Haluaisin siis kankaasta pingottamalla tehdä suurehkon taulun. Mistä kannattaa aloittaa ja minkälaisia tarvikkeita tarvitsen? Löytyykö jostain valmiita sisustuspohjia tms. jonka päälle kankaan saa pingotettua vai kandeeko itse rimasta nikkaroida kehyksen? Vinkkejä kaivataan!
Kankaasta pingoitettu taulu:
5
2845
Vastaukset
- pari ideaa
Vanerille pingotettu kangas ja siihen pikkunauloilla (taustan puolelta) puiset(rima) kehykset.
Toinen vaihtoehto on iso styroxlevy, johon pingotat kankaan ja kehyksetkin voi tehdä kapeista styroxpaloista ja nekin voi päällystää sopivan värisellä kankaalla ja liimata/pistellä nuppineuloilla kiinni. Käy siihenkin puiset kehykset, mutta ne täytyy liimata. Erikeeper käy hyvin.- ap.
tuo styrox-levy oli hirmu hyvä vinkki! Sillä saa kivan paksuisenkin :)))) Suuret kiitokset ja kesänjatkot
- ompelija äiti
ap. kirjoitti:
tuo styrox-levy oli hirmu hyvä vinkki! Sillä saa kivan paksuisenkin :)))) Suuret kiitokset ja kesänjatkot
käytän vain ja ainoastaan tuota styroxia! On niin kevyttäkin, ettei vaadi kummoista kiinnitystä seinään! Taakse olen ruuvannut! ruuvit molempiin reunoihin ja siihen väliin ohut rautalanka, josta saa ripustettua
- elvi-87
Tein itse tuon kehyksen pienellä avustuksella. Jos ei itsellä ole kauheesti kokemusta nikkaroinnista, niin kannattaa pyytää apua.
Kulmat täytyy saadaa jiiriin ja ite laitoin ainakin yhden välipuun ja kulmiin sellaset tukisysteemit. Sirkkelillä sai kätevästi ne kulmat ja naulapyssyllä ammuttua osat yhteen. Puuliimaa kannattaa laittaa väliin.
Itse kankaan pingotus oli ihan helppo juttu. Kiinnitin sen nittipyssyllä. Kannattaa vaan tarkistaa, että se kangas tulee tarpeeksi kireelle.
Oon ollu tosi tyytyväinen lopputulokseen! Halpa ja näyttävä sisustuksen piristys:) ja kankaanhan voi vaihtaa jos rupee kyllästyttään:)- Passap neulekone
Tein Passap E 8000 neulekoneella varmaan satoja
tällasia tauluja. Kuva-aiheina oli enimmäkseen
vanhat autot, mutta myös tilaustöinä tein muoto-kuvia koirista, valokuvan pohjalta. Ostin eräästä liikkeestä valmiit kehykset,joissa oli valmis pahvipohja ja siihen kiinnitin
kankaan nitojalla. Hyvä ja helppo tehdä. Taulun
kokoja oli 30 x 40 cm ja eniten käytin 50 x 70 cm. Jos kiinnostaa, voin lähettää kuvia privaatisti, kun vastaat s-postiin [email protected].
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255