Minkä IKÄISIÄ amiksissa??

??.....

Onko amikset täynnä vain peruskoulusta juuri päässeitä, 16-17v. opiskelijoita, ja vanhemmat opiskelee jossain aikuisammattikouluissa? Vai onko kaikenikäisiä? Olen 19v. ja jotenkin arveluttaa kun olen muutaman vuoden peruskoulun päättäneitä vanhempi.. vaikka nyt toki en paljoa mutta silti!

9

3628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ninja25

Et oo vanhimmasta päästä ees. Kyllä ne periaatteessa on niitä 16-vuotiaita mut on siellä muun ikäsiäkin ja varmasti enemmänki ko vaan muutama.

• vanhempinnn

valmistuin juuri ylioppilaaksi ja nyt olis ykköstoiveena päästä sisään tuonne amikseen, kauneudenhoitoalalle. olen 21 vuotta. mutu-tuntumalla voisin sanoa, että pääsykokeissa olleista 1/3 tai 1/4 oli meitä vanhempia. ja toden totta toivonkin että mahdollisimman moni noista vanhemmista aloittais myös syksyllä. kai sitä on itsekin ollut yhtä lapsellinen ja rääväsuu sitten 9.luokan lopulla..

• ----
        vanhempinnn kirjoitti:

valmistuin juuri ylioppilaaksi ja nyt olis ykköstoiveena päästä sisään tuonne amikseen, kauneudenhoitoalalle. olen 21 vuotta. mutu-tuntumalla voisin sanoa, että pääsykokeissa olleista 1/3 tai 1/4 oli meitä vanhempia. ja toden totta toivonkin että mahdollisimman moni noista vanhemmista aloittais myös syksyllä. kai sitä on itsekin ollut yhtä lapsellinen ja rääväsuu sitten 9.luokan lopulla..

ihanaa!!! myös 21v ja hain kauneudenhoito alalle helpaan. just pelotti kans et kaikki olis sen 16v.

• todellakaan

jos menet yo-pohjaiseen, jossa kaikki ovat siis vähintään 18-19vee, sen nuorempia siellä tuskin on.

• thu5j

mä pääsin artesaaniksi opiskelemaan ja täytän heinäkuussa 23-v...
      toivottavasti ois muitakin mun ikäisiä,ettei ois tylsää tauoilla=)

• -89

niih

• -------

Minä olen 21-vuotias ja menossa myös ammattiopistoon syksyllä. Eikä ole edes yo-pohjaisille omaa luokkaa vaan muiden seassa yriteään selvitä :D.

• :) :)

Jeskamandeera. Minä olen 45 ja syksyllä aloitan toisen vuoden amiksessa ihan nuorisolinjalla. Meidän luokasta puolet on peruskoululaisia, muutama parikymppinen, pari kolmekymppistä ja kaksi 45.

• Vanhempi opiskelija

En tiedä kävikö vain huono tuuri vai mitä. Mutta ainakin kun itse hain ammattioppilaitokseen nuortenlinjalle vanhempana ja otin puheeksi sen rauhattomuuden oppitunneilla eli opettaja yrittää opettaa. Kynät ja sen sellaset vaan lenteli siellä. Ja koko ajan hirveä pälätys. Niin kuraattori ja muu ketkä näitä asioita kouluissa nyt hoitaa lähti koko ajan siitä, että jos on ongelmaa niin mun kannattaa harkita linjan vaihtoa tai jopa lopettamista. Et siitä päättelisin, että kai ne on niille nuoremmille ensisijaisesti suunnattu kun puheet olivat tämän suuntasia.

Lähdin sitten muusta syystä pois kun tilanne ei korjaantunut vuoden sisällä vaikka asia oli hoidossa kuten väittivät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      48
      5978
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      62
      3649
    3. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      16
      2800
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      186
      2779
    5. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2329
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      36
      2315
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      18
      2117
    8. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      21
      2049
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      149
      1418
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      284
      1366
    Aihe