Jyväskylän laajavuoressa vuorilammella..
La 30.6. Alkaen klo: 18.00
Pikkuruisen lammen rannalla voi paistella makkaraa käydä uimassa ja muuten vaan häröillä.
Kaikki ovat tietysti teretulemast.
KesäKoHtaus Jkl
11
3572
Vastaukset
Vois tullakin :)
- peto-naiseksi
Mie oon siellä. Ja Tomi kans. :)
Joten näemme siellä ;) - makwe81
kai sitä voisi saapuakkin paikalle :)
Kuulostaa varsin mukavalta. Onko tiedossa jatkoa terassilla tai muualla?
- Cas-X
Yleensä porukka on johonkin suunnistanut. Mutta fiksuinta on ehkä päättää siitä paikanpäällä, kun ei voi tietää miten paikat on täynnä jne.
- DarkNinjaHiiri
Mä tuun kanssa kuokkimaan jos luoja suo ;)
Aika epätodennäköistä kuitenkin. - Cas-X
Ja eihän miittiä voi pitää ellei aikataulu tai paikka kerran vaihdu :D
Eli paikka vaihtuu koska edellisen paikan vieressä oleva saunarakennus on tuhopoltettu ja purkutyöt alkavat siinä vieressä.
Suuntaamme Köhniöön, lähellä keskustaa tilava nuotiopaikka wc:llä varustettuna ja mukavalla lammella.
Näytti olevan pukukopitkin kun kävimme paikkaa katselemassa :P- tikkaritytsy
voisihan sitä yrittää ilmestyä.. :)
- Mike_JKL
petteri-81 kirjoitti:
Saavun paikalle yksin tai joukolla ;)
otappa mutkin matkalla kyytiin.
- Cas-X
Mukavaa oli ja porukkaa yllättävän paljon :D
Uutta miittiä odotellessa tapaamisiin heikkopeikot
:P
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774482Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112443- 1721615
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241380
- 1211285
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721209Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81186- 661115
- 35966