teen töitä koko juhannuksen ja pidennettyä vuoroa vielä.. minkäs teet ku on opiskelija ja rahaa on pakko tienata ja sit kesämtyöntekijöille pistetään vielä kaikist pakimmat vuorot mut ei oo varaa valittaa... festareille menisin kavereitten mukana jos vaan pääsisin...:( no rahaa ainaki tienaan:)
töihin:(
3
393
Vastaukset
- Kokon kohentaja
Ei saa alakuloistua... mennään sitten vaikka ulos syömään juhannuksen jälkeen. Minä tarjoan :)
- Raisu-80
monta, jotka vietämme juhannuksen töissä.. Niin menee minunkin juhannukseni. Mutta kenties ensi kesänä sais viettää edes osan jussista vapaalla. Mutta pidetään lippu korkealla, töistä huolimatta;)
- karteeki
olen ollut juhlapyhänä sairaalassa ja olin kipiä nämä ihanat hoitajat jaksoivat kuunnella murinoitamme vaikka oli pyhät ja ehkä olisi ollut mukavempaakin tekemistä.OLETTE ARVOKKAITA JOTKA UHRAATTE JUHANNUKSEN tai jonkin muun juhlan. Hyvä puoli on ettei mene rahaa vaan tulee vähän paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913