Minä hyväksyn vain yliluonnollisilla konsteilla parantamisen olipa sitten kyseessä rukouksella parantaminen tai noituus.Mitä mielta olette tästä.
ihme parantumiset
8
981
Vastaukset
- Hiis
Ei pitäisi olla noin jyrkkä! Kyllä molemmista löytyy apua moniin vaivoihin, jotain toisesta, ja jotain toisesta, ei kemiallista koululääketiedettä ja luontaishoitoa pidä asettaa vastakkain, näinhän yleensä tekevät "oikean" koululääketieteen kannattajat.
Haluaisin myös kommentoida sanaa yliluonnollinen! Mitä on yliluonnollinen? Eikö kaikki loppujen lopuksi ole lähtöisin yhdestä ja samasta Luonnosta!?
Koululääketieteen ortodoxiasennetta pitää vastustaa, siinä olet oikeassa! Lääketieteen isä, Hippokrates sanoi, että kaikki mikä parantaa on oikeaa lääkitystä."Kaikki mikä parantaa on oikeaa lääkitystä"!
Lopultakin Luonto moninaisuudessaan on aidoin parantaja.
Synteettisperäisten lääkevalmisteiden lisäksi valmistetaan vielä hyvin paljon
luonnontuotteista valmistettuja lääkkeitä.
Vesi vanhin voitehista Luonto parantajista.
- mielipiteeni on
että kyseessä on PROVO!
- vaan
Missä mielessä mielipiteesi on ASIALLINEN?
- mikään yliluonnollinen taik...
kun kerta oli kyseessä leukemian relapsi.
siis luuydinsiirron jälkeinen uusiminen, usean vuoden oireettoman vaiheen jälkeen.
että voisinpa haistattaa paskat kaikenmaailman koivuntuhkille ja reikeille sun muille.- täällä
ilkeilemässä? Kai nyt jokainen tajuaa, että tuossa tilanteessa länsimainen hoito on varmasti paras, jos siis kyseessä on noin vakava tilanne. Mutta se ei suinkaan tarkoita, että ns. vaihtoehtopuolelta ei löytyisi mihinkään apua, ja juuri sellaisiin pikkuvaivoihin, kuten esim. allergia, johon länsimainen lääketiede tarjoaa vain oireita helpottavaa hoitoa. Enempää en viitsi asiasta jauhaa.
- relapsi
täällä kirjoitti:
ilkeilemässä? Kai nyt jokainen tajuaa, että tuossa tilanteessa länsimainen hoito on varmasti paras, jos siis kyseessä on noin vakava tilanne. Mutta se ei suinkaan tarkoita, että ns. vaihtoehtopuolelta ei löytyisi mihinkään apua, ja juuri sellaisiin pikkuvaivoihin, kuten esim. allergia, johon länsimainen lääketiede tarjoaa vain oireita helpottavaa hoitoa. Enempää en viitsi asiasta jauhaa.
"Minä hyväksyn vain yliluonnollisilla konsteilla parantamisen olipa sitten kyseessä rukouksella parantaminen tai noituus.Mitä mielta olette tästä."
Että tuossa vastaus sulle.
Ja kun vielä muistan, niin oli eräs potilas, ei kuitenkaan relapsitapaus, joka sanoi minulle muutamaa kuukautta ennen kuolemaansa, että "kaukoparantaja oli kertonut hänen äidilleen, että *:lla ei ole mitään hätää" (tuo * = potilaan nimi).
Ilkeilemässä?
Kyllä minä sen ymmärrän, että syöpään löytyy lääkkeitä vaikka kuusesta, taikka hainrustosta, niinkuin silloin puhuttiin (v. 1995), mutta ei ole syntynyt mitään valmista. - Lääketieteen vastustaja
täällä kirjoitti:
Lääkärit ovat punapersepaviaaneja ja sinä luotat niihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000