v a a k a

j a k a u r i s..

EIVÄT SOVI TOISILLEEN ELÄMÄNKUMPPANEIKSI, AINAKAAN PIDEMMÄN PÄÄLLE. Kauris on kylmä ja pitää kaikkea itsestäänselvyytenä, leikkii tunteilla. Odottaa puolisolta täydellisyyttä, mutta itse on kaikkea muuta paitsi sitä.. En tiedä sopiiko kauris kenellekään.. Ehkä parempi olisi olla yksin.. (ainakin eräs tietty sarvipää)

15

2718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt,

      saattaa kauris jollekin toiselle hyvinkin sopia, myös jollekulle vaa´alle. Nähty on.

    • Rampses

      Allekirjoitan viestisi. Meillä on Juuri näin. T.Vaakamies

    • in.,.

      vaaka pettämisen mestari! n.80% vaaoista on prostioituja.... tutkittu juttu. ennemmin tai myöhemmin...........

      • ja varmasti

        Kokemusten mukaan, vaakanainen pettää aina.
        Edellinen vaakakumppani petti kaikki aiemmat miehensä ja lopulta myös minut, jota ei taatusti ikinä tulisi pettämään.
        Aiempi vaakakumppani petti exänsä kanssa ensin, jonka annoin anteeksi, mutta seuraava pettäminen oli liikaa.

        Molemmissa tapauksissa syynä oli jonkinlainen ahdistuminen johonkin.
        Tosin tämä edellinen pettäjä ei ollut sinut itsensä kanssa oikeastaan missään asiassa. Kaipasi jotain, muttei tiennyt mitä.
        Olisi pitänyt jo alussa ymmärtää nostaa kytkintä.

        En usko horoskooppeihin, mutta varmuuden välttämiseksi en sekaannu enää ensimmäiseenkään tämän horoskoopin edustajaan.
        Nämä kaksi ailahtelijaa riitti.


      • Mikä tutkimus

        ja mistä se löytyy?


      • Vaa´atar
        ja varmasti kirjoitti:

        Kokemusten mukaan, vaakanainen pettää aina.
        Edellinen vaakakumppani petti kaikki aiemmat miehensä ja lopulta myös minut, jota ei taatusti ikinä tulisi pettämään.
        Aiempi vaakakumppani petti exänsä kanssa ensin, jonka annoin anteeksi, mutta seuraava pettäminen oli liikaa.

        Molemmissa tapauksissa syynä oli jonkinlainen ahdistuminen johonkin.
        Tosin tämä edellinen pettäjä ei ollut sinut itsensä kanssa oikeastaan missään asiassa. Kaipasi jotain, muttei tiennyt mitä.
        Olisi pitänyt jo alussa ymmärtää nostaa kytkintä.

        En usko horoskooppeihin, mutta varmuuden välttämiseksi en sekaannu enää ensimmäiseenkään tämän horoskoopin edustajaan.
        Nämä kaksi ailahtelijaa riitti.

        Ei pidä nimittäin paikkaansa että Vaaka pettää aina ja varmasti. Olen itsekin vaakanainen ja en varmasti petä niin kauan kuin seurustelen jonkun miehen kanssa. Poikkeus on sitten se että jos mieskaveri pettää ensin niin sitten katson oikeudekseni tehdä samoin mutta en välttämättä. Ehkä sitten laitan välit poikki koska mitä järkeä on jatkaa sellaista suhdetta jos ei toiseen voi luottaa.


      • kukkanen22

        Tarkoitit varmaan että prostituoiduista 80% on vaakoja eikä päin vastoin...käytä päätäs


      • Onnellinen..
        kukkanen22 kirjoitti:

        Tarkoitit varmaan että prostituoiduista 80% on vaakoja eikä päin vastoin...käytä päätäs

        Mukava painaa pää tyynyyn todetakseen, että on laatutavaraa...;)


      • dni]
        ja varmasti kirjoitti:

        Kokemusten mukaan, vaakanainen pettää aina.
        Edellinen vaakakumppani petti kaikki aiemmat miehensä ja lopulta myös minut, jota ei taatusti ikinä tulisi pettämään.
        Aiempi vaakakumppani petti exänsä kanssa ensin, jonka annoin anteeksi, mutta seuraava pettäminen oli liikaa.

        Molemmissa tapauksissa syynä oli jonkinlainen ahdistuminen johonkin.
        Tosin tämä edellinen pettäjä ei ollut sinut itsensä kanssa oikeastaan missään asiassa. Kaipasi jotain, muttei tiennyt mitä.
        Olisi pitänyt jo alussa ymmärtää nostaa kytkintä.

        En usko horoskooppeihin, mutta varmuuden välttämiseksi en sekaannu enää ensimmäiseenkään tämän horoskoopin edustajaan.
        Nämä kaksi ailahtelijaa riitti.

        ei muuten pidä paikkaansa...vaikka nuori olenkin,seurustelen nyt vaak miehen kanssa,muutaman viikon päästä kolahtaa vuosi täyteen,enkä KERTAAKAAN ole pettänyt,tai edes harkinnut asiaa. Päin vastoin,mies petti suhteen alussa ja tämäkin paljastui vasta puoli vuotta tapahtuneesta,enkä kyllä ole kertaakaan harkinnut kostoa,vaan päätin antaa anteeksi ja uuden mahdollisuuden. Toistaiseksi on näyttänyt siltä että kannatti. Ihana mies eikä tahallansa haluaisi satuttaa,mitä nyt hieman hölmö ja joskus karttelee vastuuta. Olemme myös luonteeltamme hyvin erilaisia,itse olen syntynyt lokakuunpuoli välissä, jam ies syyskuun loppupuolella. Itse olen hyvin tempperamenttinen,sosiaalinen,puhelias,impulisiivinen ja joskus liiankin äkkipikainen,mutta mietin silti asioita melko pitkälle. Mies taas rauhallinen,vähän hiljaisempi eikä ihan niin multi sosiaalienn kuin itse olen,eikä ainam ieti kaikkien tekojen(sa) seurauksia...


      • voin vannoa varmasti

        täysin totta... jokainen vaaka sanoo et olen täysin uskollinen....jne... hups,kuinka ollakkaan...on jo toinen. herranjumala mitä valehtelijoita. joo on totta,että erittäin suuri osa vaaoista on ilolintuja.


    • eräs_kauris

      no onpas sullakin elämä, kun pitää ihmisiä tuomita horoskoopin perusteella, kaikki on yksilöitä. Itse seurustelen kalamiehen kanssa ja sovitaan hyvin yhteen, joten kyl se kauriskin joillekin sopii:P Ei se ole sun päätettävissä kenen kuuluu olla yksin :P

    • ystävinä ne ei ymmärrä tois...

      ..siis samaa sukupuolta olevat, mutta rakastavaisina ovat täydellinen pari....taivaallista seksiä ....
      kirjoitti nainen vaakana

      • kauris naikkonen

        ..että ystävinä eivät kauris ja vaaka ymmärrä toisiaan ollenkaan, eivät ainakaan toistensa käytöstä ja, voisiko sanoa, aatteita tai uskomuksia. Tulevat hyvin toimeen noin pintapuolisesti mutta harvemmin noin ylimpinä ystävinä. En tule toimeen oikein vaaka -naisten enkä miestenkään kanssa, liian paljon asioita heidän käytöksessään joita en ymmärrä tai en pidä kovin "säädyllisenä".

        Itse olen TODELLA uskollinen ja aina kun vaaka tuttuni huomaan pyörivän vieraan miehen sylissä (vaikka oma mies odottaa kotona kiltisti tietämättä mistään mitään), tuntuu että minä olen totuuden torvi vaaka ystävälleni. Hänen mielestään "kaikkea voi kokeilla ja hauskaa saa pitää. Eikä mies edes tiedä tästä, joten miksi suotta murehtia?" Vaakojen liian iloluontoinen ja pinnallinen elämäntyyli saa vakavat ja epäilevät kauriit takajaloilleen.

        Vaaka -miehissä pidän heidän herkkyydestään ja taiteellisuudestaan, mutta miehessä pitää olla enemmän sitä miestä eikä pelkkää itsesääliä ja marinaa ja keikailua.

        Minusta tuntuu että kauriin ja vaa'an on VÄHINTÄÄNKIN joskus vaikea ymmärtää toista.


      • jälkeen.

        Meillä homma meni niin, että pitkäikäinen "rakkaus" sammui ja erosimme. Sen jälkeen olemme pysyneet hyvinä ystävinä ja olemma varmasti toistemme parhaat ymmärtäjät.


      • -ja-
        kauris naikkonen kirjoitti:

        ..että ystävinä eivät kauris ja vaaka ymmärrä toisiaan ollenkaan, eivät ainakaan toistensa käytöstä ja, voisiko sanoa, aatteita tai uskomuksia. Tulevat hyvin toimeen noin pintapuolisesti mutta harvemmin noin ylimpinä ystävinä. En tule toimeen oikein vaaka -naisten enkä miestenkään kanssa, liian paljon asioita heidän käytöksessään joita en ymmärrä tai en pidä kovin "säädyllisenä".

        Itse olen TODELLA uskollinen ja aina kun vaaka tuttuni huomaan pyörivän vieraan miehen sylissä (vaikka oma mies odottaa kotona kiltisti tietämättä mistään mitään), tuntuu että minä olen totuuden torvi vaaka ystävälleni. Hänen mielestään "kaikkea voi kokeilla ja hauskaa saa pitää. Eikä mies edes tiedä tästä, joten miksi suotta murehtia?" Vaakojen liian iloluontoinen ja pinnallinen elämäntyyli saa vakavat ja epäilevät kauriit takajaloilleen.

        Vaaka -miehissä pidän heidän herkkyydestään ja taiteellisuudestaan, mutta miehessä pitää olla enemmän sitä miestä eikä pelkkää itsesääliä ja marinaa ja keikailua.

        Minusta tuntuu että kauriin ja vaa'an on VÄHINTÄÄNKIN joskus vaikea ymmärtää toista.

        ajattele, voisiko sinua joku ymmärtää?
        Epäilen! Kaiva ensin malka omasta nenästäsi,
        ja etsi sitten toisilta jos aihetta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2783
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2140
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1924
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1776
    6. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    7. 132
      1744
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe