RAPU JA KAURIS:

tietääkö joku

Onko kokemuksia; sopivatko yhteen vai onko tuhoon tuomittu koko suhde?

4

1750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LapinJane

      Olen itse kaurisnainen ja tapaillut rapumiestä n.2 kk. Otin heti tapaamisen jälkeen yhteyttä ystävääni joka on myös kauris ja naimisissa rapumiehen kanssa. Keskustelut hänen kanssaan ovat vahvistaneet käsitystä tietyistä rapumiehen tyypillisistä luonteenpiirteistä ja rauhoittaneet joskus turhankin paljon ajattelevan ja murehtivan kaurisnaisen mieltä. Vastamerkit kun täydentää toisiaan niin suhde toimii!Osaahan rapumies olla välillä oikullinen ja ns. oman tien kulkija mutta toisaalta hän on myös herkkä ja romanttinen..Itse olen kyllä aivan taivaissa kyseisen miehen tavattuani ja toivon että tunne jatkuu pitkään..=)

    • Kokemusta on

      sopii erittäin hyvin! Mulla on elämäni aikana varmaankin toistakymmentä kauris-tuttavuutta ja aina on synkannut tosi hyvin. En halua vaikuttaa omahyväiseltä, mutta kaikki kauriit, jotka olen tavannut, ovat tykänneet minusta (ja minä heistä). Suhteesta mulla ei ole kokemuksia, mutta useat mies-kauriit ovat yrittäneet sitkeästi "iskeä" minua. Ystävinä ainakin ovat erittäin luotettavia ja toisesta välittäviä. Olen myös kokenut, että molemmat ovat jotenkin rehellisiä ja teeskentelemättömiä heti alusta lähtien. Ei tarvitse yrittää olla parempi tai vetää jotain roolia. Vastakohtaisena "järki-ihmisenä" kauris on puhunut järkeä mulle joskus ylikin tunteelliselle ja herkälle rapunaiselle.
      Uskon vahvasti, että myös parisuhde toimii näiden kahden merkin välillä. Hyvää jatkoa teille!

      • ap.

        kuulosti vastaukset lupaavilta...


    • Kauris-tyttö

      Itse olen kauris ja olen ollut yhdessä rapu-miehen kanssa jo 8 vuotta ja hyvin on toiminut. Perusarvot meillä molemmilla on hyvin samanlaiset, mutta reagoimme asioihin hyvin eri tavalla. Minä kauriina olen jalat maassa tyyppi ja rakastan turvallisuuden tunnetta ja vakautta. Olen myös hyvin uskollinen ja rehellinen. Mieheni taas on oikea visionääri ja koko ajan pitäisi tapahtua jotain. Mutta olemme tulleet hyvin toimeen, koska minä aina hieman jarruttelen hänen jatkuvia uusia päähänpistojaan. Näin elämässämme tapahtuu koko ajan jotain, mutta emme kuitenkaan toilaile...

      Rapu-mies sopii ainakin minulle hyvin, koska olen joskus liiankin järkevä ja mieheni saa minut aina välillä hieman hulluttelemaan. Olisin varmaankin hyvin tylsä ihminen ilman rapu-miestäni.

      Toki joitakin hankaluuksiakin on ollut hyvin erilaisten luonteiden yhteensovittamisessa. Ajattelemme asioita niin eri kannalta, että joskus on mahdotonta käsittää toisen ajatuksia. Vai johtuuko tuo vain yksinkertaisesti siitä naisen ja miehen erosta...: ) Mutta kaiken kaikkiaan suhteemme on toiminut hyvin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      57
      877
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe