Sitä juhannusta en uusi

khianna

Tästä on muutama vuosi aikaa, kun päätin lähteä parhaiden ystävieni kanssa mökille juhannukseksi. Sen kummempia ajattelematta kävin ostamassa itselleni ruuat ja juomat (koppa kaljaa puokkiin parhaan ystäväni kanssa).

Päästyämme perille juhannuksen karmeus paljastui minulle. Olin ainoa sinkku. Tämä ei ollut minulle tietenkään mikään uutinen, olinhan ollut porukan ainoa sinkku jo jonkin aikaa, mutta siitä huolimatta ajatus siitä, että viettäisin juhannuksen katsomassa kuhertelevia ja tappelevia pareja, tuntui äkkiä hyvin vaikealta.

Katumaanhan ei auttanut ruveta, joten heitin kaljat järveen jäähtymään ja yritin parhaani mukaan nauttia juhannuksesta. Väistämättä sitä tuntee olonsa ulkopuoliseksi, tätä tuskin voi kukaan kiistää seurusteli tai ei.

Saunajärjestelytkin vetivät nöyräksi. Menimme ensin parhaan ystäväni kanssa saunaan. (Minun piti vähän kiirehtiä saunomista, jotta tämä onnistui) hänen poikaystävänsä tuli saunaan heti, kun minä tulin takaisin mökille.

Niinpä päädyin laiturin nokkaan katselemaan korteita, jotka uivat vedessä ja juomaan järvilämmintä olutta. Tunnin verran minä siellä sitten istuksin ja mietin syntyjä syviä, ennen kuin paras ystäväni kävi repimässä minut takaisin muiden pariin. Niin rakkaita kuin näistä ystävistä jokainen minulle onkaan niin toista samanlaista juhannusta en aio viettää.

2

794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frendejä oikeesti

      jos noin tökeröä touhuilua, että sinkku jätetään juhlista kauneimmassa yksin... Kelaa please niitä ns. frendejä ja ota selvää, että onks paikalle tulossa muita sinkkuja ja jos ei NIIN HAISTAKOOT PASKAT, eivät kyllä oo minkään arvosia. Ettäkö jonkun juopuneen olkapääksi varattu yksi.. Mieluummin vaikka ällösukulaisten parissa, kun tollee.

    • Entinen sinkku

      Olen kokenut aivan saman. Itse olin silloin vielä sinkku ja menin parhaan kaverini ja sen tyttöystävän kaverin kanssa RMJ:n. Porukkaan piti liittyä muitakin ihmisiä (jotka ovat sinkkuja), mutta päädyin viettämään aikaa näiden kahden parin kanssa. Karmea Juhannus. Ei siitä paljoa iloa saanut. Kannattaa kokeilla joskus niin tietää mikä itsekidutus on. Kotona yksin vain TV seurana olisi ollut parempi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe