Miten saan kalamiehen?

Leijona Nainen

Oon ihastunut todella ihanantuntuiseen kalamieheen ja olemme tavanneet pari kertaa. Enimmäkseen olemme jutelleet netin välityksellä. En ole varma onko tämä mies kiinnostunut minusta, hän ei oikein näytä merkkejä siitä tai sitten en ole huomannut. Emme ole tunteneet kovin kauaa.

Miten saan tietää onko hän kiinnostunut?
Ja miten uskallan lähestyä häntä?
Mitä kalamies haluaa naiselta??
Miten kalat näyttää kiinnostuksensa?

8

4460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalanen omaks

      Ihan ensimmäiseksi kysymyksiä:
      Missä olette tavanneet?
      Oletteko silloin jutelleet vai esim viettänyt vain aikaa yhdessä?

      Vastauksia:
      Kysymällä jos rohkeutesi riittää.
      Sen näkee hänen silmistään,jos hän tekee sinuun usein pitkiä silmäyksiä ja hymyilee takaisin sinun hymyillessä.
      Lähestyminen on helppoa,kunhan otat huomioon että kala voi olla ujo.
      20 sekunnin halaus tavatessa/erotessa poistaa isommat ujoudet,sitten heti juttelemaan.
      Siitä se lähtee,mut älä ole kokoaikaa äänessä.Pienet hiljaiset hetket keskusteluissa kuuluu asiaan ja mieti etukäteen aiheet valmiiksi,ellet ole Runeberi syntyjäsi.

      Mitä kalamies tahtoo naiselta.. Vaatimattomasti sanottuna kaiken;)
      Uskollisuus,rehellisyys,kiltteys,seksikkyys,jne ovat eduksi.
      Ole naisellinen,avoin,tunteellinen,älä esitä roolia, unohda liiat meikit ja horatsu releet,varaudu olemaan ´antelias` seksissä. Älä ahdista kalaa nurkkaan,äläkä saa häntä tuntemaan itseään kahlituksi,muuten hän ahdistuu ja karkaa,ellei lisäksi vielä masennu.
      Anna omaa aikaa ja tilaa kun hän sitä tarvitsee.
      Niin hän loistaa taas kilpaa auringon kanssa ja jyrää eteenpäin kuin jarruton veturi.
      Edellyttäen,ettet tapaa alkoholisoitunutta maanantaikappaletta..silloin juokse itse karkuun.

      Hänen kiinnostuksensa on kyllä helppo huomata.
      Seuraa hänen silmiään ja kasvon ilmeitä.. pokerface ikävä kyllä peittää tunteensa.
      Neuvon sinun viemään häntä niin, ettei kalamies huomaa sinun tekevän niin;)
      Tapaamisen jälkeen ilmoita heti haluavasi tavata uudelleen ja älä jätä pitkiä välejä tapaamisten väliin,sillä jää on tehty särjettäväksi:)
      Muista..älä ahdistele. Kahdenkeskinen hetki treffeillä kaukana hälystä tepsii paremmin,kuin raflassa ihmishulinassa. Vaikka kävellen ja siinä ohessa jäätelöä penkil nauttien.
      Mikset kysy tavatessa suoraan,että kiinnostatko häntä?
      Älä nyt ainakaan seksillä yritä tehdä vaikutusta häneen,muuten kalamies olettaa sinun olevan ´jakorasia` jollaisia he karttavat kaukaa.
      Hän tekee kyllä aloitteen,kunhan hetki SILLE on ajankohtainen;)
      Onnea kalastukseen,älä turhaan pujota matoa koukkuun vaan pyydystä katiskalla.. vaik loppujen lopuks sil omalla;)

    • kalamies

      kylläkii yl keskikoon(=iän)
      Mikäli minua halluut sualistoo, vieheen pittää olla pien, tuore ja nätti. Muuten on turha yrittöö.
      Kuitennii jos sattusit onnistummaa, varmaanniin riemurasiallas ee oes rajjoo ennenkun se reppee...

    • hyvä..

      kierrä kälämies kaukaa.Sinulle on totisesti parempaa ja rehdinpää merkkiä tarjolla.

      • ???

        Mitäköhän tuo tarkoittaa. Kalat ei muka rehti??? Olen kalat ja 100% luotettava ja rehellinen ja uskollinen, joskin jotkut tarinat menneestä voivat kertoessa huomaamatta paisua hieman kalajutuiksi...eli juttuihin tulee herkästi pikkuisen ylimääräistä lihaa luiden ympärille...


      • ole...
        ??? kirjoitti:

        Mitäköhän tuo tarkoittaa. Kalat ei muka rehti??? Olen kalat ja 100% luotettava ja rehellinen ja uskollinen, joskin jotkut tarinat menneestä voivat kertoessa huomaamatta paisua hieman kalajutuiksi...eli juttuihin tulee herkästi pikkuisen ylimääräistä lihaa luiden ympärille...

        Taidat olla valioyksilö tai se poikkeus joka vahvistaa säännön.Minulla on kalatmerkistä yli 20vuoden kokemus.En voi muuta sanoa kun että oli tai on melekoinen kettu.Niin kiero (ja omahyväinen) että sotkeutuu varmaan omaan näppäryyteensä.Mutta hyvin näkyy kelpaavan.Taitaa oikein tappelu olla että kuka saa ja kelle kuuluu!


      • Pepsi
        ole... kirjoitti:

        Taidat olla valioyksilö tai se poikkeus joka vahvistaa säännön.Minulla on kalatmerkistä yli 20vuoden kokemus.En voi muuta sanoa kun että oli tai on melekoinen kettu.Niin kiero (ja omahyväinen) että sotkeutuu varmaan omaan näppäryyteensä.Mutta hyvin näkyy kelpaavan.Taitaa oikein tappelu olla että kuka saa ja kelle kuuluu!

        Kalamies ei kerro tunteitaan, eikä oikeastaan tiedä itsekään mitä tahtoo...ota siitä sitten selvää...Vuoden kokemus takana..


      • veskarinainen.
        Pepsi kirjoitti:

        Kalamies ei kerro tunteitaan, eikä oikeastaan tiedä itsekään mitä tahtoo...ota siitä sitten selvää...Vuoden kokemus takana..

        Kalan kanssa puolitoista vuotta seurustelleena olen täysin eri mieltä.Kalalta olen saanut niin paljon hellyttä ja nimenomaan sitä tunteista puhumista.En koskaan ole tavannut miestä joka puhuu/pussaa niin paljon kuin kala.
        Ei varmasti puhu jos ei luota.Ei varmasti pussaile jos kokee antavansa suhteessa jatkuvasti saamatta itse takasin.
        Näin ainakin meillä.


    • ongella

      Odota kohta iskee.....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe