Onko muilla jotka ovat olleet/ovat 20kg ylipainosia, tullut raskausarpia polviin ja siitä ylöspäin?
Ennen ei haitannut, sillä raskausarvet pystyi piilottamaan, nyt sen sijaan ei voi ja hävettää niin pirusti! Olen jopa ruvennut pelkäämään Cushingin tautiakin, koska siihen kuuluu ihon repeily ja meikäläisellä on revennyt hirveesti iho viime aikoina, vaikka en mielestäni ole lihonnut! Pelottaa!!! :((((painoa on nyt 85kg)
raskausarpia polvissa...
6
1450
Vastaukset
- toisille
tulee ja toisille ei... Muuta en osaa sinulle kommentoida. Itselläni on myös muutamia polvissa ja enemmin reisissä vaikka ylipainoa ei edes ole.
- on juu
mulla on ylipainoa mut ei raskausarpia sit mun kaveri on alipainonen ja sillä niitä taas sitten on.Tasan ei käy onnen lahjat.Kenellä mikäki harmi.
- paksukainen]
Mulla käsivarsissa ja vatsassa :(
Olen 30kg ylipainoinen ja arvet ovat häirinneet käsissä ja vatsassa minua jo melkein ½ vuotta :(- aloittaja
Todella peestä suoraansanottuna! Ei voi pitää hihattomia kun hävettää niin paljon. T_T
- Hyvää juhannusta
Huvittavia viestejä. Ämmät ovat muodottomia läskivuoria ja surevat jotain arpia. Olkaa huoleti, ei niitä kukaan huomaa!
Hyvä vain ettette pidä hihattomia. - apuja
Jännä kyllä koska olen itse täysin normaalipainoinen ja tosin vielä lapsi mutta mulla on kanssa polvissa raskausarpia. Harrasta viikoittattain paljon urhreilua niin tuntuu oudolta että semmosia on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716207- 1335564
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4703446Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091827Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3811286- 381266
- 671081
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun47984Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110922Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52889