Mä olen kaasona kaverini häissä syksyllä ja tässä on nyt polttari ohjelman miettiminen käynnissa. Jos jollakin on hyviä ehdotuksia tai kokemuksia siitä mitä Porissa voisi tehdä. Tossa olen vähän mietiskellyt että joku tanssitunti voisi hyvin kuulua ohjelmaan koska se ei ole säästä riippuvainen. Myös suklaan maistajaiset tai viinin maistajaiset ovat olleet esillä ohjelmanumeroksi loppuillasta. Oletettavasti viedään myös morsian meikattavaksi ennen baarin lähtöä ja aamulla jotain hemmottelua kasvohoidon tai jalkahoidon merkeissä.
Koska polttarit ovat syksyn puolella pitäisi varauta siihen että sää voi olla jo viileä ja sadellakkin saattaa. Eli onkohan mitään sisätiloja missä voisi harrastaa jotain polttareihin sopivaa aktiviteettiä??
polttarit porissa
inseparable
1
688
Vastaukset 1
- sdftiujkpi
erittäin hyviä ideoita teillä jo valmiina. Porissa voisi myös miettiä mikroautoilua puuvillatehtaalla tai voisi kysyä onko mahdollisuuksia päästä lentokentän lentokonesimulaattoriin, porihallissa voisi myös harrastaa seinäkiipeilyä. eli siinä mulle äkkiseltään mieleen tulleet sisällä toteutettavat ideat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va571598Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3641151- 132918
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu13732Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63612- 41588
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90548- 43513
- 45498
- 44456