Valoko bi?

uteliasOlento,

42

3415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elyce

      olen huomannut omien hesalaisten tuttujeni suutelevan toisiaan ihan vaan siitä ilmeisestä syystä että se on hauskaa, selvin päin, ihan vaan ystävyyden osoituksena sukupuolesta välittämättä. (Tai kukaties he vain ovat omituisia... heh)

      Tai sitten se pussaileminen voi olla jonkinlaista huomionhakuisuutta, toisten huvittamista tai "läppä". Tai siis, erityisen kiihkeältä mikään noista suudelmista ei kylläkään vaikuttanut.

    • seksualisuus on enemmän kui...

      Etkö vielä ole tajunnut, että hevimiehet aina pussailevat toisia hevimiehiä? Sellaista se on. Nuo kuvat eivät kerro ko. henkilöiden seksuaalisuudesta yhtään mitään.

      • UteliasOlento,

        "Etkö vielä ole tajunnut, että hevimiehet aina pussailevat toisia hevimiehiä? Sellaista se on. Nuo kuvat eivät kerro ko. henkilöiden seksuaalisuudesta yhtään mitään."

        No Ville Valo ei muutenkaan vaikuta yhtään heterolta. meikaaaminen,Pukeutuminen..Ajattelin vain että se vois olla hyvin tod.näköisesti bi.


      • tosissaan hevimies?

        Ei! Nyt tuli hikka kun tuon näki painettuna!


    • varma mutta..

      Minusta hän vaikuttaa Biseksuaalilta... Vaatteeet,meikkaus ja olen kuullut että hän olis bi..

      • rokkari69

        Tekeekö meikkaus miehestä biin tai homon?
        Ei! Minäkin tiedän monta miestä jotka meikkaavat ja seurustelevat NAISTEN kanssa onnellisesti.


      • b34hgc56
        rokkari69 kirjoitti:

        Tekeekö meikkaus miehestä biin tai homon?
        Ei! Minäkin tiedän monta miestä jotka meikkaavat ja seurustelevat NAISTEN kanssa onnellisesti.

        No sori Ville Vaan vaikutti jotenkin biseksuaalilta........


      • jeejee rock'n roll
        rokkari69 kirjoitti:

        Tekeekö meikkaus miehestä biin tai homon?
        Ei! Minäkin tiedän monta miestä jotka meikkaavat ja seurustelevat NAISTEN kanssa onnellisesti.

        Heteromies ei nyt vaan meikkaa eikä pussaile muita miehiä, turha teidän piilohomojen on muuta väittää.


    • buolikas

      The Gauntlet: "This album is more guitar heavy and less keyboard based than the previous HIM albums."

      Ville: "Keyboards are so fucking full blown gay. I love Duran Duran, but there is only so much you can take. There is nothing wrong with being gay. UNFORTUNATELY I AM HETEROSEXUAL. ..."

      Tuossa lainaus haastattelusta, joka on tehty 2007-05-15.

      Siitä voimme kaikki todeta, että Ville ei ole sanojensa mukaan bi. Ja itse hän sen parhaiten tietää.

      • se..,..

        Ville ei olekkaan bi...


      • On osaa enkkuu

        Voisko joku ystävällinen ihminen suomentaa ton haastattelun?


      • Ystävällinen ihminen
        On osaa enkkuu kirjoitti:

        Voisko joku ystävällinen ihminen suomentaa ton haastattelun?

        The Gauntlet: "Tämä levy on enemmän kitaraheviä ja vähemmän kosketinpainotteinen kuin edellinen HIM -levy."

        Ville: "Koskettimet on niin helkkarin homomaisia. Rakastan Duran Durania, mutta siinä on niin paljon mistä ammentaa. Homoudessa ei ole mitään vikaa. Valitettavasti minä olen heteroseksuaali."

        Suurin piirtein noin, vaikka en ole varma ymmärsinkö kaikkea ihan oikein. Joku paremmin tietävä voi korjata.


      • Nimetön

        siinäs näitte..ville ei ole bi eikä homo..vaan ihan hetero ja se on hyvä asia


    • paskaäksdee

      sou vaikka olisikin ;) Ville

    • Gothig

      enemmän miestä kun useimmis suomalaisis miehis yhteensä ;)

      • go...

        en usko et on bi.Rokkipiireis vaan ollaan yleensä rennompia ja ei niin ahdasmielisiä kuin ns.tavallisis ympyröis ;) Et kaikki mikä kiehtoo ni pitää kieltää jne.ja hävetä vaik kuinka mieli tekis ;)ja taitelijat ovat persoonia ja ehkä avoimenpia kuin muut mut siis tosi peleis en usko et HÄN on niitä miehiä :)


      • Jurtsi
        go... kirjoitti:

        en usko et on bi.Rokkipiireis vaan ollaan yleensä rennompia ja ei niin ahdasmielisiä kuin ns.tavallisis ympyröis ;) Et kaikki mikä kiehtoo ni pitää kieltää jne.ja hävetä vaik kuinka mieli tekis ;)ja taitelijat ovat persoonia ja ehkä avoimenpia kuin muut mut siis tosi peleis en usko et HÄN on niitä miehiä :)

        Palsta kehitetty. Ville Valoko bi. Hahaa. Ei todellakaan oo.


      • homot on miehiä myös...

        "enemmän miestä kun useimmis suomalaisis miehis yhteensä ;)"

        Onhan homot ja biseksuaalitkin miehiä...


    • vastausta lähipiiristä

      Uteliasolento haluaa näköjään seuraa ja saa sitä myös.
      Luulen Villen hetero,sillä monen neidin kanssa sitä on tullut sekin hyypiö pyörineeksi.
      Kysykää siltä kun meette hakemaan nimmaria,sillä pääsette tästä tuskasta.

      • goth....

        Empä usko et on noilla ilkkujilla olis "munaa" ja pokkaa kysyä :) ;) Siis hän on hetero :)ja Vaik ei oliskaan ei se mitään muuttais..............Karismaattinen komea mies :)


      • utelias olento!
        goth.... kirjoitti:

        Empä usko et on noilla ilkkujilla olis "munaa" ja pokkaa kysyä :) ;) Siis hän on hetero :)ja Vaik ei oliskaan ei se mitään muuttais..............Karismaattinen komea mies :)

        No mun mielestä homot ja biseksuaalit on ihmisiä myös, en haukkunut villee, kysyin vain ja minusta olisi kiva jos han olis bi, Koska minäkin olen bi, Kun nään Villen Niin kysyn tätä asiaa häneltä.


      • goth.........
        utelias olento! kirjoitti:

        No mun mielestä homot ja biseksuaalit on ihmisiä myös, en haukkunut villee, kysyin vain ja minusta olisi kiva jos han olis bi, Koska minäkin olen bi, Kun nään Villen Niin kysyn tätä asiaa häneltä.

        ja meneppäs kysyy saat röhönaurun vastauksesks ;) :)


      • palkkiota metsästän
        utelias olento! kirjoitti:

        No mun mielestä homot ja biseksuaalit on ihmisiä myös, en haukkunut villee, kysyin vain ja minusta olisi kiva jos han olis bi, Koska minäkin olen bi, Kun nään Villen Niin kysyn tätä asiaa häneltä.

        Soita saamasi vastaus Seiskaan niin saat tuntuvan palkkion.Lisää rahaa tulee jos saat sanat talteen johonkin laitteelle.


      • UteliasOlento
        palkkiota metsästän kirjoitti:

        Soita saamasi vastaus Seiskaan niin saat tuntuvan palkkion.Lisää rahaa tulee jos saat sanat talteen johonkin laitteelle.

        ei ville naura jos kysyn onko se bi. Koska se voi olla bi muttei kerro sitä..Se saattaa kertoo mulle. Ja vastausta en seiskalle kerro!!!


      • goth....
        UteliasOlento kirjoitti:

        ei ville naura jos kysyn onko se bi. Koska se voi olla bi muttei kerro sitä..Se saattaa kertoo mulle. Ja vastausta en seiskalle kerro!!!

        Ja lehmät lentää ;) Varaudu räkänauruun :) :)


      • UteliasOlento
        goth.... kirjoitti:

        Ja lehmät lentää ;) Varaudu räkänauruun :) :)

        eikä naura!! Itselles nauraa, Ja mitä nauramista siinä on jos joku kysyy joltain "oletko bi?"??


      • gothi.........
        UteliasOlento kirjoitti:

        eikä naura!! Itselles nauraa, Ja mitä nauramista siinä on jos joku kysyy joltain "oletko bi?"??

        kysyä jos juttusille pääsee moisen julkkiksen kans? :) :):)


      • UteliasOlento
        gothi......... kirjoitti:

        kysyä jos juttusille pääsee moisen julkkiksen kans? :) :):)

        No sen asian kysyminen on mun tapauksessa järkevää koska haluun tietää sen! ei mua mikään muu nii paljoo kiinnosta kun se! Joten jos pääsen juttelee Ville kaa kysyn ihan ensimmäiseksi: "Oletko bi?"


      • goth..........
        UteliasOlento kirjoitti:

        No sen asian kysyminen on mun tapauksessa järkevää koska haluun tietää sen! ei mua mikään muu nii paljoo kiinnosta kun se! Joten jos pääsen juttelee Ville kaa kysyn ihan ensimmäiseksi: "Oletko bi?"

        valitsemallesi tielle ;).......... ;) :)


      • Verenneito
        UteliasOlento kirjoitti:

        No sen asian kysyminen on mun tapauksessa järkevää koska haluun tietää sen! ei mua mikään muu nii paljoo kiinnosta kun se! Joten jos pääsen juttelee Ville kaa kysyn ihan ensimmäiseksi: "Oletko bi?"

        Taidat olla vaan provo, mutta kaiken varalta on pakko kommentoida.

        Siis mieti nyt miten hölmöltä tuo kuulostaa; Eihän kukaan tuntematon ihminen kysy heti ensimmäiseksi tapaamaltaan henkilöltä tämän seksuaalista suuntautumista. Se on röyhkeää ja se nyt ei vaan ole sellainen asia mitä ihmiseltä kysytään ensimmäiseksi koska se voi olla toiselle hyvinkin henkilökohtainen asia. Ajattele nyt seuraava vuoropuhelu/esittely:
        "Hei, minä olen Kalle. Kuka sinä olet?"
        "Moi Kalle, minä olen Marjo. Mietin tässä vain, että mahdatkohan sinä olla bi-seksuaali?"
        Eikö kuulostaisikin idioottimaiselta?

        Valo varsinkin julkisuuden henkilönä tuskin paljastaisi tuntemattomalle jos sattuisi bi olemaankin, koska ei ole sellaisesta julkisuudessakaan avoimesti puhunut. Ainahan sitä tietty kysyä saa. On Ville Valoltakin varmaan kysytty kaikenlaista kun kauan on julkisuudessa ollut, joten ehkä hän ei ihan pienestä enää hätkähdä. Valitettavasti vaan nolaat itsesi aika perusteellisen hyvin ja joudut naurun alaiseksi vieläpä idolisi (?) toimesta.


      • goth.........
        Verenneito kirjoitti:

        Taidat olla vaan provo, mutta kaiken varalta on pakko kommentoida.

        Siis mieti nyt miten hölmöltä tuo kuulostaa; Eihän kukaan tuntematon ihminen kysy heti ensimmäiseksi tapaamaltaan henkilöltä tämän seksuaalista suuntautumista. Se on röyhkeää ja se nyt ei vaan ole sellainen asia mitä ihmiseltä kysytään ensimmäiseksi koska se voi olla toiselle hyvinkin henkilökohtainen asia. Ajattele nyt seuraava vuoropuhelu/esittely:
        "Hei, minä olen Kalle. Kuka sinä olet?"
        "Moi Kalle, minä olen Marjo. Mietin tässä vain, että mahdatkohan sinä olla bi-seksuaali?"
        Eikö kuulostaisikin idioottimaiselta?

        Valo varsinkin julkisuuden henkilönä tuskin paljastaisi tuntemattomalle jos sattuisi bi olemaankin, koska ei ole sellaisesta julkisuudessakaan avoimesti puhunut. Ainahan sitä tietty kysyä saa. On Ville Valoltakin varmaan kysytty kaikenlaista kun kauan on julkisuudessa ollut, joten ehkä hän ei ihan pienestä enää hätkähdä. Valitettavasti vaan nolaat itsesi aika perusteellisen hyvin ja joudut naurun alaiseksi vieläpä idolisi (?) toimesta.

        verenneito ;)


      • UteliasOlento
        Verenneito kirjoitti:

        Taidat olla vaan provo, mutta kaiken varalta on pakko kommentoida.

        Siis mieti nyt miten hölmöltä tuo kuulostaa; Eihän kukaan tuntematon ihminen kysy heti ensimmäiseksi tapaamaltaan henkilöltä tämän seksuaalista suuntautumista. Se on röyhkeää ja se nyt ei vaan ole sellainen asia mitä ihmiseltä kysytään ensimmäiseksi koska se voi olla toiselle hyvinkin henkilökohtainen asia. Ajattele nyt seuraava vuoropuhelu/esittely:
        "Hei, minä olen Kalle. Kuka sinä olet?"
        "Moi Kalle, minä olen Marjo. Mietin tässä vain, että mahdatkohan sinä olla bi-seksuaali?"
        Eikö kuulostaisikin idioottimaiselta?

        Valo varsinkin julkisuuden henkilönä tuskin paljastaisi tuntemattomalle jos sattuisi bi olemaankin, koska ei ole sellaisesta julkisuudessakaan avoimesti puhunut. Ainahan sitä tietty kysyä saa. On Ville Valoltakin varmaan kysytty kaikenlaista kun kauan on julkisuudessa ollut, joten ehkä hän ei ihan pienestä enää hätkähdä. Valitettavasti vaan nolaat itsesi aika perusteellisen hyvin ja joudut naurun alaiseksi vieläpä idolisi (?) toimesta.

        "Valo varsinkin julkisuuden henkilönä tuskin paljastaisi tuntemattomalle jos sattuisi bi olemaankin, koska ei ole sellaisesta julkisuudessakaan avoimesti puhunut. Ainahan sitä tietty kysyä saa. On Ville Valoltakin varmaan kysytty kaikenlaista kun kauan on julkisuudessa ollut, joten ehkä hän ei ihan pienestä enää hätkähdä. Valitettavasti vaan nolaat itsesi aika perusteellisen hyvin ja joudut naurun alaiseksi vieläpä idolisi (?) toimesta."

        No pitää kai sit ystävystyy valon kaa eka niin voi sit kysyy... Juotan sen humalaan ja kysyn :)


      • got..........
        UteliasOlento kirjoitti:

        "Valo varsinkin julkisuuden henkilönä tuskin paljastaisi tuntemattomalle jos sattuisi bi olemaankin, koska ei ole sellaisesta julkisuudessakaan avoimesti puhunut. Ainahan sitä tietty kysyä saa. On Ville Valoltakin varmaan kysytty kaikenlaista kun kauan on julkisuudessa ollut, joten ehkä hän ei ihan pienestä enää hätkähdä. Valitettavasti vaan nolaat itsesi aika perusteellisen hyvin ja joudut naurun alaiseksi vieläpä idolisi (?) toimesta."

        No pitää kai sit ystävystyy valon kaa eka niin voi sit kysyy... Juotan sen humalaan ja kysyn :)

        joo :) Valohan ystävystyy ja antaa kaikkien juottaa itsensä humalaan....:) Sulla on suuret luulot itestäs :)


      • UteliasOlento
        got.......... kirjoitti:

        joo :) Valohan ystävystyy ja antaa kaikkien juottaa itsensä humalaan....:) Sulla on suuret luulot itestäs :)

        Kyllä se Valo sen mulle kertoo! Ja jos ei kerro ystävystyn sen kanssa hyvin ja sit juotan sen humalaan ja kysyn ja sit meen sen kaa naimisiin


      • voi voi
        UteliasOlento kirjoitti:

        Kyllä se Valo sen mulle kertoo! Ja jos ei kerro ystävystyn sen kanssa hyvin ja sit juotan sen humalaan ja kysyn ja sit meen sen kaa naimisiin

        Nyt jäit ansaan,sitä piti olla niin tosissaan kysyvää että,mutta näköjään menikin tuon provosoinnin puolelle.


      • goth.....
        UteliasOlento kirjoitti:

        Kyllä se Valo sen mulle kertoo! Ja jos ei kerro ystävystyn sen kanssa hyvin ja sit juotan sen humalaan ja kysyn ja sit meen sen kaa naimisiin

        sit häihin.................;)


      • UteliasOlento
        goth..... kirjoitti:

        sit häihin.................;)

        Ville rakastuu muhun heti ku näkee mut, olen siitä aivan varma ;)
        Me kerron sit kun meidän häät on :) Te kaikki olette sinne sit tervetulleita :)


      • goth..........
        UteliasOlento kirjoitti:

        Ville rakastuu muhun heti ku näkee mut, olen siitä aivan varma ;)
        Me kerron sit kun meidän häät on :) Te kaikki olette sinne sit tervetulleita :)

        Ja lehmät lentää :)))))))))))))))))


    • Nimetön

      En usko että ville on bi..olen nähnyt itsekkin nämä videot jossa ville suutelee miestä mutta monestihan taiteilijat haluavat vain hieman huomiota ja osoittaa erillaisuuttaan..itse pidän villestä ihan hirveästi ja him:in musiikista,en ole villeä koskaan tavannut mutta olisi mukava. :)

    • YsiYsiKaks

      kaappi homo!

    • LÄÄKÄRI TOTESI

      Jutut tuppaa menemään alapäähän, kun yläpäässä ei kaikki ole kunnossa.

      Täälläkin joukko "varmasti asiasta tietäviä", nähneet reppanat muutaman provokuvan sekä sanakirjan kanssa oikein kääntäneet englanninkielisiä lausuntoja, voi perse miten tyhmää porukkaa... Joukossa tyhmyys tiivistyy.

    • heartless666

      Valo itse sanoo olevansa bi. on kyllä sanonut, ettei seksi miesten kanssa kiinnosta ollenkaan, joten tuosta voi päätellä jo jotain.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      664
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe