Kts uusi TM: TypeR ei pärjää kulussa Turbo vehkeille. Opel Corsa OPC, Seat Leon Cupra, Mazda 3 MPS menevät menojaan. Hondankin kannattaisi opetella rakentamaan turboja.
Civic TypeR
48
20539
Vastaukset
- oikeassa
Vitun pelle. Ei riitä jos on ajanut vaan isin Corsaa. Häpeä...
- jurponen
tuo jivikki on juuri kortin saaneiden paljon nittendoa pelanneiden päivä uni. Autohan on kuin tieteis elokuvasta ja muistuttaa lelua jota se onkin kun puhutaan todellisista urheiluautoista.
- näin on
"puhutaan todellisista urheiluautoista."
Tässä sattu olemaan, vaan laatu ja hinta kohdallaan. Voi käyttää ympärivuotiseen normaliajoon.
Voiko oopelin uutta gt:tä? - ja lappu
näin on kirjoitti:
"puhutaan todellisista urheiluautoista."
Tässä sattu olemaan, vaan laatu ja hinta kohdallaan. Voi käyttää ympärivuotiseen normaliajoon.
Voiko oopelin uutta gt:tä?Hinta kohdallaan? Ylihintainenhan tuo uusi on Englannissa valmistetuksi perus-gti:ksi, vertaa vaikka edelliseen malliin.
- perus auto
näin on kirjoitti:
"puhutaan todellisista urheiluautoista."
Tässä sattu olemaan, vaan laatu ja hinta kohdallaan. Voi käyttää ympärivuotiseen normaliajoon.
Voiko oopelin uutta gt:tä?varustettuna hieman isommalla moottorilla. Urheilulliseksi sitä ei voi sanoa ulkonäöltään, lelun näköinen se on ja tavattoman epäkäytännölinen arki ajossa.
Opel Corsa OPC se jo menettelee kaikin puolin tuon civikin lättännän ollessa teini tuuninkia. - pysytään autoissa
perus auto kirjoitti:
varustettuna hieman isommalla moottorilla. Urheilulliseksi sitä ei voi sanoa ulkonäöltään, lelun näköinen se on ja tavattoman epäkäytännölinen arki ajossa.
Opel Corsa OPC se jo menettelee kaikin puolin tuon civikin lättännän ollessa teini tuuninkia."Opel Corsa OPC se jo menettelee kaikin puolin tuon civikin lättännän ollessa teini tuuninkia"
Corsapellet on erikseen, eivätkä kuulu autosivustoille. - juupas
pysytään autoissa kirjoitti:
"Opel Corsa OPC se jo menettelee kaikin puolin tuon civikin lättännän ollessa teini tuuninkia"
Corsapellet on erikseen, eivätkä kuulu autosivustoille.et taida olla autoilun saralla oikein ajan tasalla. Honda tekee kyllä jonkinmoisia motskareita mutta auton tekijäksi siitä ei ainakaan vielä ole, pärekopsiahan nuo on japanilaiset autot vaikka itsekkin omistan sellaisen ja siksi varmaan tiedänkin sanoa sen.
Alusta ja ajo ominaisuudet ovat vielä pahasti poskellaan ja moottorissa riittää vielä kopioitavaa.
En väitä etteikö Hondallakin ajelisi mutta parempaakin on tarjolla mm Opel corsa OPC joka on tällähetkellä myöskin hinnaltaan sopiva, puhumattakaan mahtavista ajo ominaisuuksista, siinä on sitä jotain. - Onnen-Pekka
juupas kirjoitti:
et taida olla autoilun saralla oikein ajan tasalla. Honda tekee kyllä jonkinmoisia motskareita mutta auton tekijäksi siitä ei ainakaan vielä ole, pärekopsiahan nuo on japanilaiset autot vaikka itsekkin omistan sellaisen ja siksi varmaan tiedänkin sanoa sen.
Alusta ja ajo ominaisuudet ovat vielä pahasti poskellaan ja moottorissa riittää vielä kopioitavaa.
En väitä etteikö Hondallakin ajelisi mutta parempaakin on tarjolla mm Opel corsa OPC joka on tällähetkellä myöskin hinnaltaan sopiva, puhumattakaan mahtavista ajo ominaisuuksista, siinä on sitä jotain......edes itsellesi. Honda on yksi maailman parhaista automerkeistä, se on todistettu usein. Sinulla ei muuten ole Hondaa, vaikka sen kyllä kovasti haluaisitkin. Nykyinen Honda mallisto on markkinoitten onnistuneimpia/parhaimpia ja se näkyy kyllä myyntitilastoissakin. Itse ajelen jo 12. Hondalla ja ei ole epäselvää mikä on seuraava automerkki. No, taisi tulla kehuttua omaansa, mutta Honda vaan on niin hyvä. Sen me merkin OIKEAT omistajat tiedetään.
- r civikki
Onnen-Pekka kirjoitti:
.....edes itsellesi. Honda on yksi maailman parhaista automerkeistä, se on todistettu usein. Sinulla ei muuten ole Hondaa, vaikka sen kyllä kovasti haluaisitkin. Nykyinen Honda mallisto on markkinoitten onnistuneimpia/parhaimpia ja se näkyy kyllä myyntitilastoissakin. Itse ajelen jo 12. Hondalla ja ei ole epäselvää mikä on seuraava automerkki. No, taisi tulla kehuttua omaansa, mutta Honda vaan on niin hyvä. Sen me merkin OIKEAT omistajat tiedetään.
Honda todellakaan ole parhaita automerkkejä.Omaani on vaihdettu vaihdelaatikkoa ja hammastankoa myöten kaikkea osaa.Vieläkö tuosta paskasta pääsis eroon en kyllä civicceihin koskekaan.Mukava auto kyllä ajaa mutta kun laatu ja kestävyys on kun suoraan venäjältä niin ei tarvi hondiin enää vaivautua.
- malli ja vuosiluku
r civikki kirjoitti:
Honda todellakaan ole parhaita automerkkejä.Omaani on vaihdettu vaihdelaatikkoa ja hammastankoa myöten kaikkea osaa.Vieläkö tuosta paskasta pääsis eroon en kyllä civicceihin koskekaan.Mukava auto kyllä ajaa mutta kun laatu ja kestävyys on kun suoraan venäjältä niin ei tarvi hondiin enää vaivautua.
Ette ladaasi sekoita autoihin?
- R -04
malli ja vuosiluku kirjoitti:
Ette ladaasi sekoita autoihin?
Onhan EP3-ärrässä paljon mekaanisia vikoja, sehän nyt on laajalti tiedossa. Omaani vaihdettu takuuseen vaihdelaatikon synkat, ohjausvaihde, kytkin, valonpesimien moottorit, etuiskarit. Oli varmaan muutakin mutten nyt muista.
- r civikki
R -04 kirjoitti:
Onhan EP3-ärrässä paljon mekaanisia vikoja, sehän nyt on laajalti tiedossa. Omaani vaihdettu takuuseen vaihdelaatikon synkat, ohjausvaihde, kytkin, valonpesimien moottorit, etuiskarit. Oli varmaan muutakin mutten nyt muista.
Mulla on kans 04 vm ep3 civic type r .Vaihdettu tosiaan hammastanko,vaihdelaatikon synkat kytkin ja nyt narisee kytkin poljin.Ois vissiin kytkimen sylinteri uusimisen tarpeessa.Rasvaamalla tuo jonku aikaa on hijanen mutta uus sylinteri pitäs vaihtaa.Auto on kyllä mukava ajaa ja repii ihan kivasti.Äänet on kans mahtavat tehoputkella.Jos ois vaan luotettavampi ja kestävämpi niin ei voisi moittia ,mutta on vähän kun mclaren kimin aikoina ettei koskaan tiedä millon kuuluu poks jostain päin autoa.
- etc......
perus auto kirjoitti:
varustettuna hieman isommalla moottorilla. Urheilulliseksi sitä ei voi sanoa ulkonäöltään, lelun näköinen se on ja tavattoman epäkäytännölinen arki ajossa.
Opel Corsa OPC se jo menettelee kaikin puolin tuon civikin lättännän ollessa teini tuuninkia.siis civic type r (mulla plus)....on tasan niin kehuttu ja todettu(top gear,motorvision,dfs motor,fifth gear)ja corsa ottaa 7,2 vai oliko 3 nollasta jonnekki....honda nopiampata....ja adacin asiakastyytyväisyyskyselyssä kärjessä luokassaan....ja luotettavin luokassaan....
nii ja nämä viestit on jo vanhoja....mulla siis vm 2007 ja plussa - oooooooooooooooooooohoho
juupas kirjoitti:
et taida olla autoilun saralla oikein ajan tasalla. Honda tekee kyllä jonkinmoisia motskareita mutta auton tekijäksi siitä ei ainakaan vielä ole, pärekopsiahan nuo on japanilaiset autot vaikka itsekkin omistan sellaisen ja siksi varmaan tiedänkin sanoa sen.
Alusta ja ajo ominaisuudet ovat vielä pahasti poskellaan ja moottorissa riittää vielä kopioitavaa.
En väitä etteikö Hondallakin ajelisi mutta parempaakin on tarjolla mm Opel corsa OPC joka on tällähetkellä myöskin hinnaltaan sopiva, puhumattakaan mahtavista ajo ominaisuuksista, siinä on sitä jotain.luje mun etelliset ja ??????????????????lievä amisprovokaattori ja ennenaikojaan ejakuloiva polokupyöräilijä
- löytyki
Onnen-Pekka kirjoitti:
.....edes itsellesi. Honda on yksi maailman parhaista automerkeistä, se on todistettu usein. Sinulla ei muuten ole Hondaa, vaikka sen kyllä kovasti haluaisitkin. Nykyinen Honda mallisto on markkinoitten onnistuneimpia/parhaimpia ja se näkyy kyllä myyntitilastoissakin. Itse ajelen jo 12. Hondalla ja ei ole epäselvää mikä on seuraava automerkki. No, taisi tulla kehuttua omaansa, mutta Honda vaan on niin hyvä. Sen me merkin OIKEAT omistajat tiedetään.
ihan oikiasti ees joku hondan omistaja...siis saksan adac on ihan messevää luettavaa jos on uuehkon hondan ihtelleensä hankkinu...onnekseni sain aika etullisestikki type r plussan....10 000 ajetun ja ei voi muutaku päivästä toiseen hymyillä ko kauppaan ajelee....eo mersumaisen pehemiät kyyvit mutta siis....ohjaus on niin tarkka...ja ajettavuus niin käsittämätön että jos kääntäessä yskäsee niin meinaa mennä liikenteenjakajaan....ja ei oo ees niin kivireki mitä urheilualusta antais ymmärtää....ihan kelvollisen mukava ja penkit on ihan huikiat...ei väsy äässi ees pitkällä matkalla....ja se naukuminen ku satasen vauhissa nakkaa kolmosen ja jalan suoraksi.....se on veltommalla hemmolla selekä mustelmilla;)
- hyvä ihimine
r civikki kirjoitti:
Honda todellakaan ole parhaita automerkkejä.Omaani on vaihdettu vaihdelaatikkoa ja hammastankoa myöten kaikkea osaa.Vieläkö tuosta paskasta pääsis eroon en kyllä civicceihin koskekaan.Mukava auto kyllä ajaa mutta kun laatu ja kestävyys on kun suoraan venäjältä niin ei tarvi hondiin enää vaivautua.
uuempi....hondan 2006 jälkeiset mallit vie tilastoissa jo bemariaki
- vm 2007 ärrässä
R -04 kirjoitti:
Onhan EP3-ärrässä paljon mekaanisia vikoja, sehän nyt on laajalti tiedossa. Omaani vaihdettu takuuseen vaihdelaatikon synkat, ohjausvaihde, kytkin, valonpesimien moottorit, etuiskarit. Oli varmaan muutakin mutten nyt muista.
on niin pirun pitkä takuu (3v/100 000km) että sen kansa tuskin tarttee hiuksia repiä
- tiedoksi että
r civikki kirjoitti:
Mulla on kans 04 vm ep3 civic type r .Vaihdettu tosiaan hammastanko,vaihdelaatikon synkat kytkin ja nyt narisee kytkin poljin.Ois vissiin kytkimen sylinteri uusimisen tarpeessa.Rasvaamalla tuo jonku aikaa on hijanen mutta uus sylinteri pitäs vaihtaa.Auto on kyllä mukava ajaa ja repii ihan kivasti.Äänet on kans mahtavat tehoputkella.Jos ois vaan luotettavampi ja kestävämpi niin ei voisi moittia ,mutta on vähän kun mclaren kimin aikoina ettei koskaan tiedä millon kuuluu poks jostain päin autoa.
vm 2007 on ihan eri auto jo;)...en ilakoi ....paitti siis ku on semmonen...mutta siis....osta uuempi
- Kaikkia
Niin turbot nyt eivät vaan kaikkia ihmisiä kiinnosta, varsinkaan niitä loppukäyttäjiä jotka ajavat autolla sitten kun sillä on ensimmäinen tai toinen 100tkm takana. Hinnassa huomaat kun jossain vaiheessa niitä turboja alkaa saamaan pilkkahintaan.
Niissä turboleluissa tuppaa olemaan aina kaiken näköstä paskana eikä auton moottorista saa kerta toisensa jälkeen mitään ajamisen riemua kun moottorista ei löydy ns. kahta luonnetta, vaan se teho on sellaista yhtä pötköä joka ei tunnu perseessä(kilpakiihdyttelyn kannalta tietysti voi turbo olla parempi mutta ei siinä mitään hauskaa ole)
Niin kyllähän turbot sikäli kiinnostaa kun alkaa tehoa löytymään tuollaiset 300hevosvoimaa, Suprat, Skylinet, Imprezat, Evot, ZX300 yms. ovat hienoja pelejä kaikki. Käyttöautot ilman turboja kiitos.
Ja mitä tulee tuohon näkemykseen opettelemisesta rakentamaan turboja on sikäli ironinen koska turbot eivät sovi Hondan filosofiaan mitä tulee bensamoottoreihin.
http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Japanilaiset jälleen parhaita/1135228050011
Siinäpä teille vähän luettavaa. Tekivät japsit taas parempia autoja kuin arjalaiset.- teknologia
Kun honda otti mestaruuksia kerta toisensa perään f 1:ssä, oli valitettavasti käytössä turbomoottorit joten osaamisesta se tuskin on kiinni. Honda pystyy rakentamaan riittävästi tehoa ilman turboakin, mikä on käyttäjän kannalta aina parempi.
- joku
Eihän olisi mitään järkeä hondan laittaa turboa civic typerään. Siitä on tullut erittäin suosittu kilpa-auto ralleihin yms. Auto tehty nimenomaan niin
että sen saa helposti luokiteltua/rakennettua kilpa-autoksi. - hondajannu
siis olin ostamassa opc corsaa ja onneksi sattuman oikusta sain niin etullisesti type r plussan...(2007) että ei ooppeli ennään houkutellu....nii että missä kohtaa se opc civicille pärjää...muistaakseni vääntöä on selevästi enempi mutta corsa...7,2 ......civic 6,6....ja siis sataseen.....ja huipuista on turha suomessa jutskailla....hondassa ne on kummiski riittävät 235....että missä se corsa siis on parempi?....joku amis haaveilee ja juttelee?
- riisi
Ep3 Type-R sivikin noin viisi vuotta omistaneena täytyy todeta, että autossa ei ole ollut mitään muuta vikaa tai murhetta, kuin tehonpuute..
Onneksi siihenkin löytyy ratkaisu muutamalla tonnilla, jonka jälkeen vetoja on ihan tarpeeksi :) aika hyvin riittää paukut paljon tehokkaampiakin (300-400hp) urpopelejä vastaan, koska ne painaa kuitenkin hemmetisti enemmän. Perus kevennyksillä sivikin paino alle 1150kg.
Hintaansa nähden mielestäni todella hauska auto, "race" moottori, kevyt, ketterä ja suorituskykyynsä nähden kuluttaa vähän. Racea ja mukavuutta on vaikea saada samaan autoon, joten jos mukavuutta havittelee, kannattaa ostaa joku perus saksalainen käyttöautoksi ja räppäilyyn/radalle EP3 CTR. - -Gyntteri-
riisi kirjoitti:
Ep3 Type-R sivikin noin viisi vuotta omistaneena täytyy todeta, että autossa ei ole ollut mitään muuta vikaa tai murhetta, kuin tehonpuute..
Onneksi siihenkin löytyy ratkaisu muutamalla tonnilla, jonka jälkeen vetoja on ihan tarpeeksi :) aika hyvin riittää paukut paljon tehokkaampiakin (300-400hp) urpopelejä vastaan, koska ne painaa kuitenkin hemmetisti enemmän. Perus kevennyksillä sivikin paino alle 1150kg.
Hintaansa nähden mielestäni todella hauska auto, "race" moottori, kevyt, ketterä ja suorituskykyynsä nähden kuluttaa vähän. Racea ja mukavuutta on vaikea saada samaan autoon, joten jos mukavuutta havittelee, kannattaa ostaa joku perus saksalainen käyttöautoksi ja räppäilyyn/radalle EP3 CTR.Ei paljoa typerät pärjää! Ei suorituskyvyssä eikä mukavuudessa!
- HAHHAA
-Gyntteri- kirjoitti:
Ei paljoa typerät pärjää! Ei suorituskyvyssä eikä mukavuudessa!
**tun pelle! M5 painii ihan eri sarjassa kuin typerä...(Hinta/moottoritilavuus) mutta samassa sarjassa painivat BMW:t, ei niillä ole mtn jakoa typelle :D
- rikastunut
-Gyntteri- kirjoitti:
Ei paljoa typerät pärjää! Ei suorituskyvyssä eikä mukavuudessa!
audi rs4 millä ajan niin on ihan jees ..ollut 3 vetteä mese 320amg mut nelikko on nelikko .....
- nsx vm 2005
-Gyntteri- kirjoitti:
Ei paljoa typerät pärjää! Ei suorituskyvyssä eikä mukavuudessa!
hei bimmeri kuski sulla on civicin r vastassa aivan eri peli m5 ei voi verrata mutta laitetaan sinun m5 vs hondan nsx typer 4,2i 30 valve niin ollaan samalla aaltopituudella ja nyt voidaan vapaasti verrata kun mullakin takapotku 470 heppaa riittääkö!mukavuus on kuskin ja auton yhteistyötä vko loppuja
- Justt
Tulitko housuihin kun löysit edes jonkun videon? Hmm mitäköhän ladan pellin alla oli...Kuten sanoin, etsi samasta luokasta joku varteenotettava kilpailija joka vie ärrää? Et löydä, sillä selvä. (Hinta,cm3,vapari) Ainiin; http://www.youtube.com/watch?v=BmE1O52lnSM
Harvinaisen noloa... :S :D - Celica-man
Justt kirjoitti:
Tulitko housuihin kun löysit edes jonkun videon? Hmm mitäköhän ladan pellin alla oli...Kuten sanoin, etsi samasta luokasta joku varteenotettava kilpailija joka vie ärrää? Et löydä, sillä selvä. (Hinta,cm3,vapari) Ainiin; http://www.youtube.com/watch?v=BmE1O52lnSM
Harvinaisen noloa... :S :Dnooh, toi videon type-r on remmillä, mutta kyllähän tuollainen pimmeri jää ihan perus vireilläkin. E46 M3 alkaa olla jo aika tiukilla, siis suorilla.
ja kuten tuo toinen video todisti, saaha sitä vaikka naapurin ladan kulkemaan kovaa suoralla tai liikennevalo gp:ssä, mutta muutama kierros radalla kertoo enemmän auton koko potentiaalista.
pakko myöntää, että vakiona type-r on aika vaisu peli, mutta muuttuu radikaalisti viritysten myötä! - -mugen-
Celica-man kirjoitti:
nooh, toi videon type-r on remmillä, mutta kyllähän tuollainen pimmeri jää ihan perus vireilläkin. E46 M3 alkaa olla jo aika tiukilla, siis suorilla.
ja kuten tuo toinen video todisti, saaha sitä vaikka naapurin ladan kulkemaan kovaa suoralla tai liikennevalo gp:ssä, mutta muutama kierros radalla kertoo enemmän auton koko potentiaalista.
pakko myöntää, että vakiona type-r on aika vaisu peli, mutta muuttuu radikaalisti viritysten myötä! - morepower
Justt kirjoitti:
Tulitko housuihin kun löysit edes jonkun videon? Hmm mitäköhän ladan pellin alla oli...Kuten sanoin, etsi samasta luokasta joku varteenotettava kilpailija joka vie ärrää? Et löydä, sillä selvä. (Hinta,cm3,vapari) Ainiin; http://www.youtube.com/watch?v=BmE1O52lnSM
Harvinaisen noloa... :S :DSaman Ladan pellin alta. Ei mitään hirmu virityksiä ollut.
http://www.youtube.com/watch?v=0N3uinznwSg - ....
morepower kirjoitti:
Saman Ladan pellin alta. Ei mitään hirmu virityksiä ollut.
http://www.youtube.com/watch?v=0N3uinznwSgHmm... kyllä mua ainakin nolottaisi jos VAG:in 1.8turbo tai 2.0 TDI/TFSI jää vapari ärrälle, onhan niissä kuitenkin tämä maaginen TURBO jolla tehonlisäys tunnetusti rikkoo fysiikan lakeja... Eipä näytä olevan vastusta vaikka kuinka monta kertaa on lastutetut/viritetyt vaginat uhonnu liikennevaloissa...
- viri
.... kirjoitti:
Hmm... kyllä mua ainakin nolottaisi jos VAG:in 1.8turbo tai 2.0 TDI/TFSI jää vapari ärrälle, onhan niissä kuitenkin tämä maaginen TURBO jolla tehonlisäys tunnetusti rikkoo fysiikan lakeja... Eipä näytä olevan vastusta vaikka kuinka monta kertaa on lastutetut/viritetyt vaginat uhonnu liikennevaloissa...
No todelliset tehot tulevat esille vasta suuremmissa, itseä ei kiinnosta penninkään edestä ruveta rääkkäämään etuveto autoa noissa liikennevalo pyrähdyksissä. Tule motarille niin katotaan kuinka typerä jää kattelemaan 1.8T:n perävaloja terv. leon cupra r
- siten vaan
viri kirjoitti:
No todelliset tehot tulevat esille vasta suuremmissa, itseä ei kiinnosta penninkään edestä ruveta rääkkäämään etuveto autoa noissa liikennevalo pyrähdyksissä. Tule motarille niin katotaan kuinka typerä jää kattelemaan 1.8T:n perävaloja terv. leon cupra r
Mä tulen kansa Legentalla. Vilkutan jarruvaloja cupallesi. Kestääkö sen vetarit edes kahtamarkkaa?
- T-Sport
siten vaan kirjoitti:
Mä tulen kansa Legentalla. Vilkutan jarruvaloja cupallesi. Kestääkö sen vetarit edes kahtamarkkaa?
Corolla T-Sport kyllä voitta tollaiset piliautot menee ainaski 5,9 sataseen.
- phantomFI
T-Sport kirjoitti:
Corolla T-Sport kyllä voitta tollaiset piliautot menee ainaski 5,9 sataseen.
Ollut T-spor, ihan laiska paska *((( vakiona jotain 9s 0-100km .... nyt bmw 330ci , kunnon auto...
- Type-R vs corolla
Nyt nauroin ääneen.. "Corolla T-Sport kyllä voitta tollaiset piliautot menee ainaski 5,9 sataseen." haha, taisi olla top gearissa pari vuotta sitten vertailua näiden autojen kesken, honda vei jokaisen osa-alueen pisteet.. Ja taitaa mennä vain unissas tuon 5,9 sataseen, jos ei sitten ole upotettu yli 2tonttua vireihin. Type-ärrässä riittää kun laittaa putkiston, ilmanoton ja ohjelmoinnin niin liikutaan jo 5,5 sekunnissa sataseen ja 230-250hp ;) Ja hinta näille vireille n. 1600€.. Ja kyse oli tietysti Honda civic type-r EP3sesta ja Corolla T-Sportista.
- 771
totta sanot type r mies. ei corollan t sport kiihdy sataseen kuin 9.4sekalla honda kiihtyy 5 päälle jos viritykset ja kytkin kunnossa 1600 ei paha koneeseen!
- Vaparit käyttiksiä
Etuvetosessa suuret tehot menee vaan hukkaan ja ajettavuus pahenee mitä enemmän voimaa pellin alla, eipä taida type-Rssä tuo tehonlisäys ainakaan parempaan suuntaan 0-100kmh kiihdytysaikaa nykästä kun vakiokin suttaa ja puskee ihan liikaa jo vakio kumeilla, osaa sitten miten hyvin vaan liu'uttaa kytkintä niin ei noita tehoja katuun saa kun vasta suuremmissa vauhdeissa. veitecci mahtava vaparikone kyllä, mutta jos tosissaan haluaa nopeasta menosta nauttia niin turbokone ja takaveto ainoa oikea yhdistelmä. Ei Mazda RX-7 voittanutta, harva vakio 250hv pieksee radalla 500-600heppasia, eikä väliä minkä kokoluokan vastuksista kyse, ilmiömäinen auto :)
- olet pelle!
Kovaa lähtee typen rataversio.
- Kyllä laulaaa
Ja kiihtyy hienosti ottakaa malii.
http://www.youtube.com/watch?v=7LCy8ZXeQns&feature=related - Type R
Mikä paska toojoloota, 2litranen Opel Astrakin kiihtyy paremmin
- nikkkis
Mulla on tollanen -08 TypeRä Plussa! Niin osaako kukaan sanoo saako ton vakio soittimeen kytkettyä subbarin?
- en legoikänen
Voi lapsukaiset ku vanhaa naurattaa, , , on kuin tieteis filmistä, ,
ku nintento ja epäkäytännöllinenkii pahus on.
Civic asetti tuon koko luokan autoille standardin !!
Nintendo , jo,oh civikällä kun ajelee niin todella tulee
epätodellinen fiilis,se vaan menee,ja kovaa.
Ja mitä epäkäytännöllisyyteen tulee,niin tuolla ulkomitalla
ei voi enempää tilaa auton sisätiloissa olla,plus penkkien
monipuolinen muunneltavuus.
Meille ufo civicin omistajille tuollaiset horinat mitä täälä on
esitetty kuulostaa vain kateellisten katkeralta panettelulta.
Valitettavasti.Mitä tuohon kulkupuoleen tulee,niin
suomessa saa körötellä 120km tunnissa, jossakin,
civic kulkee sen 205 , että pitäis tuon kulku puolen
riittää !! - q12321
Amikset!
- rautaristi2
honda civic type r on näistä pikku sporteista varma toimisin ja mahtava auto ajaa.kokemusta on 176tkm kokemuksella,.bemuja on tien vieret täynnä konepelti ylhäällä .opelit ja jotkut volkkarin piraatit seatit ja skodat ei pääse lähellekkään hondaa. toinen varma peli oli nissan primera gt. silläkin pistelin n.200000tkm suuremmitta murheitta.nyt hondan lisäksi pihassa mazda 6 gt 170tkm hyvin pelittää ja hyvä ajaa .massautin sen 2v sitten
- rules2
miks laittaa turboa kun kierroksia on riittävästi,taidat vaihtaa vaihdetta kuin mummo laitata autoon sheltteri kytkin ja vaihto sujuu nätisti yhdessä loistavan 200 heppaisen koneen kanssa tai osta onnellisen pojan ensimmäinen lelu opel! siitähän pääset nauttimaan sitten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537800- 614360
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403993Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233902Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423300Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383208Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253205- 482923
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422721- 492484