Mistä tassu brusheja?

pölölöö

MInä tahdon tassu brusheja, mistä minä niitä löydän?

7

2653

Vastaukset

• Mitens tuommoinen asennetaan ?

nim. mulle kans

• miten... kirjoitti:

Mitens tuommoinen asennetaan ?

nim. mulle kans

Elikäs brusheja asennetaan photoshoppiin siirtämällä tiedostot (vain abr-tiedostot, zipit ja rarit pitää purkaa ensin) photoshopin brushes-kansioon.

Se löytyy macissa Ohjelmat -> Adobe Photoshop -> Presets -> Brushes

Windowsissa Program Files -> Adobe -> Adobe Photoshop -> Presets -> Brushes
        Tälläinen muistikuva ainakin minulla on.

Eli tiedostot yksinkertaisesti siirretään oikeaan kansioon (siellä on oletusbrushit valmiina), jolloin ne tulevat käyttöön seuraavalla kerralla kun ohjelma käynnistetään.

• Oon koittanu ladata brusheja tuolta, Photo Shoppiin, GIMP:iin ja PhotoFiltreen... Tietääkö joku mihin kuvanmuokkausohjelmaan ne latautuis??

• trolliolli kirjoitti:

Elikäs brusheja asennetaan photoshoppiin siirtämällä tiedostot (vain abr-tiedostot, zipit ja rarit pitää purkaa ensin) photoshopin brushes-kansioon.

Se löytyy macissa Ohjelmat -> Adobe Photoshop -> Presets -> Brushes

Windowsissa Program Files -> Adobe -> Adobe Photoshop -> Presets -> Brushes
        Tälläinen muistikuva ainakin minulla on.

Eli tiedostot yksinkertaisesti siirretään oikeaan kansioon (siellä on oletusbrushit valmiina), jolloin ne tulevat käyttöön seuraavalla kerralla kun ohjelma käynnistetään.

voitko kertoaa yksityis kohtaisesti : )

• miksi haluut, mäkin haluaisin tietää et mist sais tassu brushej ja muitakin haluisin tietää aikista fontesta

• Brushien tekeminen itsekin on mahdollista:) ja vieläpä suhteellisen helppoa tarvitset vain kameran ja hiukan photoshop osaamista. Näni saa ainakin työlleen sopivan brushin jos ihan työkseen tekee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut