RAPU JA KAURIS:

tietääkö joku

Onko kokemuksia; sopivatko yhteen vai onko tuhoon tuomittu koko suhde?

4

1843

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LapinJane

Olen itse kaurisnainen ja tapaillut rapumiestä n.2 kk. Otin heti tapaamisen jälkeen yhteyttä ystävääni joka on myös kauris ja naimisissa rapumiehen kanssa. Keskustelut hänen kanssaan ovat vahvistaneet käsitystä tietyistä rapumiehen tyypillisistä luonteenpiirteistä ja rauhoittaneet joskus turhankin paljon ajattelevan ja murehtivan kaurisnaisen mieltä. Vastamerkit kun täydentää toisiaan niin suhde toimii!Osaahan rapumies olla välillä oikullinen ja ns. oman tien kulkija mutta toisaalta hän on myös herkkä ja romanttinen..Itse olen kyllä aivan taivaissa kyseisen miehen tavattuani ja toivon että tunne jatkuu pitkään..=)

• Kokemusta on

sopii erittäin hyvin! Mulla on elämäni aikana varmaankin toistakymmentä kauris-tuttavuutta ja aina on synkannut tosi hyvin. En halua vaikuttaa omahyväiseltä, mutta kaikki kauriit, jotka olen tavannut, ovat tykänneet minusta (ja minä heistä). Suhteesta mulla ei ole kokemuksia, mutta useat mies-kauriit ovat yrittäneet sitkeästi "iskeä" minua. Ystävinä ainakin ovat erittäin luotettavia ja toisesta välittäviä. Olen myös kokenut, että molemmat ovat jotenkin rehellisiä ja teeskentelemättömiä heti alusta lähtien. Ei tarvitse yrittää olla parempi tai vetää jotain roolia. Vastakohtaisena "järki-ihmisenä" kauris on puhunut järkeä mulle joskus ylikin tunteelliselle ja herkälle rapunaiselle.
      Uskon vahvasti, että myös parisuhde toimii näiden kahden merkin välillä. Hyvää jatkoa teille!

• ap.

kuulosti vastaukset lupaavilta...

• Kauris-tyttö

Itse olen kauris ja olen ollut yhdessä rapu-miehen kanssa jo 8 vuotta ja hyvin on toiminut. Perusarvot meillä molemmilla on hyvin samanlaiset, mutta reagoimme asioihin hyvin eri tavalla. Minä kauriina olen jalat maassa tyyppi ja rakastan turvallisuuden tunnetta ja vakautta. Olen myös hyvin uskollinen ja rehellinen. Mieheni taas on oikea visionääri ja koko ajan pitäisi tapahtua jotain. Mutta olemme tulleet hyvin toimeen, koska minä aina hieman jarruttelen hänen jatkuvia uusia päähänpistojaan. Näin elämässämme tapahtuu koko ajan jotain, mutta emme kuitenkaan toilaile...

Rapu-mies sopii ainakin minulle hyvin, koska olen joskus liiankin järkevä ja mieheni saa minut aina välillä hieman hulluttelemaan. Olisin varmaankin hyvin tylsä ihminen ilman rapu-miestäni.

Toki joitakin hankaluuksiakin on ollut hyvin erilaisten luonteiden yhteensovittamisessa. Ajattelemme asioita niin eri kannalta, että joskus on mahdotonta käsittää toisen ajatuksia. Vai johtuuko tuo vain yksinkertaisesti siitä naisen ja miehen erosta...: ) Mutta kaiken kaikkiaan suhteemme on toiminut hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1586
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      102
      1534
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      218
      1012
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      859
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      770
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      761
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      8
      749
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      65