nyt saan vihdoin siirtyä tänne puolelle, kun on pikkukakkonen tulossa. =D
voisin hieman kirjotella oireita... oviksesta asti maha tautisen kipeä ja tissit myös. viikolla neljä, huimasi ja jälleen sipulin haju alkoi oksettamaan(aivan kuten ekassa raskaudessakin).naamaan tuli paljon pieniä näppylöitä,parina päivänä noin teelusikallinen verta pikkuhousun suojaan ja sitten viikolla 5 4 ISOO PLUSSA!!!!!!! jeee!!!!
plussa tuli viimein!!!!!!
1
513
Vastaukset
- fidi
plussaa näytti vihdoin ja viimein. nyt 5 0. Ei vielä mitään oireita paitsi välillä vihloo vatsasta. Minulla myös jo 2v tyttö kotona odottaa pikkuveikkaa tai siskoa..olen vm 1987
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371802
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453