olen joulukuusta lähtien kuunnellut kehoituksia ja moitteita.
Syynä on ollut takaovella ollut joulukuusen jalka,nyt kun vein sen varostoon ei mitään kehuja.
Mielestäni noin reipas toiminta olisi jonkinlaisen
huomion osoituksen ansainnut.
Kyllä sitä nainen moittii mutta kiitos on tiukassa.
kiittämättömyys
28
1392
Vastaukset
- Vorostonhoitaja*
On se helevetti, että ei osata panna tavaroita oikeille hyllyille. Ei kuusenjalka kuulu kesätavaroihin!
- minä laitoin
sen varaston lattialle,siihen viimevuotisten juhannuskoivujen päälle.
- enkelitrio
Täälläkös sää olekki,ekkä pojan mökil terassii naputtelemas ?
Siis,eks sää mum miäs ol ? Ainaski nii tutult kuulosti...- waku ole
kuka sellainen on?
Eikö hän ole sarjakuva hahmo?niinkuin enkelitkin.
Tai siis mielikuvitus hahmo. - enkelitrio
waku ole kirjoitti:
kuka sellainen on?
Eikö hän ole sarjakuva hahmo?niinkuin enkelitkin.
Tai siis mielikuvitus hahmo.Hyvä vaa ettes ol ja kyl mää oikeest tiäsin ettes ol
ku ei hän ol ikin sanaaka tän naputellu.
Lutune nallekarhu waku ol viäl n.10 vuat sit,mut "siaks" o muuttunu täsä vuasie varrel.
Eipä silti,kyl määki oli aika kisu nuaren ja ole
muuttunu lehmäks.Nii se menee. - enkeli lehmä?
enkelitrio kirjoitti:
Hyvä vaa ettes ol ja kyl mää oikeest tiäsin ettes ol
Lutune nallekarhu waku ol viäl n.10 vuat sit,mut "siaks" o muuttunu täsä vuasie varrel.
muuttunu lehmäks.Nii se menee.Ennemmin lehmät lentää kuin jne.
Kaikkihan me vanhenemme mutta viekäämme mukanamme ne muistot.
Mitenkäs se menikään jostain aarteesta ja sen kätkemisestä,pidetään ne muistot toisesta aarteinamme. enkelitrio kirjoitti:
Hyvä vaa ettes ol ja kyl mää oikeest tiäsin ettes ol
muuttunu lehmäks.Nii se menee.reipas toiminta pitäisi huomioida ja varsinkin, kun se tapahtui ripeässä aikataulussa. Onhan tuota tullut eukolle luvattua 10v sitten ja joka vuosi, että pihalaatoitus uusitaan. Nyt on jo kivet hommattu ja vissii pitää alkaa hommiin, kun koipi paranee:))
- enkelitrio
enkeli lehmä? kirjoitti:
Ennemmin lehmät lentää kuin jne.
Kaikkihan me vanhenemme mutta viekäämme mukanamme ne muistot.
Mitenkäs se menikään jostain aarteesta ja sen kätkemisestä,pidetään ne muistot toisesta aarteinamme.Mukava onki kattella vanhoi valokuvii.Ja muistel kivoi jutui.Pakko mun oli ittestäni joku rupsahrus vertauskuva laittaa,ku ukkooki "vertasi" siaks.Lähinnä kyl Waku nimi o tullu siit,ku häne käytös muistuttaa päiväpäivält enemp Wagnerin tapaa
kohrel vaimoo jne.Mää ole Viivii nii pal paksump,ettem mää tohtinu itteäni hänee verrat.
- Miehetön nainen
Eikö edes senverran antanut huomiota että olisi moittinut että miksi vasta nyt? Se meidän naisten pitäisi aina muistaa sanoa, ettei miesparka jää ihan iliman.
Muuten olen sitä mieltä, että ei sitä kuusenjalkaa nyt enää olisi kannattanut sinne varastoon viedä. Kohtahan on taas uusi joulu. Ja vaimon pitää kohta jo aloittaa psyykkaaminen, että jalka on taas jouluksi takaisin pirtissä.joulukynttilät katajassa edelleen. Ovat sitten syksyllä valmiina. Mies niiden valojen kanssa aina pelaa ja on jouluihminen. Minua vaan nauratti kun hoksasin tämän asian,eikä tullut mieleenikään siihen mitenkään puuttua.En syöksynyt niitä itse riipimään pois enkä alkanut nalkuttaa... outoa. Yleensä kyllä nalkutan. Taidan olla kipeä.
- hukkeli
sietokyky sinulla, jos olet todellakin jaksanut kestää melkein puoli vuotta naisen nalkutusta!
Ihmeellinen nainen sinulla, jos todellakin on sallinut joulukuusen jalan lojua takaovella nyt melkein puoli vuotta, kurmottamatta sinua niin, että olisit jo pakon edessä toiminut!- tahtotila*
oli niin hapokas että päätin tehdä pienen myönnytyksen.
- Rocellii
näkymätöntä
vaimosi ei varmaan huomannut....
eli PUHUKAA..PUHUKAA...PUHUKAA
enemmän - vai kehuja
... minun muija ei kehu liioin, mutta noin pitkällä aikavälillä tehdyt hommat ansaitsevatkin hiljaisuuden.
- Pirre*
yleensä nainen kuljettaa jo viikon päästä kuusenjalan varastoon; miellä olisi varmaan vielä joulukuusikin jos pitäisi odottaa joka asiaan miehen joutumista.
Säästyy nääs hermoja kun tekee vaan itse.- henri.2
joulukuusi viedään juhannuksena,Jouluvalot kun lumi sulaa,tai kun nurmikon eka kerta leikkaa.
- Pirre*
henri.2 kirjoitti:
joulukuusi viedään juhannuksena,Jouluvalot kun lumi sulaa,tai kun nurmikon eka kerta leikkaa.
supatan *minä otin jouluvalot pihapensaasta vasta pääsisäisenä*, ethän kerro muille :)
- Pirre*
Pirre* kirjoitti:
supatan *minä otin jouluvalot pihapensaasta vasta pääsisäisenä*, ethän kerro muille :)
valot eivät olleet päällä..:)
- henri.2
Pirre* kirjoitti:
valot eivät olleet päällä..:)
joko lähtee,tai menee sinne sun tänne.
- Pirre*
henri.2 kirjoitti:
joko lähtee,tai menee sinne sun tänne.
piuhat kytketty väärin :)
- henri.2
Pirre* kirjoitti:
piuhat kytketty väärin :)
toimimaan,täytyy viellä pyöräyttää virusohjelma läpi jos tämä johtuu siitä.
- Pirre*
henri.2 kirjoitti:
toimimaan,täytyy viellä pyöräyttää virusohjelma läpi jos tämä johtuu siitä.
keskustelufoorumi takkuilee välillä muutenkin, ei tarvitse olla mitään viiruksia omassa koneessa.
- jätit
vie kuusikin vielä pois niin eiköhän
jo kiittele;)- kerinnyt kiireiltä
aikaisemmin.
Niin se kuusi,se tarvitaan pitämään verhotankoa ylhäällä.
On jotenkin jäänyt korjaamatta. - Akaton mies
kerinnyt kiireiltä kirjoitti:
aikaisemmin.
Niin se kuusi,se tarvitaan pitämään verhotankoa ylhäällä.
On jotenkin jäänyt korjaamatta.No mitä ny noosta kiitoksiista. Kissi kiitoksilla elää ja koira pään silityksillä. Itte moon aina itteni kehunu ja aina oon kehuutuksi tullu,hih. Täs mitään höystöö puheeta ny tarvita, suorat sivuut pitää olla puheen parreski. Kiittelöövät sitten vaimoosethenget aikanaan, siinä montun reunalla ny viimestään ku pappi lukoo luvut ja heittää multaa niskahan ja voihan se vaimoo siinä asiokseen pikkuusen itkiä tirauttaakki niinkuun ny rotokollahan kuuluu ja malliksi muille. Täällä pohojanmaalla oli sellaanen vanha mumma istunu ukkosa kans päivä kaffi pöyrääs ja lukenu siinä samalla lehereestä kuollin ilimootuksia ja tokaassu ukolleensa notta "nuan ne muiren ihimisten miehet kuolevat, sää et kuole etkäs mitähän" Notta moittehia siinä tais tulla siinäki.
- Pirre*
Akaton mies kirjoitti:
No mitä ny noosta kiitoksiista. Kissi kiitoksilla elää ja koira pään silityksillä. Itte moon aina itteni kehunu ja aina oon kehuutuksi tullu,hih. Täs mitään höystöö puheeta ny tarvita, suorat sivuut pitää olla puheen parreski. Kiittelöövät sitten vaimoosethenget aikanaan, siinä montun reunalla ny viimestään ku pappi lukoo luvut ja heittää multaa niskahan ja voihan se vaimoo siinä asiokseen pikkuusen itkiä tirauttaakki niinkuun ny rotokollahan kuuluu ja malliksi muille. Täällä pohojanmaalla oli sellaanen vanha mumma istunu ukkosa kans päivä kaffi pöyrääs ja lukenu siinä samalla lehereestä kuollin ilimootuksia ja tokaassu ukolleensa notta "nuan ne muiren ihimisten miehet kuolevat, sää et kuole etkäs mitähän" Notta moittehia siinä tais tulla siinäki.
:Dd..no ei ne ukot älyä kuollakaan..mummojen mieliksi :DD
- mikhaildenisov
ne on valmiita,ei tarvi koiraa!!
- Miehetön nainen
Niinhän se entinen naapurin isäntäkin oli päätellyt kun sanoi: "Meillä ei tarvita kissaa eikä koiraa: minä tapan hiiret ja akka haukkuu ihmiset".
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641516Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281399Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3211051Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että291970- 76964
- 42959