Mihin luokkaan katsastetaan ja pitääkö
olla rannikko- vai saaristolaivurin
lupakirja?
http://www.scoobyblog.com/2007-06-12/video-2006-subaru-forester-commercial-2/
Mihin luokkaan katsastetaan
6
623
Vastaukset
- Sene
Joop, univesumin tasoinen huviveneenloiskuttajan lupakirja, roiskeineen.
- järkipää
Nää on just näitä kaikenmaailman mulipäiden tekemiä mainoksia joilla ei ole mitään todellisuutta mainostettavan asian kanssa eivätkä ne edes edistä myyntiä.
Mainosalalla vain järjen käyttö on kielletty. Humalapäissään vaan kekkuloidaan huimausaineita ostelemassa ja sitten tehhä rötästään joku tuommoinen rusinassa muhinut mielikuvan tuote.
Ja jotkut höperöt maksavat vielä siitä mielettömästi.
Toisaalta saattaa olla mukavaakin kusta kansaa hirmupalkalla silmään. Vähän samaa kun olis mukana politiikassa. Valtaa ja hauskuutta vailla vastuuta. - läpi mistään luokasta
Pelastusrengas puuttui.
Sitä paitsi ukolla ei ollut hajuakaan nimellissuunnasta tai tietoa miltä puolelta punaiset reimarit kierretään.
Ja tuon purkin avotilassa ei ole muuta itsetyhjentyvää kuin kuskin virtsarakko... - se kuuluisa pointti
Varmaankin erinomainen peli; varmaan jopa venetrailerin vetoon.
Mutta mikähän tämän mainoksen tänne linkittämisen pointti oli? Onko isälläsi tuollainen, ja tahdoit kaikkien näkevän kuinka erinomainen se on?
Täällä varmaan kovinkaan monella ei ole mitään sittareita tai maastureita vastaan; toisin kuin näiden omille sivuille eksyneillä yhteiskunnan unohtamilla sairailla ihmisillä.On harvinaisen hyvä video kaikessa
yliampuvuudessaan, audio/visuaalisesti
kympin arvoinen.
Pelastusrengas ei puutu, on vaan taka-
kontin lattian alla.
On muuten jo toinen Foresteri menossa,
ja hyvin tuntuvat vanhat kelpaavan
jälkikasvulle.
Kevennystä tännekin paskanheiton väliin,
tarkoitusena ilahduttaa ihmisiä, mutta
taisi toisin käydä, mistähän syystä?- Merelle07
Täpinä kirjoitti:
On harvinaisen hyvä video kaikessa
yliampuvuudessaan, audio/visuaalisesti
kympin arvoinen.
Pelastusrengas ei puutu, on vaan taka-
kontin lattian alla.
On muuten jo toinen Foresteri menossa,
ja hyvin tuntuvat vanhat kelpaavan
jälkikasvulle.
Kevennystä tännekin paskanheiton väliin,
tarkoitusena ilahduttaa ihmisiä, mutta
taisi toisin käydä, mistähän syystä?Aina ei tarvitse olla otsa rypyssä...
Hyvä mainos ja osa oikeasti ymmärsi missä mennään tajunnan tasolla. Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716