teen töitä koko juhannuksen ja pidennettyä vuoroa vielä.. minkäs teet ku on opiskelija ja rahaa on pakko tienata ja sit kesämtyöntekijöille pistetään vielä kaikist pakimmat vuorot mut ei oo varaa valittaa... festareille menisin kavereitten mukana jos vaan pääsisin...:( no rahaa ainaki tienaan:)
töihin:(
3
383
Vastaukset
- Kokon kohentaja
Ei saa alakuloistua... mennään sitten vaikka ulos syömään juhannuksen jälkeen. Minä tarjoan :)
- Raisu-80
monta, jotka vietämme juhannuksen töissä.. Niin menee minunkin juhannukseni. Mutta kenties ensi kesänä sais viettää edes osan jussista vapaalla. Mutta pidetään lippu korkealla, töistä huolimatta;)
- karteeki
olen ollut juhlapyhänä sairaalassa ja olin kipiä nämä ihanat hoitajat jaksoivat kuunnella murinoitamme vaikka oli pyhät ja ehkä olisi ollut mukavempaakin tekemistä.OLETTE ARVOKKAITA JOTKA UHRAATTE JUHANNUKSEN tai jonkin muun juhlan. Hyvä puoli on ettei mene rahaa vaan tulee vähän paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795387
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3834328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103913- 1523418
- 533069
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.593011- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221