Mopo isolle miehelle

100+kg

Minkä merkkisiä mopoja kannattaisi mennä katselemaan, kun kuskilla on kokoa 182cm/110kg. Kyytiin pitäisi saada pari kypärää, kauppakassi ja vielä muija takapenkille. Pelottaa, että kuoppa asfaltissa rykäsee rungon mutkalla ja etuhaarukan kieroon ;)

Kiitos avusta jo etukäteen.

9

4357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iso ittekki 113 kg

      powermax mtx-2 tilava ja hyvä peli isolle!eiköhän tuo elopaino kantavuus ole kaikissa mopoissa ole enimmillään 150 kg, joten vaimon ei saa sun tapauksessa painaa 40 kg enempää! yksinään ajettuna tää peli hyvä!

    • fghjk

      Käy kattomassa Kymcon uus Super 8. On meinaan tosi ISO moposkootteriksi. Ite tilaan sellaisen vaikkakin oon vaan 180cm/75kg. Juu ja 14" renkaat löytyy eli nielee kuopat tod.näk. paremmin luin monet muut skootteri mallit.

      • fgfgfg

        Jeps niinkuin otsikkokin sanoo niin kantavuus loppuu kesken näissä moposkoottereissa. Itselläni on suurin skode mitä markkinoilta löytyy elikkäs Tyscon XL 50 jossa omapaino on 106kg ja akseliväli hulppeat 142cm mikä vastaa monia 600 kuutioisia katupyöriä mutta kun kuski painaa 100kg niin kyyditettävälle jää ainoastaan 40kg maksimipainoksi. Tilaa kyllä riittäisi mutta kun kantavuus ei yksinkertaisesti riitä.

        En suosittele ottamaan kyytiin toista satakiloista. Runko saattaa vääntyä. Ja varmasti vääntyykin pitemmän päälle. Lyhyitä reissuja saattaa vielä kestääkin.


      • sama123
        fgfgfg kirjoitti:

        Jeps niinkuin otsikkokin sanoo niin kantavuus loppuu kesken näissä moposkoottereissa. Itselläni on suurin skode mitä markkinoilta löytyy elikkäs Tyscon XL 50 jossa omapaino on 106kg ja akseliväli hulppeat 142cm mikä vastaa monia 600 kuutioisia katupyöriä mutta kun kuski painaa 100kg niin kyyditettävälle jää ainoastaan 40kg maksimipainoksi. Tilaa kyllä riittäisi mutta kun kantavuus ei yksinkertaisesti riitä.

        En suosittele ottamaan kyytiin toista satakiloista. Runko saattaa vääntyä. Ja varmasti vääntyykin pitemmän päälle. Lyhyitä reissuja saattaa vielä kestääkin.

        Juu tuo kantavuus on 150kg Kymcon Super 8 / Agilityssa. Eikä varmaan juuri missään muussakaan mopossa ole kantavuutta tuon enempää. Maxiskooteri lienee seuraava vaihtoehto yli 150kg painavien pariskuntien ajeluihin.


      • ...
        sama123 kirjoitti:

        Juu tuo kantavuus on 150kg Kymcon Super 8 / Agilityssa. Eikä varmaan juuri missään muussakaan mopossa ole kantavuutta tuon enempää. Maxiskooteri lienee seuraava vaihtoehto yli 150kg painavien pariskuntien ajeluihin.

        muistaakseni speedfightissa kantavuus oli vähän enemmän, mutta en ole ihan varma...


    • normaali

      Kantsuu lopettaa kalja ja grillinakit ja siirtyä puputtamaan ruohoa, niin jo parin vuoden kuluttua mikä tahansa ihmiskuljetuksiin tarkoitettu mopo käy...

      • peugeotblaster

        eli pösön blasteri, omaa painoa 100kg ja moottori sekä runko jaksaa viedä oikeen kivasti. Laadukas tukeva skootteri ja ollut kyydissä usein toinenkin satakilonen, runko kestää ja vauhdinkin saa hilattua yli sallitun nopeuden :)


      • Anonyymi

        Siis luuranko kehiin.... Haista ite.. Mopot teinien häirikkö hommii varten..


    • osta auto tai jätä vaimo kotiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1240
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      21
      465
    8. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    9. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    10. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      21
      447
    Aihe