Vasuri-Eskosta uusi sivistysjohtaja?
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
Vastaukset 35
Vanhimmat
Haapavedestä ei tule pohjanmaata.
pohjalainen kuin minäkin,sillä Eskon isoäiti on teuvalainen ja minun isoisä on kurikkalainen.
Lappalaisia, mutta kysehän oli Haapavedestä, olet taas viime päivinä inttänyt Haapaveden olevan pohjanmaata, vieläkö olet sitä mieltä?
mieltä niinku laulussa sanotaan , että Haapavesi kotiseutu kaunis kolkka pohjanmaan, näin on.
Etsiä Haapavesi palstaa osastolta Pohjanmaa.
Veikkanpa ettei löydy.
On pakko etsiä osastolta pohjoispohjanmaa, sieltä osastolta löytyypi ihan ensimmäisenä.
Vai oikohan S24 poijjaat teheny pahan erreyksen?
haapavesi on pohjanmaata, nyt ollaa sammaa mieltä, kiitos sulle.
olen että Haapavesi on pohjanmaata.
järkevä vaihtoehto.
Että saatas laittomuuvet loppumaan.
mieltä.
välillä, tekstisi on yhtä suurta virhettä, aivan kuten sinä itsekin.
hörpit taas koko yön.
ovat sitä mielipuolta.
mielipuolisiksi.
osuva ilimasu ja perin vattuperänen.
Jaakon jäärätki ymmärtää sen.
tärkiään juttuun.
Kyllä Haapaveen hallinto tarttee oikia-oppisen
kaverin, Vasuri-Eskon.
siellä esittää, eikai ite.
viestejään kun jäi kiinni väärästä laskuopista.
Jota väitit äsken mahdolliseksi. Kerrohan nyt meille missä opinahjossa moisia laskutapoja opetetaan? Eli jos väestöstä 100% on jotain mieltä, niin vielä senkin jälkeen voisi olla laskettavissa olevia mielipiteitä? Onko tämä persu, vai vasuri laskuoppia, kenties olet keksinyt itse uuden laskutavan, jolla tappiokin käännetään voitoksi?
kannatuskin viimeksi käydyissä pressan vaaleissa 107 prosenttia.
nehän oppi sen neuvostoliitosta, että vähemmistövalta on enemmistö.
laskettu.
Ja aina on väärin menny.
Mutta enemmistövoimalla päätetty, että se on
oikein.
Ei kepu voi väärin laskea, vaikka laskee väärin.
on haluttu määrätä, vaikka ollaan vähemmistössä.
Tuon sinun henkeäsalpaavan prosenttilaskukaavan.
Oli todella ihmeellinen yhtälö ja se mietityttää minua yhä. Kirjoitin aikanaan pitkästä matikasta ällän ja nykyisessä työssäni matematiikan taitoni ovat enemmän, kuin tarpeen.
Polvistun neroutesi eteen ja jään edelleen miettimään suurta oivallustasi.
jussin jutun, kyllä se varmaan perustuu vasurilaskuoppiin.
oli ylen etevä.
perustuu vasurin vähemmistöoppiin.
taisi olla Gauss, joka sanoi: "Emme voi koskaan ymmärtää matematiikkaa, voimme vain oppia tulemaan sen kanssa toimeen". Vähän niinkuin Jussikin ja Jussin laskutaito! On se niin ihmeellistä!
Ohjailtu väärille urille monessakin eri asiassa, nyt viimeaikoina oot väittäny.
Haapavesi on pohjanmaata, vaikka kaikki viralliset tahot, kuten tietosanakirjat ym. väittävät Haapaveen sijaitsevan pohjoispohjanmaalla.
100% ei sitten sisälläkkään kaikkea, vaan sen ulkopuolella olis vielä "joitakin"
Ihmeellistä.
kolmesta alueesta, eteläinen osa eteläpohjanmaata,keskinen osa keskipohjanmaata,ja pohjoinen osa on pohjoispohjanmaata.
Niitä alueita ei ole 3 kuten höpisit, vaan ne ovat:
- Eteläpohjanmaa
- Keskipohjanmaa
- Pohjanmaa
- Pohjoispohjanmaa
Kaikki edellä mainitut ovat maakuntia ja Haapavesi kuuluu Pohjoispohjanmaahan.
täysin, pojanmaaksi kutsutaan noita kolmea etelä keski ja pojois-pohjanmaata.
Pojanmaata ei ole olemassakaan, Pohjanmaa sitävastoin kyllä löytyy Suomesta.
Tutustupa vaikka näihin S-24 sivuihin, jopa sieltä löytyvät nämä neljä mainitsemaani maakuntaa erikseen mainittuina ja niistä jokaisen alla vielä lisäksi luetteloituna kunnat/kaupungit jotka kuhunkin kuuluvat, jos et tällä selvityksellä valopää usko, niin minunpuolesta olkoon niinku sinä ja jussi luulette.
haapavesi kuuluu pohjanmaahan, tuu kattoon sieltä erämaasta.
Niin kerropa meille missä Lappi sijaitsee?
nuorena.
Jaananmäessä nykysin.
Oma potero-osake.