Tallink Silja kriisissä

-traveller-

Tallink antoi jälleen potkut. Nyt myynti- ja markkinointijohtajalle sekä henkilöstö- ja viestintäjohtajalle.
Tallinkin matkustajamäärä hel-tal reitillä
tippunut 11% toukokuusta vaikka uusi STAR tullut
liikenteeseen. Saksan liikenne tippunut 44% vaikka liikenne siirretty Hangosta Helsinkiin mikä kaiken järjen mukaan olisi pitänyt lisätä atkustajia!!
Ihmiset äänestävät jaloillaan jos homma ei toimi.
Sama se vaikka olisi kuinka kiiltävät uudet laivat.

39

5448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • upotakoko

      paska, ei säälitä yhtää.

    • Deipyle

      tapahtuu isoissa suomalaisfirmoissa aika ajoin, potkut vain siistitään mukamas sovituiksi siirroiksi, haasteellisemmaksi työpaikaksi, sopivimmiksi vaihdoiksi tms.. Oman työni kautta näistä jutuista kuulen, jotka uutisia katsellessa sivuutan sen kummemmin huomaamatta.

      TallinkSiljapas suoraan ilmoitti mistä kyse. Ei taida johto ymmärtää suomalaisia, tällainen tuskin lisää matkustajamääriä.. Irtisanottujen seuraajilla onkin sitten totiset oltavat, tulos on pakko saada nousuun. No, toistaiseksi rahaa ei firman omistajilta puutu, mutta loppuuko johdolta aika ja sijoittajat vetäytyvät, se selviää varmaan seuraavien viiden - seitsemän vuoden aikana.

      • tyylillesi tosi

        sinisilmäinen, missä kerrottiin syy irtisanomisiin, kun kerroit ilmoitetun mistä kyse?

        5-7 vuotta?? tuolla matkustajakadolla varmastikin hyvinkin lyhyt aika (12 kk max ?)


    • menevät Viikkarille

      Lukematta muiden kommentteja, kaksi vikaa lausetta tosia. Tänä kesänä vaihdamme hienosta Siljasta paljon parjattuun Viikkarin "romukasaan" ja odotamme innolla matkaamme. Hinnassakin säästämme yli 50 %. Ehkä mielikuva Tallinkista ei istu mielikuvaan Siljasta ja näiden yhdistäminen sai aikaa imagollisen fiaskon, jos kukaan tajusi tuosta lauseesta mitään :P

      • vaan

        mun jalat menee siljalle tai miten te sen nyt sit haluattekin ottaa. Mulle on aina palvelu toiminut ja on enemmän kuin puolet halvempi varrattuna viikinkiin....Jopa C-hytti olis tullut viikingil kalliimmaksi verrattua B-hyttiin siljalla


      • sitten vissiin aikoihin
        vaan kirjoitti:

        mun jalat menee siljalle tai miten te sen nyt sit haluattekin ottaa. Mulle on aina palvelu toiminut ja on enemmän kuin puolet halvempi varrattuna viikinkiin....Jopa C-hytti olis tullut viikingil kalliimmaksi verrattua B-hyttiin siljalla

        tallinkin isännöimissä aluksilla ollut, kun tuo tallinkin hinnoittelu nykyään on 30-50 %
        korkeampi kuin viikingillä.


      • voisi jotenkin
        sitten vissiin aikoihin kirjoitti:

        tallinkin isännöimissä aluksilla ollut, kun tuo tallinkin hinnoittelu nykyään on 30-50 %
        korkeampi kuin viikingillä.

        perustella, ei ainakaan taulukkohinnoissa tuollaisia eroja ole. Samaten tax free -hinnat kulkevat aika yksissä Finnairshop mukaanlukien.

        Itse en ainakaan clubilaisena usko pääseväni Vikingillä yhtään sen halvemmalla, johan sitä yhtiön pitäisi toisinaan maksaa minulle että lähtisin laivalle.


      • 14-16.6
        sitten vissiin aikoihin kirjoitti:

        tallinkin isännöimissä aluksilla ollut, kun tuo tallinkin hinnoittelu nykyään on 30-50 %
        korkeampi kuin viikingillä.

        Tuohon edellä mainittuun aikaan pääsin risteilylle edullisemmin (20 euroa edullisempi /nuppi) Siljan laivalla kuin vastaava viikkarilla. Matkatoimistosta kerrottiin , että kun Tallink osti Siljan niin on alkanut tulla alennuksia myös valkoisten laivojen matkoihin.
        kaikki pelasi hyvin, palvelu oli hyvää (no yksi yrmyturpa oli joukossa) ja lapsiakin passattiin oikein kunnolla.
        10 pistettä!!!


      • kokemus mulla.
        14-16.6 kirjoitti:

        Tuohon edellä mainittuun aikaan pääsin risteilylle edullisemmin (20 euroa edullisempi /nuppi) Siljan laivalla kuin vastaava viikkarilla. Matkatoimistosta kerrottiin , että kun Tallink osti Siljan niin on alkanut tulla alennuksia myös valkoisten laivojen matkoihin.
        kaikki pelasi hyvin, palvelu oli hyvää (no yksi yrmyturpa oli joukossa) ja lapsiakin passattiin oikein kunnolla.
        10 pistettä!!!

        Tosin lähtö vasta 3.7. mutta ensimmäistä kertaa Siljalla koskapa hinta on tuon pari kymppiä halvempi kuin Viikingillä.
        Matkatoimistovirkailijakaan ei aluksi uskonut että Silja olisi edullisempi, mutta tarkistettuaan hinta paristakin eri lähteestä totesi asian olevan niin.


      • näin linkin
        kokemus mulla. kirjoitti:

        Tosin lähtö vasta 3.7. mutta ensimmäistä kertaa Siljalla koskapa hinta on tuon pari kymppiä halvempi kuin Viikingillä.
        Matkatoimistovirkailijakaan ei aluksi uskonut että Silja olisi edullisempi, mutta tarkistettuaan hinta paristakin eri lähteestä totesi asian olevan niin.

        muodossa koska en jaksa kirjoittaa uudelleen ja toisekseen massapostittaminen on kiellettyä ;) http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=104&conference=4500000000000436&posting=22000000027086774


      • viime
        sitten vissiin aikoihin kirjoitti:

        tallinkin isännöimissä aluksilla ollut, kun tuo tallinkin hinnoittelu nykyään on 30-50 %
        korkeampi kuin viikingillä.

        kuussa viimeksi ja nyt ensiviikonloppuna on taas meno Hesaan Et silleen ;D


      • mietiskellen
        voisi jotenkin kirjoitti:

        perustella, ei ainakaan taulukkohinnoissa tuollaisia eroja ole. Samaten tax free -hinnat kulkevat aika yksissä Finnairshop mukaanlukien.

        Itse en ainakaan clubilaisena usko pääseväni Vikingillä yhtään sen halvemmalla, johan sitä yhtiön pitäisi toisinaan maksaa minulle että lähtisin laivalle.

        En viikingille jos ei yhtiö maksa


      • menevät Viikkarille

        Ollaan todettu, että meidän kahden hengen taloudessa Viikkari on Siljaa halvempi vaihtoehto. "Kalastelemme" ja hyödynnämme tarjouksia, äkkilähtöjä tai lahjakortteja. B-hytissäkin ollaan matkusteltu, mutta vähintään A pitää olla.

        Vertailun vuoksi: lahjakortilla Viikkarille lyx-hytti ja menopaluuruoat 60e/pää. Vastaava olisi Siljalla helposti 200 e/pää (riittäneeköhän, ja kenelle niitä lahjakortteja oikein jaellaan?). Haaveilemme kyllä Siljan commadore-hytistä, kun viimeksi ollaan oltu Operalla, mutta kesäsesonkina hinta on 700 euroa (tosin 2 vrk:tta). Sillä summalla jopa matkustaa etelään viikoksi. Siljan etukuponki tax freestäkin on jäänyt käyttämättä, koska emme jaksa maksaa uudesta matkasta vähintään 100 euroa B-hytissä.

        Tämä siis meidän näkökulmastamme tarkasteltuna. Koemme Viikkarin halvemmaksi kuin Siljan. Siljalla oltiin viime kesänä ja olihan se tasokkaampi laivana, mutta tuolloinkaan emme halunneet maksaa täyttä hintaa matkasta.


      • kaikki kuitenkin
        menevät Viikkarille kirjoitti:

        Ollaan todettu, että meidän kahden hengen taloudessa Viikkari on Siljaa halvempi vaihtoehto. "Kalastelemme" ja hyödynnämme tarjouksia, äkkilähtöjä tai lahjakortteja. B-hytissäkin ollaan matkusteltu, mutta vähintään A pitää olla.

        Vertailun vuoksi: lahjakortilla Viikkarille lyx-hytti ja menopaluuruoat 60e/pää. Vastaava olisi Siljalla helposti 200 e/pää (riittäneeköhän, ja kenelle niitä lahjakortteja oikein jaellaan?). Haaveilemme kyllä Siljan commadore-hytistä, kun viimeksi ollaan oltu Operalla, mutta kesäsesonkina hinta on 700 euroa (tosin 2 vrk:tta). Sillä summalla jopa matkustaa etelään viikoksi. Siljan etukuponki tax freestäkin on jäänyt käyttämättä, koska emme jaksa maksaa uudesta matkasta vähintään 100 euroa B-hytissä.

        Tämä siis meidän näkökulmastamme tarkasteltuna. Koemme Viikkarin halvemmaksi kuin Siljan. Siljalla oltiin viime kesänä ja olihan se tasokkaampi laivana, mutta tuolloinkaan emme halunneet maksaa täyttä hintaa matkasta.

        riippuu kuinka usein matkustat et mitä alennuksia tulee ja jos olet valmis pisteitä käyttämään. Itse ajelen joka kuukausi kahden lapsen kanssa siljalla ja mahdollisuus valita halvalla vaikka commondore mutta miksi maksaisin enemmän koska voin erotuksen antaa lapsille? Commondorin käytän kun sellaiseen tulee ajatus. Ei ole muuta eroa kun et on pari sänky ja baarikaappi. En ole mennyt risteilylle tai muutenkaan matkaile laivalla hytis vaan hauskaa pitäen ja nauttien lasten kans jos lapset on mukana:)

        Sinut taitaa löytää sieltä c-hytin rapun alta kerran vuodes ku matkustelet ja säästä rahat alkoholiin... Jaatko mustalaisten kanssa petin?


      • menevät Viikkarille 3
        kaikki kuitenkin kirjoitti:

        riippuu kuinka usein matkustat et mitä alennuksia tulee ja jos olet valmis pisteitä käyttämään. Itse ajelen joka kuukausi kahden lapsen kanssa siljalla ja mahdollisuus valita halvalla vaikka commondore mutta miksi maksaisin enemmän koska voin erotuksen antaa lapsille? Commondorin käytän kun sellaiseen tulee ajatus. Ei ole muuta eroa kun et on pari sänky ja baarikaappi. En ole mennyt risteilylle tai muutenkaan matkaile laivalla hytis vaan hauskaa pitäen ja nauttien lasten kans jos lapset on mukana:)

        Sinut taitaa löytää sieltä c-hytin rapun alta kerran vuodes ku matkustelet ja säästä rahat alkoholiin... Jaatko mustalaisten kanssa petin?

        En tajunnut viimeistä asiatonta lausettasi. Irrallaan asiayhteydestä, eikä ole kohdistettu pääasiaan. Muilta osin vastauksesi oli sivistynyt. Vanha sanontahan sanoo, että siitä puhe mistä puute ;)


      • sanonta sanoo
        menevät Viikkarille 3 kirjoitti:

        En tajunnut viimeistä asiatonta lausettasi. Irrallaan asiayhteydestä, eikä ole kohdistettu pääasiaan. Muilta osin vastauksesi oli sivistynyt. Vanha sanontahan sanoo, että siitä puhe mistä puute ;)

        mutta ei ole puhe siitä mistä puute ;D

        Pyydän anteeksi, tarkoitus oli laittaa vitsinä mutta kun luin sen itse jälkeen päin niin olisin varmaan itse samoin reagoinu.

        Hyvää kesää ja hauskoja matkoja oli ne sit millä laivalla hyvänsä.


      • Tepi.
        kaikki kuitenkin kirjoitti:

        riippuu kuinka usein matkustat et mitä alennuksia tulee ja jos olet valmis pisteitä käyttämään. Itse ajelen joka kuukausi kahden lapsen kanssa siljalla ja mahdollisuus valita halvalla vaikka commondore mutta miksi maksaisin enemmän koska voin erotuksen antaa lapsille? Commondorin käytän kun sellaiseen tulee ajatus. Ei ole muuta eroa kun et on pari sänky ja baarikaappi. En ole mennyt risteilylle tai muutenkaan matkaile laivalla hytis vaan hauskaa pitäen ja nauttien lasten kans jos lapset on mukana:)

        Sinut taitaa löytää sieltä c-hytin rapun alta kerran vuodes ku matkustelet ja säästä rahat alkoholiin... Jaatko mustalaisten kanssa petin?

        Haaveilkaa vaan, kun et sinä, etkä edellinen kirjoittaja edes osanneet hyttiluokkaa oikein kirjoittaa. Silloin parempi mennä niissä A, B tai mielellään C-hytissä, jos aakkoset osaa niin pitkälle.


      • kylläihantäys
        Tepi. kirjoitti:

        Haaveilkaa vaan, kun et sinä, etkä edellinen kirjoittaja edes osanneet hyttiluokkaa oikein kirjoittaa. Silloin parempi mennä niissä A, B tai mielellään C-hytissä, jos aakkoset osaa niin pitkälle.

        tollo, sano mun sanoneen...


      • Tepi.
        kylläihantäys kirjoitti:

        tollo, sano mun sanoneen...

        Mutta jos pitää päteä commorode hytillä, niin kirjoittaisi juntit edes sen oikein!

        Hae itse Siwasta pussikaljaa ja juo ne.


      • Tepi.
        Tepi. kirjoitti:

        Mutta jos pitää päteä commorode hytillä, niin kirjoittaisi juntit edes sen oikein!

        Hae itse Siwasta pussikaljaa ja juo ne.

        kielenkäyttöni taas pääsi lipsahtamaan asiattoman puolelle.

        Jään nyt kesälomalle ja palaan syksyllä taas mokailemaan tänne.


      • Tepi.
        Tepi. kirjoitti:

        kielenkäyttöni taas pääsi lipsahtamaan asiattoman puolelle.

        Jään nyt kesälomalle ja palaan syksyllä taas mokailemaan tänne.

        muuten Vikingin risteilyn. :)


      • Tepi.
        Tepi. kirjoitti:

        muuten Vikingin risteilyn. :)

        joku kirjotti mun nimimerkillä. Haluaisin rekata sen mutten osaa ja toisekseen äiti ei anna.


      • commandore
        Tepi. kirjoitti:

        Haaveilkaa vaan, kun et sinä, etkä edellinen kirjoittaja edes osanneet hyttiluokkaa oikein kirjoittaa. Silloin parempi mennä niissä A, B tai mielellään C-hytissä, jos aakkoset osaa niin pitkälle.

        sano


      • nainen 34
        voisi jotenkin kirjoitti:

        perustella, ei ainakaan taulukkohinnoissa tuollaisia eroja ole. Samaten tax free -hinnat kulkevat aika yksissä Finnairshop mukaanlukien.

        Itse en ainakaan clubilaisena usko pääseväni Vikingillä yhtään sen halvemmalla, johan sitä yhtiön pitäisi toisinaan maksaa minulle että lähtisin laivalle.

        että tallink nosti hintoja.Itse siljan työläisenä voin kertoa että kävi iso hinnan nosto parfyymi puolella toukokuun alusta,monet tuotteet nostettiin useita euroja,eikä aina edes ole kovin paljon ideaa ostaa laivalta kun tavarat saa vain muutaman euron erolla tavarataloista.Toivottavasti saa paljon kritiikkiä jotta saadaan taas hinnat alaspäin. ja tällä ei ole mitään tekemistä hinnan yleisten nostojen kanssa vaan eri kauttakulku pisteistä.Pistäkää ihmiset viestiä Tallinkille jotta saadaan takas kunnon tax-free hinnat myös meille siljalle!


      • T.epi
        commandore kirjoitti:

        sano

        Mutta hyttiluokka on commorode, ole sinä commandore ittekses...


      • T.epi
        Tepi. kirjoitti:

        kielenkäyttöni taas pääsi lipsahtamaan asiattoman puolelle.

        Jään nyt kesälomalle ja palaan syksyllä taas mokailemaan tänne.

        Pitipä sitten rekisteröityä, ettei kaikki tollot kirjoittele nimimerkillä...


      • ironisesti
        nainen 34 kirjoitti:

        että tallink nosti hintoja.Itse siljan työläisenä voin kertoa että kävi iso hinnan nosto parfyymi puolella toukokuun alusta,monet tuotteet nostettiin useita euroja,eikä aina edes ole kovin paljon ideaa ostaa laivalta kun tavarat saa vain muutaman euron erolla tavarataloista.Toivottavasti saa paljon kritiikkiä jotta saadaan taas hinnat alaspäin. ja tällä ei ole mitään tekemistä hinnan yleisten nostojen kanssa vaan eri kauttakulku pisteistä.Pistäkää ihmiset viestiä Tallinkille jotta saadaan takas kunnon tax-free hinnat myös meille siljalle!

        todeta että mille Siljalle ;) Ymmärrisin kyllä pointtisi.


      • auttoi
        T.epi kirjoitti:

        Pitipä sitten rekisteröityä, ettei kaikki tollot kirjoittele nimimerkillä...

        sinua?


      • T..epi.
        auttoi kirjoitti:

        sinua?

        vähän auttamaan, vaihto vaipat samalla.


      • miten se
        T..epi. kirjoitti:

        vähän auttamaan, vaihto vaipat samalla.

        antoi sun vihdoin ja viimein rekkautua?


      • sulla ehkä
        Tepi. kirjoitti:

        Mutta jos pitää päteä commorode hytillä, niin kirjoittaisi juntit edes sen oikein!

        Hae itse Siwasta pussikaljaa ja juo ne.

        helikopteri tai lentokone niin tuo... ei sittenkään siellä on liian kallis olut


      • tuo hinnannousu
        nainen 34 kirjoitti:

        että tallink nosti hintoja.Itse siljan työläisenä voin kertoa että kävi iso hinnan nosto parfyymi puolella toukokuun alusta,monet tuotteet nostettiin useita euroja,eikä aina edes ole kovin paljon ideaa ostaa laivalta kun tavarat saa vain muutaman euron erolla tavarataloista.Toivottavasti saa paljon kritiikkiä jotta saadaan taas hinnat alaspäin. ja tällä ei ole mitään tekemistä hinnan yleisten nostojen kanssa vaan eri kauttakulku pisteistä.Pistäkää ihmiset viestiä Tallinkille jotta saadaan takas kunnon tax-free hinnat myös meille siljalle!

        kohdannut vain Siljaa; vrt. tämänpäivän netin tax free-hintoja: Jennifer Lopez Glow by edt 50 ml, Silja Line 37,60e/Viking Line 35,25e. Ja toisena Hugo Bossin Dark blue 100 ml, Silja Line 37,60e/Viking Line 37,95e. Eli aika tasaiselta näyttää Vikingiin verrattuna. Koskahan risteilijät huomaavat että Viikkarin halpuus Siljaan verrattuna on kuvittelua?


      • vetailuun päädyit,
        tuo hinnannousu kirjoitti:

        kohdannut vain Siljaa; vrt. tämänpäivän netin tax free-hintoja: Jennifer Lopez Glow by edt 50 ml, Silja Line 37,60e/Viking Line 35,25e. Ja toisena Hugo Bossin Dark blue 100 ml, Silja Line 37,60e/Viking Line 37,95e. Eli aika tasaiselta näyttää Vikingiin verrattuna. Koskahan risteilijät huomaavat että Viikkarin halpuus Siljaan verrattuna on kuvittelua?

        mikähän mahtaisi olla hintasuhteet jos otettaisiin jonkun verran laajempi otos, kertoisitko?


      • näitä hintoja
        vetailuun päädyit, kirjoitti:

        mikähän mahtaisi olla hintasuhteet jos otettaisiin jonkun verran laajempi otos, kertoisitko?

        löytää, vertaile sinä vuorostasi.. Nuo vaihtoehdot on ihan satunnaisotannalla valittuja, normaalihintaisia kummatkin, enkä usko että ne nyt ainoina sattumalta olisivat niin lähellä toisiaan vaan samanlaista pientä eroa kummankin yhtiön hyväksi löytyy.

        En siis ihan heti lähtisi väittämään Silja Linen tax free -hintoja huomattavasti kalliimmiksi.


      • TallinkSiljalainen
        T.epi kirjoitti:

        Mutta hyttiluokka on commorode, ole sinä commandore ittekses...

        Se kirjoitetaan muuten Commodore.


      • nainen 34
        tuo hinnannousu kirjoitti:

        kohdannut vain Siljaa; vrt. tämänpäivän netin tax free-hintoja: Jennifer Lopez Glow by edt 50 ml, Silja Line 37,60e/Viking Line 35,25e. Ja toisena Hugo Bossin Dark blue 100 ml, Silja Line 37,60e/Viking Line 37,95e. Eli aika tasaiselta näyttää Vikingiin verrattuna. Koskahan risteilijät huomaavat että Viikkarin halpuus Siljaan verrattuna on kuvittelua?

        päättää totta kai itse jos haluaa maksaa.Mutta me (korjattakoon nyt)tallink siljalaisina ollaan myös huolissaan hinnankorotuksista,eikä oltaisi niitä toivottu.Verrattuna edellisiin hintoihin niin olemme nostaneet hintoja aika reilusti.Ja nyt vertaan siljan hintoihin,en ole kiinnostunut muiden hinnoista koska niillä ei ole mitään tekemistä tämän korotuksen kanssa.Ja olen ollut myös työskennellyt parfyymi puolella joten kyllähän me työntekijätkin puhutaan keskenämme ja ollaan huolestuneita.Toivottavasti heräävät ja tiputtavat hintoja koska sehän on meille kaikille eduksi.Ja sanottakoon ettei ole ensimmäinen kerta kun hintoja on nostettu mutta kun huomataan ettei enää kauppa käy niin hinnat on uudellen laskettu.joten joskus se pienehkö boikotti kannattaa...


      • sunkin harjotel
        nainen 34 kirjoitti:

        päättää totta kai itse jos haluaa maksaa.Mutta me (korjattakoon nyt)tallink siljalaisina ollaan myös huolissaan hinnankorotuksista,eikä oltaisi niitä toivottu.Verrattuna edellisiin hintoihin niin olemme nostaneet hintoja aika reilusti.Ja nyt vertaan siljan hintoihin,en ole kiinnostunut muiden hinnoista koska niillä ei ole mitään tekemistä tämän korotuksen kanssa.Ja olen ollut myös työskennellyt parfyymi puolella joten kyllähän me työntekijätkin puhutaan keskenämme ja ollaan huolestuneita.Toivottavasti heräävät ja tiputtavat hintoja koska sehän on meille kaikille eduksi.Ja sanottakoon ettei ole ensimmäinen kerta kun hintoja on nostettu mutta kun huomataan ettei enää kauppa käy niin hinnat on uudellen laskettu.joten joskus se pienehkö boikotti kannattaa...

        tota kirjotustaitoos uudemma kerra!


    • Nimetön

      Tallink Silja sukeltaa.
      Tallinkin mahtipontinen aluevaltaus ei onnistu. Rahalla saa ostettua yrityksiä,mutta jos yrityksen kuvaan kuuluu palvelu tai muu sosiaalinen toiminta niin tätä Tallink ei ole ottanut huomioon.
      Odotetaan vielä niin vanha kunnon Silja tulee takaisin.
      mm.Superfastin kolme laivaa kujettaa vähemmän rahtia kuin Finnlinesin Finnlady.Johtaja Pant myi 45 milj. arvosta osakkeita Eessti Yhispankin johtajalle 10000 eurolla,kun tämä rahoitti ja rahoittaa Tallinkia.Taitaa myös istua Tallinkin hallituksessa.

    • Anonyymi

      Foorumilla näitä superteräviä futuristeja riittää.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe