viittaan haminan keskusteluihin... aina on ollut ja aina on oleva... pikku vaimokkeet/avopuolisot ne porskuttaa autuaana ihanien ukkojensa kanssa., tietämättä (ehkä) heidän jatkuvasta suhteestaan toiseen naiseen.
salarakkaita on myös kotkassa,
14
4590
Vastaukset
- niitä
Onhan niitä sellaisia ukkoja muuallakin!
- onnellinen miäs
... kaksi salarakast ja oma pikkupikku soma vaimo ja autuaa tiätämättömii (ehkä) ovat toisistaa...
- julki
Kaikki sitten vaan käräyttelemään!
- ölkki
hankkikaa elämä. Joku mustankipee eukko taitaa provosoida keskustelua pintaan jos vaikka oman ukon nimi tulis esiin.
- Onnellinen <3
Itse Olen se "toinen" nainen.
Tilanteesta en ole kyllä ylpeä, mutta onnellinen tunteista joita saan/ saamme kokea.
Ikävä on iso ja onneksi riutujia on kaksi.
Ero avioliitosta on tulevaisuudessa todennäköinen, kunhan aika kuluu eteenpäin ja ratkaisu on tarkkaan harkittu, eikä hätiköidysti huumassa tehty. - nilkit ukot
laittaisi joku vaan nimiä...
- Listaa
nilkit ukot kirjoitti:
laittaisi joku vaan nimiä...
Aimo Toimi
Aina Mieli
Albert Reva
Anna Aina
Anna Mäki
Anna Tulla
Anne Palli
Anu Saukko
Anu Suni
Anu Surakka
Hellä Alapää
Hellä Elin
Hellä Keskiväli
Hilppa Impinpimppa
Impi Aina Ilona
Impi Ellen Anna
Johan Kesti
Johannes Lerssi
Jorma Jerkku
Jorma Jortikka
Jorma Ojos
Kullervo Pellinen
Marja Piirainen
Marja Varvikko
Martti Mela
Naima Haara
Naima Muisto
Pasi Anssi
Pasi Kuikka
Per Saukko
- -Pauliina_
No ei ne akatkaan niin uskollisia ole jos se nyt siitä on kiinni..ja yhtä huonosti ne ukot siitä mitään tietää.
- niiskuttaja
onnellinen toinen nainen exälleni... arkea se taaplaa avovaimon kanssa, me vietetään juhlaa kun tavataan! sopii juuri nyt mulle. tuttu mies, muttei tarvii kestää sen oikukasta luonnetta.
- onnellinen miäs
niiskuttaja kirjoitti:
onnellinen toinen nainen exälleni... arkea se taaplaa avovaimon kanssa, me vietetään juhlaa kun tavataan! sopii juuri nyt mulle. tuttu mies, muttei tarvii kestää sen oikukasta luonnetta.
Wise men say only fools rush in
but I can't help falling in love with you
Shall I stay
would it be a sin
If I can't help falling in love with you - tietoaon
niiskuttaja kirjoitti:
ja "ykkönen" autuaana jatkaa kotileikkiä....
- älä oo naiivi
tietoaon kirjoitti:
ja "ykkönen" autuaana jatkaa kotileikkiä....
luuletko että ne mamujen naisetkaa iha puhtosia on, ja tullu mieleen että ei niitä ehkä paljoa kiinnosta??
- sittenhän ei
älä oo naiivi kirjoitti:
luuletko että ne mamujen naisetkaa iha puhtosia on, ja tullu mieleen että ei niitä ehkä paljoa kiinnosta??
ole ongelmaa, kun kultsuni pyrähtää mun luokseni kuhertelemaan.... hyvä tietää!!!
- bebe3
sittenhän ei kirjoitti:
ole ongelmaa, kun kultsuni pyrähtää mun luokseni kuhertelemaan.... hyvä tietää!!!
sängystä toiseen, kun tyttiksen silmä välttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1673589Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi332814Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.12726Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem572682Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k172549Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️252549Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien872016Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1721978Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill91958Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31693