trolliolli
http://www.deviantart.com/deviation/32279311/?q=brush paw&qh=boost:popular age_sigma:24h age_scale:5
Samalta sivustolta löytynee lisää. Muistelisin nähneeni.- miten...
Mitens tuommoinen asennetaan ?
nim. mulle kans - trolliolli
miten... kirjoitti:
Mitens tuommoinen asennetaan ?
nim. mulle kansElikäs brusheja asennetaan photoshoppiin siirtämällä tiedostot (vain abr-tiedostot, zipit ja rarit pitää purkaa ensin) photoshopin brushes-kansioon.
Se löytyy macissa Ohjelmat -> Adobe Photoshop -> Presets -> Brushes
Windowsissa Program Files -> Adobe -> Adobe Photoshop -> Presets -> Brushes
Tälläinen muistikuva ainakin minulla on.
Eli tiedostot yksinkertaisesti siirretään oikeaan kansioon (siellä on oletusbrushit valmiina), jolloin ne tulevat käyttöön seuraavalla kerralla kun ohjelma käynnistetään. - Onneton kuvanmuokkaaja
Oon koittanu ladata brusheja tuolta, Photo Shoppiin, GIMP:iin ja PhotoFiltreen... Tietääkö joku mihin kuvanmuokkausohjelmaan ne latautuis??
- tietooa
trolliolli kirjoitti:
Elikäs brusheja asennetaan photoshoppiin siirtämällä tiedostot (vain abr-tiedostot, zipit ja rarit pitää purkaa ensin) photoshopin brushes-kansioon.
Se löytyy macissa Ohjelmat -> Adobe Photoshop -> Presets -> Brushes
Windowsissa Program Files -> Adobe -> Adobe Photoshop -> Presets -> Brushes
Tälläinen muistikuva ainakin minulla on.
Eli tiedostot yksinkertaisesti siirretään oikeaan kansioon (siellä on oletusbrushit valmiina), jolloin ne tulevat käyttöön seuraavalla kerralla kun ohjelma käynnistetään.voitko kertoaa yksityis kohtaisesti : )
- tiitu
miksi haluut, mäkin haluaisin tietää et mist sais tassu brushej ja muitakin haluisin tietää aikista fontesta
Brushien tekeminen itsekin on mahdollista:) ja vieläpä suhteellisen helppoa tarvitset vain kameran ja hiukan photoshop osaamista. Näni saa ainakin työlleen sopivan brushin jos ihan työkseen tekee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2234468Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223379Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621945Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61663Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381227Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611189Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin97913- 30757
- 63755
- 176740