Tietääkö kukaan

oooo

onko kukaan tilannut terä asekeskuksesta Cold Steel Kukri Machete CS-97KMS    

kestääkö semmoinen oksien yms katkomista???

5

1410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kertokaa pliis
    • ocnfbouicb

      ...sulle kunnon kukri.

      http://www.teraasekeskus.com/tuotteet.asp?osasto=isotveitset&ID=2221

      Hiiliterästä,käsityönä tehty eli eivät täysin identtisiä,omassani hamaran paksuus 12mm,kävin paikan päällä valitsemassa.Tuossa veitsessä ei ole mitään sen kummempaa mystiikkaa,se on vaan nepalilainen näkemys vesurista.Monikäyttöisempi vain,kuin tämä kotimainen.

      Ja tuollainen Cheyenne I tai vastaava pieni veitsi sille kaveriks,tarkempaan veistelyyn.

      http://www.teraasekeskus.com/tuotteet.asp?osasto=metsastysveitset&ID=2747

      Ennenkuin joku saatanan savolainen alkaa tähän väliin jotain sopertamaan,niin mä suosittelen kaikille veitsiä,joissa on väisti.Tai väistölaatta,ihan miten kukin sitä haluaa kutsua.Sen verta monen tumpelon oon nähny halkaisevan kämmenensä tai teloneen sormensa...Kukri on poikkeus,sitä ei ole tarkoitettu pistämiseen.

      Noilla onttokahvaisilla survival-puukoilla ei tee mitään,kakarana tuli rikottua niitä jokunen,ja aina sama juttu,kahva murtui terän kiinnityskohdasta...

      • jurinaa

        Katsele peiliin samalla kun kirjoitat.


      • first blood
        jurinaa kirjoitti:

        Katsele peiliin samalla kun kirjoitat.

        On se jännä juttu ettei first blood veitsiä voida valmistaa paremmasta teräs laadusta. Muuten ovat kyllä hienoja ja yllättävän vankkoja, vaikka niitä leluiksi haukutaankin.Omistan tällä hetkellä muutaman ykkös ja kakkos veitsen eli toista käytän mökil makkarapaketin aukasuun ja toinen collection mielessä.Kolmosta en ole vielä onnistunut saamaan united cutleryn omistajan vaihdoksen takia.Linderin crocodile hunter on kyllä terävin omistamani veitsi,syynä varmaan high carbon steel terä ja muutenkin siin on käteen istuva kahva suosittelen.Cold steelin trail masterkin kiinnostaa ovatko ne todella niin kestäviä kuin huvittavassa dvdeessä näyttävät.


      • kaapunnipoeka

        Kutuit sinä? Olko jottae asijooki? Kyllähä sulle ontto-ollile onttokahvaset onnii aevan omijjaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe