Heipä hei, mummoni se täyttää 75v ihan justiinsa, ja pitäisi keksiä jokin mieluinen lahja.
Olisko ehdotuksia?
mitä ostaisin?
6
609
Vastaukset
Osta kukkia ja vaikka lahjakortti jalkahoitajalle!
Jos hän saa sen muutenkin..esim. sairaudenhoitona,
niin osta vaikka muutama yö Kylpylässä..Varmaan ilahtuisi...Ei tässä nyt muuta tule mieleen..
Jos on innokas lukija,niin kirja on aina mieluinen.. Mietihän..t.Irkku- Elias*
Jos ajattelet kylpylälomaa, niin ota ensin kautta rantain selvää, haluaako hän sellaista. Itse en haluaisi. :)
Yksi tuttavani täytti juuri 70 ja sai lapsiltaan lahjaksi kylpyläloman. Hän tuntee nyt velvollisuudekseen mennä kylpylään ja miettii, miten siellä jaksaa olla monta päivää.
Minun mielestäni yksi sopiva lahja voisi olla hyvälaatuinen kylpy- tai aamutakki. Niitä ei ole koskaan liikaa. - Elias*
Elias* kirjoitti:
Jos ajattelet kylpylälomaa, niin ota ensin kautta rantain selvää, haluaako hän sellaista. Itse en haluaisi. :)
Yksi tuttavani täytti juuri 70 ja sai lapsiltaan lahjaksi kylpyläloman. Hän tuntee nyt velvollisuudekseen mennä kylpylään ja miettii, miten siellä jaksaa olla monta päivää.
Minun mielestäni yksi sopiva lahja voisi olla hyvälaatuinen kylpy- tai aamutakki. Niitä ei ole koskaan liikaa.Edellinen oli tietysti tarkoitettu aloittajalle.
- lapset
jotka ostavat lounaslippuja, jos on kiva ruokapaikka lähellä ja mummo siitä tykkäisi
- sitten
kun mummo on vuodepotilas loppuelamansa?
Onko ehdotuksia? - Likka321
sitten kirjoitti:
kun mummo on vuodepotilas loppuelamansa?
Onko ehdotuksia?kirja- ja musiikkiäänitteitä, musiikinkuuntelulaite, uusi radio. Valokuvakirja kauniisti koottuna. Sievä vuodenuttu, mukava oloasu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2836406Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss653459- 2003011
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242567- 741862
- 1461602
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1991582Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631491Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121438- 881353