Yskiminen

ärsyttäääää

Naapuri yski vuorokauden ympäri ja erityisesti öisin yskiminen häiritsee lepoa, enkä saa unta. Onko pakko yskiä? Jos on sairas niin menkää sairaalaan, mutta se ei tarkoita että teidän takianne koko talon pitäisi valvoa !!!!!

57

3732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivuhäiriö

      Lisä häiriö parvekeröökaajilta.
      Itse hyväosasena aamulla herään, kun huono-osanen röökaaja paskaduuniin lähtiessä yskii ikkunani alla.

      • täällä

        Naapurin pariskunta polttaa ja sitten yskivät yöt ja päivät keuhkojansa pihalle..kommentti kuuluu et tukehtusivat pois niin sais nukkua!!!


      • voi johtua

        myös monesta muusta asiasta kuin polttamisesta senkin ääliö..


      • tietää
        voi johtua kirjoitti:

        myös monesta muusta asiasta kuin polttamisesta senkin ääliö..

        Kun heikkolahjanen nikotiinin orja astuu raikkaseen ilmaan. Kehkot pyrkii heti puhdistumaan. Seuraa sikamainen köhäpuuska, jollain ihan yrjö. Ei voi erehtyä.


      • läski...
        tietää kirjoitti:

        Kun heikkolahjanen nikotiinin orja astuu raikkaseen ilmaan. Kehkot pyrkii heti puhdistumaan. Seuraa sikamainen köhäpuuska, jollain ihan yrjö. Ei voi erehtyä.

        Tai sun kaltainen nörtti, sellainen ylipainoinen läski, joka käy ulkona vain kun pitää viedä roskat ulos (eli kerran puolessa vuodessa), joka elää sipseillä, pitsoilla ja limuilla ja kuuntelee stetoskopilla mitä naapurit tekevät ja kirjoittelee tänne vuorokauden ympäri kun ei ole omaa elämää.

        Niin kun tulee kesää, aurinko alkaa paistamaan, tämä ihran palaa avaa ikkunan, kun ei enää kestä oman hien ja pierun hajua. Niin heti vilustuu ja saa keuhkokuumeen, kun ei ole tottunut puhtaan ilmaan. Ei voi erehtyä tyypistä, se olet sinä !!!!


      • en ihmettele
        läski... kirjoitti:

        Tai sun kaltainen nörtti, sellainen ylipainoinen läski, joka käy ulkona vain kun pitää viedä roskat ulos (eli kerran puolessa vuodessa), joka elää sipseillä, pitsoilla ja limuilla ja kuuntelee stetoskopilla mitä naapurit tekevät ja kirjoittelee tänne vuorokauden ympäri kun ei ole omaa elämää.

        Niin kun tulee kesää, aurinko alkaa paistamaan, tämä ihran palaa avaa ikkunan, kun ei enää kestä oman hien ja pierun hajua. Niin heti vilustuu ja saa keuhkokuumeen, kun ei ole tottunut puhtaan ilmaan. Ei voi erehtyä tyypistä, se olet sinä !!!!

        Peruskoulun pääsit apukoulupulelta läpi; sen takia, että sinusta haluttiin lopullisesti eroon.
        Nälkäpalkkasesta paskaduunista sait loparin laiskuuden takia.

        Mutta miksi lähdet sossuun niin aikaisin ja köhit ikkunani alla? Pintajätkä haluaa koisa pitkään.


      • Anonyymi
        tietää kirjoitti:

        Kun heikkolahjanen nikotiinin orja astuu raikkaseen ilmaan. Kehkot pyrkii heti puhdistumaan. Seuraa sikamainen köhäpuuska, jollain ihan yrjö. Ei voi erehtyä.

        Keuhkot!


      • Anonyymi
        voi johtua kirjoitti:

        myös monesta muusta asiasta kuin polttamisesta senkin ääliö..

        Niin voi olla allergiaa yms


      • Anonyymi
        en ihmettele kirjoitti:

        Peruskoulun pääsit apukoulupulelta läpi; sen takia, että sinusta haluttiin lopullisesti eroon.
        Nälkäpalkkasesta paskaduunista sait loparin laiskuuden takia.

        Mutta miksi lähdet sossuun niin aikaisin ja köhit ikkunani alla? Pintajätkä haluaa koisa pitkään.

        Eihän nykyään sossuun mennä? Netissä ne hakemukset tehdään ja kelan sivulla.


    • tai krooninen

      keuhkojen laajentuma, ym ym. sairautta saattaa olla takana yöllisessä yskimisessä.

      Nyt on vielä siitepölykausi menneillään ja kaupungilla asvalttipöly leijuu ja liikkuu, joten yskittää niin...

      Itselläni on astma ja allergia siitepölyille, joten olen pahoillani jos yskimiseni vaivaa. Usko pois, vaivaa se minuakin.

      JAtkuvasti saa syödä kortisooneja, jotka sitten turvottavat, voi ....

      Olen vasta 40 kymppinen, en tupakoi, en kapakoi...

      Jouduin viettämään sairaalassa lähes kuukauden, keuhko-osastolla, lääkitystä päivitettiin, eikä kevään saasteet todella helpottaneet oloa. Välistä kotona, mutta jo muutaman päivän spiirattomuus vei lisä hapen ottoon ja ah niin ihanan spiiran hengittämiseen.

      Nyt pitkällä sairaslomalla sosiaalityöstä, lapsiani ja itseäni hoitelen, että sellaisia terveisiä täältä.

      Ole onnellinen, että saat olla terve. Naapurisi ei sitä ole, et viitsisi pilkata, osuu vielä omaan nilkkaan.

      Itse sairastuin viisi vuotta sitten, aiemmin ei mitään ihmeempää, terve ja energinen 100%.

      Jos et omista toimivaa kristallipalloa, etkä näe tasan tarkkaan naapurisi yskimisen syytä, älä todellakaan ainakaan pilkkaa tee asian tiimoilta, sillä koskaan et voi tietää, milloin itse tarvitset apua ja ymmärrystä!

      • yskä lähtee yskimällä

        Pilkkaava ihminen peittää pilkalla omat pelkonsa ja vähäisyytensä.
        Koulukiusaajat, tupakoitsijoiden "tappajat" ym. taustalta löytyy omia pelkoja ja heikkoa itsetuntoa ym. ongelmaa, eivät osaa kanavoida omia pelkoja oikealla tavalla, pelot ulostautuvat tuollaisella agressiivisella pilkalla.

        Nuhakin lähtee niistämällä.


      • Hyvä keuhkoinen
        yskä lähtee yskimällä kirjoitti:

        Pilkkaava ihminen peittää pilkalla omat pelkonsa ja vähäisyytensä.
        Koulukiusaajat, tupakoitsijoiden "tappajat" ym. taustalta löytyy omia pelkoja ja heikkoa itsetuntoa ym. ongelmaa, eivät osaa kanavoida omia pelkoja oikealla tavalla, pelot ulostautuvat tuollaisella agressiivisella pilkalla.

        Nuhakin lähtee niistämällä.

        Niinpä. Nämä tupakoivat narsistit yskivät ja savun lisäksi siis tuottavat melusaastetta. Näin he tuplaa kiusaamisensa tehon. On ne hirveitä ihmisiä!


    • niin varmaan

      Osta korvatulpat heikkohermo!

    • hallooooooo

      syy yöyskimiseen on ihan tavallinen flussa / influenssa.... Joskus yskä saattaa jäädä useaksi kuukaudeksi päälle. Yskänlääkkeet ovat hyvä helpotus .. On täällä kyllä kaikenlaisia valittajia... Antakaas ihmisten edes sairastaa rauhassa.

      • Anonyymi

        Taloissa voi olla hometta...


      • Anonyymi

        Taloissa voi olla hometta...


      • Anonyymi

        Koronayskää se on, ota yhteys sossujen kiuruun tai mariniin , niin tiedät koska olet yhteiskuntakelpoinen , puna isessa hierarkiassa.


    • mies..

      Minkä sille piru tekee jos yskittää. Muistan pentuna kun oli yskä ja isäukko ärähti ja karju hulluna öisin jos yskitti. Arvaa oliko vittumaista oll yskimättä!

    • Ruuno

      tuollainen yskiminen. Mutta tiedätkö, että minun naapurini perkele hengittääkin hiljaisuuden jälkeenkin! Se se vasta vihaksi pistää. Paksut villasukat sillä on jalassa mutta silti kuulen stetoskoopilla kuinka se perkeleen räyhääjä käveleekin asunnossaan toisinaan. Yhtä perkelettä tämä elämä tälläisessä ympäristössä!

      • KärsäKalle

        Kun elämä koittelee se on välillä yhtä helvettiä.Se villasukkien tupsahtelu lattiaan on sanoinkuvaamattoman ärsyttävää.Vaikka yhteiskunnalta yrittää saada apua kyseiseen ongelmaan, sitä ei saakeli tule.On vaan tultava toimeen omillaan.Samperi, että harmittaa puolestasi Koeta kestää!!!!!

        Ps.Vielä jos stetoskooppi sattuu olemaan hukassa ei tiedä mitä saakelin ne räyhääjät touhuavat...


    • Anonyymi

      Mulla naapiri ,joka itse juo,huutaa yöt,muutenkin mielisairas,mainitsi että kuuli kun yskin😀

      • Anonyymi

        Naapuri!


      • Anonyymi

        No ei helevetti😂😂


    • Anonyymi

      Nyt tähän koronakommentteja jatkoksi

    • Anonyymi

      Ole ystävällinen ja vie tupakka roskiksesi ulos taloyhtiön roskalaatinkoon, pois keittiöstä haisemasta! Tupakoit sisällä poikkeustilan aikana ja levitä näin mahdollista koronatartuntaa.
      Epäsiisti pyyhe pois rappukäytävästä!
      Mikä on älykkyystasosi? Vaarannat rapussasi asuvien riskiryhmään kuuluvien terveyden.
      Täytyykö sisällä olla jatkuvassa tupakansavussa kun riskiryhmään kuuluvana asioilla käymistä on rajoitettu?
      Viranomainen on ottanut minuun yhteyttä teitä koskien esim lastesi altistumisesta tupakansavulle.
      Koirasi ovat kiljuneet tuntikausia viime aikoina ja ymmärrät varmasti että asiaan voidaan puuttua ja tarkistaa heidän hyvinvointi.

    • Anonyymi

      Paha yskä, mitä sitte.

    • Anonyymi

      ON SE KAUHEETA KUN EI MITÄÄN ÄÄNIERISTYKSIÄ ELEMENTTITALOISSA KUN PELKKÄ TAPETTI . osta korvatulpat ja se on kyl ihan hermosairasta kun joku yskii tai pierii ja ilmastointi tukkeessa. kannattaa koittaa muuttaa josko löytyisi kivampia immeisii.

    • Anonyymi

      Naapurillasi on COVID-19 ja veriysköksiä siellä kakoo kurkustaan, ja sinä täällä valitat, häpeä.

      • Anonyymi

        Ei kum mulla om keuhkosyäpä, tehollista peliaikaa luvattu enää kolome viikkoo. Sitte saatte mamuperheen tähän asuun mun tilalle. Onx kivaa, häh?


    • Anonyymi

      Ei toi vielä mitään, mulla on pärssilimässä polyyppi, kun tunkee kurkkuun, ja sitte yskittää. Viime yänä juoksin ympäri Kunilla Vääken 7 pesu tuvat ja pyäräkellarit yskien ja kauhee stondis päällä. Piti aina jarruttaa mutkakohissa muutes ei ois kääntyny siitä aisan kohalta.
      Helmeilevät keuhkonkappaleet ja yskökset sinkoilivat ympäriinsä, kun vetelin reinot tulta iskien talomme yleisissä tiloissa. Siinä om kuulkaa joku horona lällärikamaa.

      B-rapun Late 36v

      • Anonyymi

        Toi Kunilla Vääken 7 on Hekan vuokraasuntoja. Siäl asuu kaikkii stanan hullui ku häiriköi.


    • Anonyymi

      Hei, olen saanut kehoituksen ilmoittaa teistä lasten ja eläinsuojeluun.
      Et osaa elää kerrostalossa ja alennat rapun asuntojen arvoa.

      • Anonyymi

        Ilmoitaa lasuun ja eläinsuojeluun yskimisestä? Onnea sille tielle :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoitaa lasuun ja eläinsuojeluun yskimisestä? Onnea sille tielle :D

        Heheehheee😂👍


    • Anonyymi

      Ottakaa asunto haltuun niin loppuu se saatanan yskiminen.

      • Anonyymi

        Kaupunkin slummivuokrapulju?


    • Anonyymi

      Kukaan ei yski naapuria kiusatakseen.
      Joo joo on niitä jotka röökaamalla tuhoaa terveytensä ja tappaa ittensä. Se on oma valinta, mutta jos et kerran tiedä miksi sun naapuri yskii, niin pidä mölyt mahassasi.

      Sillä kun voi olla pölykeuhko, asbestoosi, keuhkosyöpä tms sairaus joka pistää väkisin yskimään. Jos ja kun tauti riittävän pahaksi menee, tukehtuu omaan limaan jos ei yski, lopulta tukehtuu hapen puutteeseen tai kuolee muuten.

      Isälläni oli työperäinen pölykeuhko, siihen aikaan kun hän oli työelämässä, ei hengityssuojaimia tunnettu eikä työturvallisuudesta ollut tietoakaan.
      Voin vakuuttaa että ei ollut todellakaan mikään mukava tauti isälle itselleen. Aivan varmasti olisi ollut yskimättä jos olisi pystynyt. Mietipä sitä kun yskit 4 vuotta putkeen niin että kylkiluut katkeaa yskimisen takia.
      Ei ollut kiva katsoa 12 vuotiaana miten 46 vuotias isäni kitui ja lopulta kuoli hitaasti tukehtumalla.

      Olisitte kiitollisia niille tyypeille jotka ovat duunissaan sairastuneet sukupolvi sitten ja omalla hengellään saivat työturvallisuuden tälle tasolle mitä se nyt on.

      Joten järki käteen ja pientä myötätunnon ajatusta nuppiin yskijöitäkin kohtaan, kiitos.

    • Anonyymi

      Mun naapuri jyskää kävellä yöt. Väittää minun yskivän,en edes yski😂😂👍 Ei sillä. En ole heikkohermoinen ja osaan jopa nukkua metelissä.

    • Anonyymi

      Ei yskiminen ja rään 24/7 ryystäminen ole normaalia asumisääniä vaan kuuluvat sairaalaan. En käsitä mikseivät hoida tautejaan pois tai muuttakoot metsään.

    • Anonyymi

      Sillä on keuhkosyöpä, käy sanomassa että menee lääkäriin

    • Anonyymi

      No on teillä hutera kolhoosi,kun yskiminen kuuluu seinän läpi.

      • Anonyymi

        Pihalla yksi satakilonen äijä yski ja oksesi räkäänsä. Se kuulu koko korttelissa joten en ihmettele jos kuuluu seinien läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pihalla yksi satakilonen äijä yski ja oksesi räkäänsä. Se kuulu koko korttelissa joten en ihmettele jos kuuluu seinien läpi.

        Hai⁷ sano manne, ok&ok!!


    • Anonyymi

      Alakerran naapuri polttaa tupakkaa niin 20 min välein ja hajustaa känppäänsä, minä yskin ja. vedän astmapiippua, enää ei ole voimia muuttaa ja aloittaa samaa uudelleen. Mikään laki ei suojaa sisäilman myrkyttäjiltä.

      • Anonyymi

        Sama juttu, yötäpäivää palaa kessu ja katkut ja savut tulee asuntooni. Saa yskiä keuhkot pellolle ja jatkuvaa päänsärkyä aiheuttaa.
        Mutta hulluhan polttaa jos sen annetaan polttaa, siispä vika on isännöitsijässä.
        Tupakkalaissa sanotaan että tupakansavu ei saa tulla Ihmisten asuntoon, EI edes parvekkeelle.
        Jollei taloyhtiö pysty estämään savun tuloa, pitää tupakointi kieltää. Ja siihen ei tarvita mitään hakemuksia ja äänestyksiä asukkaiden kesken.


    • Anonyymi

      Ongelma ei ole tässä yskijässä, eikä sinussa kun se kuuluu asuntoon selvästi. Ongelma on erittäin huono äänieristys asuntojen välissä ja tälläinen kerrostalo / rivitalo pitäisi purkaa heti!

    • Anonyymi

      Kyllä se ongelma on yskijässä ja räkijässäkin. Jos yskiessä kämppä kaikuu niin silloin se ääni kuuluu naapuriin. Ei tarvitse oksentaa limaa siinä seinän vieressä vaan konttaa sinne vessaan oksentamaan ekstoplasmaansa. Ja sitten lääkäriin kipinkapin hakemaan apua. Öinen yskintä herättää naapurinkin, ei se ole enää normaali asumisääni jos sitä joutuu kuuntelemaan kuukausitolkulla joka yö.

      • Anonyymi

        Ihmisillä voi olla kroonisia sairauksia kuten keuhkoahtaumatauti tai joku muu krooninen bronkiitti, astma jne. Ihmiset jotka ovat tupakoineet tai käyttäneet nuuskaa koko ikänsä eivät aloittaessaan ole ajatelleet koskaan sairastuvansa ja kun se tapahtuu, on parantuminen myöhäistä. Fyysinen kunto romahtaa. Ja yskittää koko ajan kun vaurioituneet keuhkot tuottavat litroittain limaa vuorokaudessa jakaiki on satava ulos muutoin tukehtuu. Ja hapenottokyky heikkenee ja lopulta kuolevat pois. Kurkkusyöpäkin on ikävä tauti.


    • Anonyymi

      Täällä kans yskii joku hemmetin idiootti yöllä ja päivällä eikä ole sairas vaan ihan tahallaan menee vielä vessaan yskimään että varmasti kaikuu ja taloyhtiön puheenjohtaja!!!
      Ärsyttää kun se ei tajua että tuo sen yskiminen vastaa huutamista .
      Voisi edes yöllä yskiä tyynyyn tai peittoon !
      Nyt unettomuudesta kärsinyt sen jälkeen kun työ yskijä on tähän talon muuttanut ja änkenyt itsensä johtoasemaan ja tyrkyttää itseään Facebookissa joka paikkaan .
      Muuta pois tai mene lääkäriin tai yski edes hiljempaa

      • Anonyymi

        Odota kun itse saat jonkun taudin imeskeltyäsi nuuskaa koko elämäsi. Katsotaan miten suu pannaan kun kieli- suu- tai kurkkusyöpä tekee tuloaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odota kun itse saat jonkun taudin imeskeltyäsi nuuskaa koko elämäsi. Katsotaan miten suu pannaan kun kieli- suu- tai kurkkusyöpä tekee tuloaan.

        Oma vika, pitääkö tehdä sitten muiden elämästä helvettiä kun on itse tuhonnut terveytensä?


    • Anonyymi

      Naapuri pitäisi paristaa lääkäriin. Tee hänestä huoli ilmoitus? Ehkä hänen asunto on pölyinen? Hän ei välttämättä ymmärrä että häiritsee muita.

    • Anonyymi

      Aikuinen ihminen, luulisi että sellainen huolehtii omasta terveydestään. Johan siinä on nenän limakalvot jo tohjona kun niistää nenäänsä viiden minuutin välein ja oksentaa limaa kurkusta. Kiva kuunnella tätä heti aamusta kun syö aamupalaa, tulee koulusta niin kämpässä tervehtii naapurin limaoksennusääni. Radioääni ei muuten peitä näitä kovia oksennusääniä, ja en viitsi streoita huudattaa muiden naapureiden takia. Yöllä heräät sen yskimiseen jne. Mitä tällaisen ihmisen elämä oikein on? Lääkkeitä varmasti saa tuohon jatkuvaan limaisuuteen.

    • Anonyymi

      Mulla oli tuolloin 2007 kova yskä kolmen kuukauden ajan, meni sitten itsestään ohi, kun en muuten ollut kipeä.

    • Anonyymi

      Olen tällä hetkellä itse kipeänä, en polta tai käytä mitään tupakkatuotteita.

      Ja tuskin ja niistä koko ajan, nenän iho ihan punainen ja rikki jatkuvasta niistämisestä.

      Mitäs tälle muka voi?

      Kotona on luonnollisesti sairastetteva, sairaalaan ei flunssan takia pääse vaan nauraisivat pihalle.

      Jos joku hullu naapuri tulisi valittamaan, varmaan ydkisin (tahallani) sitä päin, jotta hän saisi kokea saman taudin.

      Kun kipeänä EI VOI olla yskimättä ja niistämättä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      69
      4938
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1846
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe