juhannuksena? Onko se niin vaikeaa olla ilman viinaa? Ilmeisesti ihan mahdotonta suorastaan tuo viinatotn juhannus kyllä toisille on. Itsehän valitsette, vetäkää vaan pää täyteen ja sammukaa grillin viereen, niinkuin eilisessä team ahmassa tehtiin XD
Miksi suomalaiset
4
495
Vastaukset
- kuules
Kokeileppa joskus ite. Ilo ilman viinaa on teeskentelyä ;) No ei vaan..Suurin osa kuitenkin käyttää tuota viinaa ihan maltillisesti myös juhannuksena..Kaikki ei sammu grillin viereen :D vaan pitää hauskaa..Ja mielestäni siinä ei ole mitään pahaa, jos sitä ei tehdä lasten seurassa, eikä kenellekkään satu mitään. Aikuiset ihmiset kai saa päättää ihan itse mitä tekevät, teinit on sitten erikseen..
- Kännimörri
koska se ärsyttää muita.
Ja sitten tietysti ihan omaksi iloksenikin. - kännään koska
kaikki muutkin kännää. En osaa olla oma itseni vaan teen aina niin kuin kaikki kaveritkin tekevät. Pakkohan sitä on jonnekin mennä jussia juhlimmaan kun kaikki kysyy että mitä teet jussina. Mähän olisi ihan mönö jos en tekis mitään jussina. Joo kato kavereita saa aina kun on pullo mukana. sitten on helppo olla porukoissa.
- aivann
taitaa olla se jutun juju. Kulttuuri muuttuu hitaasti ja sitä ootellessa on pakko mennä mukana jos ei halua jäädä yksin murjottamaan. Se toinen osa tiedetään pitkällä kokemuksella... ei tosiaan oo kiva olla se joka jää ulos porukoista ihan vaan sen takia, ettei kännääminen kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221