Mitä TPS:lle on tapahtunut kun ne pelaa noin hyvin?
Mitäs TPS:lle on tapahtunut?
7
601
Vastaukset
- NUMERO12
MIKSU ASIALLA..VEIKKAAN ETTÄ POJAT TAISTELEVAT KLUBIN JA HAKAN OHELLA MITALLEISTA
- niksula
Ja sitten ottivat cupissa pataan jjk:lta.
- Futaaja -68
niksula kirjoitti:
Ja sitten ottivat cupissa pataan jjk:lta.
Koska JJK on kova porukka, siitä vielä kuullaan.
- Niksula
Futaaja -68 kirjoitti:
Koska JJK on kova porukka, siitä vielä kuullaan.
Se peli osoitti, että ei liigan ja ykkösen tasoero tällä hetkellä ole suuri, ja pelillinen taso häävi.
- kyllä
Hyvältä näyttää TPS:n tilanne tällä hetkellä. Itse ajattelin, että joukkue tulee tällä kaudella alisuorittamaan odotuksiin ja puheisiin nähden, mutta nähtävästi Miksu tietää mitä tekee.
- pelit
Muutama viime peli ei ole ihan putkeen mennyt, saa nähdä miten loppukausi sujuu...
- Turkulaisesten rasite Tps
Tepsi meni mahalaskulle, ja Veikkausliigan voitto meni sivu suun.!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.745009Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.153398Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242690Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571747- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2311206Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra53902