kiittämättömyys

palkkana

olen joulukuusta lähtien kuunnellut kehoituksia ja moitteita.
Syynä on ollut takaovella ollut joulukuusen jalka,nyt kun vein sen varostoon ei mitään kehuja.
Mielestäni noin reipas toiminta olisi jonkinlaisen
huomion osoituksen ansainnut.
Kyllä sitä nainen moittii mutta kiitos on tiukassa.

28

1441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vorostonhoitaja*

      On se helevetti, että ei osata panna tavaroita oikeille hyllyille. Ei kuusenjalka kuulu kesätavaroihin!

      • minä laitoin

        sen varaston lattialle,siihen viimevuotisten juhannuskoivujen päälle.


    • enkelitrio

      Täälläkös sää olekki,ekkä pojan mökil terassii naputtelemas ?

      Siis,eks sää mum miäs ol ? Ainaski nii tutult kuulosti...

      • waku ole

        kuka sellainen on?
        Eikö hän ole sarjakuva hahmo?niinkuin enkelitkin.
        Tai siis mielikuvitus hahmo.


      • enkelitrio
        waku ole kirjoitti:

        kuka sellainen on?
        Eikö hän ole sarjakuva hahmo?niinkuin enkelitkin.
        Tai siis mielikuvitus hahmo.

        Hyvä vaa ettes ol ja kyl mää oikeest tiäsin ettes ol
        ku ei hän ol ikin sanaaka tän naputellu.
        Lutune nallekarhu waku ol viäl n.10 vuat sit,mut "siaks" o muuttunu täsä vuasie varrel.
        Eipä silti,kyl määki oli aika kisu nuaren ja ole
        muuttunu lehmäks.Nii se menee.


      • enkeli lehmä?
        enkelitrio kirjoitti:

        Hyvä vaa ettes ol ja kyl mää oikeest tiäsin ettes ol
        ku ei hän ol ikin sanaaka tän naputellu.
        Lutune nallekarhu waku ol viäl n.10 vuat sit,mut "siaks" o muuttunu täsä vuasie varrel.
        Eipä silti,kyl määki oli aika kisu nuaren ja ole
        muuttunu lehmäks.Nii se menee.

        Ennemmin lehmät lentää kuin jne.
        Kaikkihan me vanhenemme mutta viekäämme mukanamme ne muistot.
        Mitenkäs se menikään jostain aarteesta ja sen kätkemisestä,pidetään ne muistot toisesta aarteinamme.


      • enkelitrio kirjoitti:

        Hyvä vaa ettes ol ja kyl mää oikeest tiäsin ettes ol
        ku ei hän ol ikin sanaaka tän naputellu.
        Lutune nallekarhu waku ol viäl n.10 vuat sit,mut "siaks" o muuttunu täsä vuasie varrel.
        Eipä silti,kyl määki oli aika kisu nuaren ja ole
        muuttunu lehmäks.Nii se menee.

        reipas toiminta pitäisi huomioida ja varsinkin, kun se tapahtui ripeässä aikataulussa. Onhan tuota tullut eukolle luvattua 10v sitten ja joka vuosi, että pihalaatoitus uusitaan. Nyt on jo kivet hommattu ja vissii pitää alkaa hommiin, kun koipi paranee:))


      • enkelitrio
        enkeli lehmä? kirjoitti:

        Ennemmin lehmät lentää kuin jne.
        Kaikkihan me vanhenemme mutta viekäämme mukanamme ne muistot.
        Mitenkäs se menikään jostain aarteesta ja sen kätkemisestä,pidetään ne muistot toisesta aarteinamme.

        Mukava onki kattella vanhoi valokuvii.Ja muistel kivoi jutui.Pakko mun oli ittestäni joku rupsahrus vertauskuva laittaa,ku ukkooki "vertasi" siaks.Lähinnä kyl Waku nimi o tullu siit,ku häne käytös muistuttaa päiväpäivält enemp Wagnerin tapaa
        kohrel vaimoo jne.Mää ole Viivii nii pal paksump,ettem mää tohtinu itteäni hänee verrat.


    • Miehetön nainen

      Eikö edes senverran antanut huomiota että olisi moittinut että miksi vasta nyt? Se meidän naisten pitäisi aina muistaa sanoa, ettei miesparka jää ihan iliman.

      Muuten olen sitä mieltä, että ei sitä kuusenjalkaa nyt enää olisi kannattanut sinne varastoon viedä. Kohtahan on taas uusi joulu. Ja vaimon pitää kohta jo aloittaa psyykkaaminen, että jalka on taas jouluksi takaisin pirtissä.

      • joulukynttilät katajassa edelleen. Ovat sitten syksyllä valmiina. Mies niiden valojen kanssa aina pelaa ja on jouluihminen. Minua vaan nauratti kun hoksasin tämän asian,eikä tullut mieleenikään siihen mitenkään puuttua.En syöksynyt niitä itse riipimään pois enkä alkanut nalkuttaa... outoa. Yleensä kyllä nalkutan. Taidan olla kipeä.


    • hukkeli

      sietokyky sinulla, jos olet todellakin jaksanut kestää melkein puoli vuotta naisen nalkutusta!
      Ihmeellinen nainen sinulla, jos todellakin on sallinut joulukuusen jalan lojua takaovella nyt melkein puoli vuotta, kurmottamatta sinua niin, että olisit jo pakon edessä toiminut!

      • tahtotila*

        oli niin hapokas että päätin tehdä pienen myönnytyksen.


    • Rocellii

      näkymätöntä


      vaimosi ei varmaan huomannut....

      eli PUHUKAA..PUHUKAA...PUHUKAA
      enemmän

    • vai kehuja

      ... minun muija ei kehu liioin, mutta noin pitkällä aikavälillä tehdyt hommat ansaitsevatkin hiljaisuuden.

    • Pirre*

      yleensä nainen kuljettaa jo viikon päästä kuusenjalan varastoon; miellä olisi varmaan vielä joulukuusikin jos pitäisi odottaa joka asiaan miehen joutumista.

      Säästyy nääs hermoja kun tekee vaan itse.

      • henri.2

        joulukuusi viedään juhannuksena,Jouluvalot kun lumi sulaa,tai kun nurmikon eka kerta leikkaa.


      • Pirre*
        henri.2 kirjoitti:

        joulukuusi viedään juhannuksena,Jouluvalot kun lumi sulaa,tai kun nurmikon eka kerta leikkaa.

        supatan *minä otin jouluvalot pihapensaasta vasta pääsisäisenä*, ethän kerro muille :)


      • Pirre*
        Pirre* kirjoitti:

        supatan *minä otin jouluvalot pihapensaasta vasta pääsisäisenä*, ethän kerro muille :)

        valot eivät olleet päällä..:)


      • henri.2
        Pirre* kirjoitti:

        valot eivät olleet päällä..:)

        joko lähtee,tai menee sinne sun tänne.


      • Pirre*
        henri.2 kirjoitti:

        joko lähtee,tai menee sinne sun tänne.

        piuhat kytketty väärin :)


      • henri.2
        Pirre* kirjoitti:

        piuhat kytketty väärin :)

        toimimaan,täytyy viellä pyöräyttää virusohjelma läpi jos tämä johtuu siitä.


      • Pirre*
        henri.2 kirjoitti:

        toimimaan,täytyy viellä pyöräyttää virusohjelma läpi jos tämä johtuu siitä.

        keskustelufoorumi takkuilee välillä muutenkin, ei tarvitse olla mitään viiruksia omassa koneessa.


    • jätit

      vie kuusikin vielä pois niin eiköhän
      jo kiittele;)

      • kerinnyt kiireiltä

        aikaisemmin.
        Niin se kuusi,se tarvitaan pitämään verhotankoa ylhäällä.
        On jotenkin jäänyt korjaamatta.


      • Akaton mies
        kerinnyt kiireiltä kirjoitti:

        aikaisemmin.
        Niin se kuusi,se tarvitaan pitämään verhotankoa ylhäällä.
        On jotenkin jäänyt korjaamatta.

        No mitä ny noosta kiitoksiista. Kissi kiitoksilla elää ja koira pään silityksillä. Itte moon aina itteni kehunu ja aina oon kehuutuksi tullu,hih. Täs mitään höystöö puheeta ny tarvita, suorat sivuut pitää olla puheen parreski. Kiittelöövät sitten vaimoosethenget aikanaan, siinä montun reunalla ny viimestään ku pappi lukoo luvut ja heittää multaa niskahan ja voihan se vaimoo siinä asiokseen pikkuusen itkiä tirauttaakki niinkuun ny rotokollahan kuuluu ja malliksi muille. Täällä pohojanmaalla oli sellaanen vanha mumma istunu ukkosa kans päivä kaffi pöyrääs ja lukenu siinä samalla lehereestä kuollin ilimootuksia ja tokaassu ukolleensa notta "nuan ne muiren ihimisten miehet kuolevat, sää et kuole etkäs mitähän" Notta moittehia siinä tais tulla siinäki.


      • Pirre*
        Akaton mies kirjoitti:

        No mitä ny noosta kiitoksiista. Kissi kiitoksilla elää ja koira pään silityksillä. Itte moon aina itteni kehunu ja aina oon kehuutuksi tullu,hih. Täs mitään höystöö puheeta ny tarvita, suorat sivuut pitää olla puheen parreski. Kiittelöövät sitten vaimoosethenget aikanaan, siinä montun reunalla ny viimestään ku pappi lukoo luvut ja heittää multaa niskahan ja voihan se vaimoo siinä asiokseen pikkuusen itkiä tirauttaakki niinkuun ny rotokollahan kuuluu ja malliksi muille. Täällä pohojanmaalla oli sellaanen vanha mumma istunu ukkosa kans päivä kaffi pöyrääs ja lukenu siinä samalla lehereestä kuollin ilimootuksia ja tokaassu ukolleensa notta "nuan ne muiren ihimisten miehet kuolevat, sää et kuole etkäs mitähän" Notta moittehia siinä tais tulla siinäki.

        :Dd..no ei ne ukot älyä kuollakaan..mummojen mieliksi :DD


    • mikhaildenisov

      ne on valmiita,ei tarvi koiraa!!

      • Miehetön nainen

        Niinhän se entinen naapurin isäntäkin oli päätellyt kun sanoi: "Meillä ei tarvita kissaa eikä koiraa: minä tapan hiiret ja akka haukkuu ihmiset".


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe