Jyväskylän laajavuoressa vuorilammella..
La 30.6. Alkaen klo: 18.00
Pikkuruisen lammen rannalla voi paistella makkaraa käydä uimassa ja muuten vaan häröillä.
Kaikki ovat tietysti teretulemast.
KesäKoHtaus Jkl
11
3568
Vastaukset
Vois tullakin :)
- peto-naiseksi
Mie oon siellä. Ja Tomi kans. :)
Joten näemme siellä ;) - makwe81
kai sitä voisi saapuakkin paikalle :)
Kuulostaa varsin mukavalta. Onko tiedossa jatkoa terassilla tai muualla?
- Cas-X
Yleensä porukka on johonkin suunnistanut. Mutta fiksuinta on ehkä päättää siitä paikanpäällä, kun ei voi tietää miten paikat on täynnä jne.
- DarkNinjaHiiri
Mä tuun kanssa kuokkimaan jos luoja suo ;)
Aika epätodennäköistä kuitenkin. - Cas-X
Ja eihän miittiä voi pitää ellei aikataulu tai paikka kerran vaihdu :D
Eli paikka vaihtuu koska edellisen paikan vieressä oleva saunarakennus on tuhopoltettu ja purkutyöt alkavat siinä vieressä.
Suuntaamme Köhniöön, lähellä keskustaa tilava nuotiopaikka wc:llä varustettuna ja mukavalla lammella.
Näytti olevan pukukopitkin kun kävimme paikkaa katselemassa :P- tikkaritytsy
voisihan sitä yrittää ilmestyä.. :)
- Mike_JKL
petteri-81 kirjoitti:
Saavun paikalle yksin tai joukolla ;)
otappa mutkin matkalla kyytiin.
- Cas-X
Mukavaa oli ja porukkaa yllättävän paljon :D
Uutta miittiä odotellessa tapaamisiin heikkopeikot
:P
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821625- 401269
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu87966Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja201926- 61853
- 53845
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20830Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.60805- 37779
- 33769