Haminan Seurahuoneen Portsarit

Kyllästynyt niden pätemiseen

Mitä mieltä olette niiden toimimnasta? Taitaa pojat olleet kiusattuja pienempänä,kun nyt pitää porukassa päteä,yksin ei pysty mitää toimia.Säälittävää toimintaa!!!

42

10098

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mdb

Oletko lukenut vanhat asiaa koskevat ketjut jo niin moneen kertaan että osaat ne ulkoa,vaan nyt pitäisi päästä virittämään juttua lisää?

No, siskoni lensi ulos koska poltti tupakkaa väärässä paikassa kahdesti ja täysin harhaanjohtavasti laitettujen tuhkakuppien takia, vitustako sitä voi tietää missä saa polttaa ja missä ei jos kerta käsketään polttaa siellä missä on tuhkakuppi ja kun siellä sitten polttaa niin lentääkin ulos - koska siinä ei saanutkaan polttaa!

• Zatopek E.

Mutta miehekästä ja suoraviivaista toimintaa on itkeä anonyyminä netissä...

• Zatopek E.

"yksin ei pysty mitää toimia"

Haminan amiksen äidinkielen opetuksen taso nousussa?

• Otakaa lisää mömmöjä!

kauankohan hormooni hiiri on itse tavannut...

• Taivastelijalta

Ai että niinkin hullu pitäis olla että lähtee pitämään järjestystä 200 humalaista ihmistä vastaan yksin =))?!Monelle sun kaltaselle kirjottelijalle se homma olis tekis kyllä hyvää..

• muualla

Se on ihme kun muualla homma pelaa mut ei täällä,kyllä järkkärillä pitää olla uskottavuutta, että puhuminen riittää mutta näiltä pojilta se puuttuu,pitää vähän näyttää miten pikku pojat liikkuu,käykää omakokoisiin kiinnni,voi olla että noutaja tulee!!!

• höpöhöpö
        muualla kirjoitti:

Se on ihme kun muualla homma pelaa mut ei täällä,kyllä järkkärillä pitää olla uskottavuutta, että puhuminen riittää mutta näiltä pojilta se puuttuu,pitää vähän näyttää miten pikku pojat liikkuu,käykää omakokoisiin kiinnni,voi olla että noutaja tulee!!!

Älkää käykö seukilla jos ei ole muuta kuin vikistävää. Menkää mieluummin sitten kotkaan ruikuttamaan. Seukin poket on kyllä ihan asiallisesti toimineet mitä itse olen nähnyt. Ja hetken jos toisenkin saa päätä aukoa että kukaan niistä päälle kävis. Kannattaa aina miettiä mitä ite on tehny ennen kuin täällä ruikuttaa.

• hgfcxv
        höpöhöpö kirjoitti:

Älkää käykö seukilla jos ei ole muuta kuin vikistävää. Menkää mieluummin sitten kotkaan ruikuttamaan. Seukin poket on kyllä ihan asiallisesti toimineet mitä itse olen nähnyt. Ja hetken jos toisenkin saa päätä aukoa että kukaan niistä päälle kävis. Kannattaa aina miettiä mitä ite on tehny ennen kuin täällä ruikuttaa.

Taidat olla itse portsari seurahuoneella.

• olla apina..
        hgfcxv kirjoitti:

Taidat olla itse portsari seurahuoneella.

joka siellä on riekkunut ja lentänyt pihalle?
        Eli jos joku sitten sattuu puolustamaan pokeja,niin onkin itse poke?
        Mutta haukkua saa nimettömänä vaikka kuinka paljon?

Itse taas olen aivan varma,että näitä ketjuja aloittaa yhdet ja samat tyypit tasaisin väliajoin ja
        valittajien rinki on suhteellisen pieni.Vai mistä johtuu se,että kaikesta tästä kitinästä ja suorastaan liki saatanan opetuslapsiin verrattavista
        seukin pokeista on itketty niin paljon,mutta silti väkeä käy kuin pipoa siellä.
        Ja ei,syynä ei ole se,että ei ole muuta paikkaa.Vaan syynä on se,että todellisuudessa yli 99% näistä jutuista on täyttä paskaa mitä täällä jauhetaan.

Ja jos edes nämä valittajat viitsisivät hetken miettiä miksi heidät on poistettu ravintolasta tai miksi heidän pääsynsä sinne on evätty niin kas kummaa..ehkä he huomaisivatkin että heissä itsessä
        on eniten syytä.

Ja joku peräänkuuluttaa sitä,että pokejen pitäisi käydä oman kokoisiin kiinni niin tulis noutaja..just joo.Poke ei voi valita sitä,kenen kanssa joutu vääntämään.Jos on isompi,siten on.Jos on pienempi,niin ei siiän käydä pyytelemään anteeksi,että sori kun oot nyt pienempi.
        Varmasti löytyy asiakkaista seukin pokeja isopmia ja vahvempia kavereita,mutta kun siihen hommaan vaaditaan muutakin kuin julmettu penkkitulos tai kylän isoin hanska.

Ja täytyy vielä ihmetellä sitä,että täällä iteketään kuinka "pojat" ovat sitä ja tätä.Seukin pokeista valtaosa on kyllä mielestäni ihan aikuisia miehiä eikä mitään 18-20 vuotiatia,joita itse miellän ainkain pojiksi.
        Ja toisaalta,se on asiakkaan oma ongelma jos ei voi elää sen kanssa,että poke on itseä nuorempi.
        Ehkä silloin on parempi mennä johonkin kulmaräkälään,jossa pokena on joku kaljamahainen vanha puolijuoppo kaljapalkalla.

Ja kuten todettua jo monen muunkin suusta,jos kerran koet itsesi kaltoin kohdelluksi,mitä vittua täällä vingut vaan valita sinne minne pitää.
        Mutta tiedän,ettei moni valita siksi,ettei valitukselle ole oikeasti mitään perusteita.Homma ns. kaatuisi heti.
        Kun taas täällä netissä on sitten helppo itkeä ja saada empatiaa ja sympatiaa muilta "Kohtalotovereilta"...

Ja käykääpä nyt hyvät ihmiset katsomassa minkä tahansa kaupungin keskusteluja,siellä aina haukutuaan kaupungin suosituimman paikan pokeja.
        Miksi?Koska siellä kaikki käyvät ja totta kai on selvä,että sillon tulee erilaisia konflikteja ja eihän ketään nyt aiheesta poisteta ja aina vaan loukataan oikeuksia ja aina vaan poket pahoinpitelee ja tietenkin pienempiään..

Ja edelleen kaikki kunnia vaikkapa Haminan Jaskan pokeille,mutta ei voi verrata poken työn kannalta pubia,jossa käy lähinnä kantaporukka ja menee kiinni kahdelta ja vastapuolella on pub/disco joka on neljään asti auki,noin kolme-neljä kertaa isompi ja kerää paljon satunnaiskävijöitä.
        Ja suurin ero on juuri aukioloaika.Koska valtaosa rähinöistähän syntyy juuri tuossa kolmen-neljän aikaan aamuyöstä.

Ja onko muutenk kelleen juolahtanut mieleen se,että ehkä ne poketkin vaan suurelta osin noudattavat ravintolan ohjeita sekä tietenkin lakia.
        Eli jos tupakointi on kielletty ja sitä kieltoa ei pysty noudattamaan,niin se on riittävä peruste poistamiseen.Samaten liian kova päihtymys on peruste poistamiseen kuten myös pääsyn estämiseen.
        Tästä määrää jo lakikin.
        Jos ravintola ja poket laiminlyö näitä he asettavat samalla ravintolan riskiin tarkastajia silmälläpitäen.

Mutta kenenkäänkähän ei tarvitse käydä ravintolassa missä ei viihdy.Äänestä jaloillasi,jos siltä tuntuu.
        Mutta fakta on se,että poket ovat ammattikunta,joka saa aina äärettömän paljon arvostelua osakseen ja käytännössä juuri kukaan heidän toimenpiteidensä kohteeksi joutunut ei ole ikinä tyytyävinen kohteluunsa.
        Jokaisen kansalaisen pitäisi käydä itse kokeilemassa poken hommia pari kuukautta,niin tulisi ehkä perspektiiviä näihin itkemisiinkin..
        ja tämä ei ole mikään poken valitus,koska tokihan jokainen poke on itse työnsä valinnut.Mutta se ei tarkoita sitä,etteikö siinä työssä tarvitsisi kohdata paljon sellaista mitä ei pitäisi eikä olettaisi kohtaavansa kun asiakkaina on aikuisia ihmisiä.

Niin ja loppukaneettina.Poke ei ole SAMANLAINEN
        asiakaspalvelija kuin Siwan tai Ärrän kassa,poken tärkein tehtävä on järjestyksenvalvonta ei tytöille hymyily ja jätkien selkääntaputtelu.

• nöy peen jauhantaa
        olla apina.. kirjoitti:

Itse taas olen aivan varma,että näitä ketjuja aloittaa yhdet ja samat tyypit tasaisin väliajoin ja
        valittajien rinki on suhteellisen pieni.Vai mistä johtuu se,että kaikesta tästä kitinästä ja suorastaan liki saatanan opetuslapsiin verrattavista
        Ja ei,syynä ei ole se,että ei ole muuta paikkaa.Vaan syynä on se,että todellisuudessa yli 99% näistä jutuista on täyttä paskaa mitä täällä jauhetaan.

Ja jos edes nämä valittajat viitsisivät hetken miettiä miksi heidät on poistettu ravintolasta tai miksi heidän pääsynsä sinne on evätty niin kas kummaa..ehkä he huomaisivatkin että heissä itsessä
        on eniten syytä.

Ja joku peräänkuuluttaa sitä,että pokejen pitäisi käydä oman kokoisiin kiinni niin tulis noutaja..just joo.Poke ei voi valita sitä,kenen kanssa joutu vääntämään.Jos on isompi,siten on.Jos on pienempi,niin ei siiän käydä pyytelemään anteeksi,että sori kun oot nyt pienempi.
        Varmasti löytyy asiakkaista seukin pokeja isopmia ja vahvempia kavereita,mutta kun siihen hommaan vaaditaan muutakin kuin julmettu penkkitulos tai kylän isoin hanska.

Ja täytyy vielä ihmetellä sitä,että täällä iteketään kuinka "pojat" ovat sitä ja tätä.Seukin pokeista valtaosa on kyllä mielestäni ihan aikuisia miehiä eikä mitään 18-20 vuotiatia,joita itse miellän ainkain pojiksi.
        Ja toisaalta,se on asiakkaan oma ongelma jos ei voi elää sen kanssa,että poke on itseä nuorempi.
        Ehkä silloin on parempi mennä johonkin kulmaräkälään,jossa pokena on joku kaljamahainen vanha puolijuoppo kaljapalkalla.

Ja kuten todettua jo monen muunkin suusta,jos kerran koet itsesi kaltoin kohdelluksi,mitä vittua täällä vingut vaan valita sinne minne pitää.
        Mutta tiedän,ettei moni valita siksi,ettei valitukselle ole oikeasti mitään perusteita.Homma ns. kaatuisi heti.
        Kun taas täällä netissä on sitten helppo itkeä ja saada empatiaa ja sympatiaa muilta "Kohtalotovereilta"...

Ja käykääpä nyt hyvät ihmiset katsomassa minkä tahansa kaupungin keskusteluja,siellä aina haukutuaan kaupungin suosituimman paikan pokeja.
        Miksi?Koska siellä kaikki käyvät ja totta kai on selvä,että sillon tulee erilaisia konflikteja ja eihän ketään nyt aiheesta poisteta ja aina vaan loukataan oikeuksia ja aina vaan poket pahoinpitelee ja tietenkin pienempiään..

Ja edelleen kaikki kunnia vaikkapa Haminan Jaskan pokeille,mutta ei voi verrata poken työn kannalta pubia,jossa käy lähinnä kantaporukka ja menee kiinni kahdelta ja vastapuolella on pub/disco joka on neljään asti auki,noin kolme-neljä kertaa isompi ja kerää paljon satunnaiskävijöitä.
        Ja suurin ero on juuri aukioloaika.Koska valtaosa rähinöistähän syntyy juuri tuossa kolmen-neljän aikaan aamuyöstä.

Ja onko muutenk kelleen juolahtanut mieleen se,että ehkä ne poketkin vaan suurelta osin noudattavat ravintolan ohjeita sekä tietenkin lakia.
        Eli jos tupakointi on kielletty ja sitä kieltoa ei pysty noudattamaan,niin se on riittävä peruste poistamiseen.Samaten liian kova päihtymys on peruste poistamiseen kuten myös pääsyn estämiseen.
        Tästä määrää jo lakikin.
        Jos ravintola ja poket laiminlyö näitä he asettavat samalla ravintolan riskiin tarkastajia silmälläpitäen.

Mutta kenenkäänkähän ei tarvitse käydä ravintolassa missä ei viihdy.Äänestä jaloillasi,jos siltä tuntuu.
        Mutta fakta on se,että poket ovat ammattikunta,joka saa aina äärettömän paljon arvostelua osakseen ja käytännössä juuri kukaan heidän toimenpiteidensä kohteeksi joutunut ei ole ikinä tyytyävinen kohteluunsa.
        Jokaisen kansalaisen pitäisi käydä itse kokeilemassa poken hommia pari kuukautta,niin tulisi ehkä perspektiiviä näihin itkemisiinkin..
        ja tämä ei ole mikään poken valitus,koska tokihan jokainen poke on itse työnsä valinnut.Mutta se ei tarkoita sitä,etteikö siinä työssä tarvitsisi kohdata paljon sellaista mitä ei pitäisi eikä olettaisi kohtaavansa kun asiakkaina on aikuisia ihmisiä.

asiakaspalvelija kuin Siwan tai Ärrän kassa,poken tärkein tehtävä on järjestyksenvalvonta ei tytöille hymyily ja jätkien selkääntaputtelu.

siinä oli oikein hyvä ja tyhjentävä viesti.

• NO NAME
        olla apina.. kirjoitti:

on eniten syytä.

Tästä määrää jo lakikin.

VOI TYTTÖÄ JA TEPPOA...

• Tiina8125

oli tämä. Kaverini, joka ei siis ikinä ole käynyt haminan seukilla, ei päässyt sisään, koska hänellä kuulemma porttikielto. Siinä yritettiin kertoa tilannetta niin pistivät ulos kun kuulemma vittuilimme, ainoa joka siinä kiroili ja mekasti ole portsari itse ja alkoi vieläpä tönimään meitä ulos. ÖÖööh.. Tota noin, eipä juu palvelu pelaa. No onneksi oli jaska, joska sitten saimme hyvää palvelua ja meidät jopa toivotettiin tervetulleiksi sisään. On tainnut haminan pokeilta unohtua, että he ovat asiakaspalvelijoita;) ja muutenkin olen kuullut että siellä jaetaan porttareita aika helpolla muutenkin. Noh koittakaa kestää, ennen en ole vastaavanlaiseen palveluun törmännyt.

• samaa..

Mikä niissä nyt noin kovasti puhuttaa?Ehkä se että Haminassa ei ole toista yökerhoa tms. johon voisi verrata?Silloin vielä kun olin dolphin, niin puhuttiin että siellä on huonoja ja epäammattimaisia pokeja ja seukin poket oli silloin hyviä!Nyt kun ei ole juurikaan ku yks pokeporukka,niin pitäähän sitä valittaa.(jaskassa tietty muutama)Itselläni ei ole kyllä yhtäkään negatiivista sanaa pojista.Oletteko ajatelleet että oma käytös vaikuttaa? (edellinen viesti taitaa olla eriasia)Valittakaa ylemmälle tasolle ja jättäkää menemättä seurahuoneelle, jos aina vain nyppii!Hauskaahan sinne yleensä lähdetään viettämään!SMILE:)

• blablablaaa
        samaa.. kirjoitti:

Mikä niissä nyt noin kovasti puhuttaa?Ehkä se että Haminassa ei ole toista yökerhoa tms. johon voisi verrata?Silloin vielä kun olin dolphin, niin puhuttiin että siellä on huonoja ja epäammattimaisia pokeja ja seukin poket oli silloin hyviä!Nyt kun ei ole juurikaan ku yks pokeporukka,niin pitäähän sitä valittaa.(jaskassa tietty muutama)Itselläni ei ole kyllä yhtäkään negatiivista sanaa pojista.Oletteko ajatelleet että oma käytös vaikuttaa? (edellinen viesti taitaa olla eriasia)Valittakaa ylemmälle tasolle ja jättäkää menemättä seurahuoneelle, jos aina vain nyppii!Hauskaahan sinne yleensä lähdetään viettämään!SMILE:)

Moni täällä kritisoi ja haukkuu Seurahuoneen portsareiden toimintaa, MUTTA kuinka moni on oikeasti tehnyt valituksen itse omistaja yhtiöön? Moni kyllä täällä kertoo tapauskohtaisesti miten heitä on "palveltu", mutta kun se ei auta. Ja toisekseen, täälläkin on todella monta aihetta ollut Seurahuoneen portsareista (ja yhtä monta keskustelua poistettu) ja joka kerta joku sanoo sen toistamiseen: "Älkää menkö sinne Seurahuoneelle!". On muitakin paikkoja ja ihan Haminastakin löytyy ja eipä toi Kotkan Seurahuonekaan kovin kaukana ole... Eli nyt loppu narina ja lähtekää muualle. ;)

• ...

Useinhan palvelun taso johtuu myös omasta käyttäytymisestä, mutta on se ihme jos ihmisiä heitetään ulos ja jaellaan porttikieltoja ties kelle ja kun kysytään syytä tähän, portsareilta ei tunnu edes syytä tähän löytyvän ja aletaan itse mesoamaan. Varsinkin jos kyseinen henkilö ei ole koskaan edes kyseisessä paikassa käynyt. Kummastuttaa vaan se, että mitä mielihyvää seukin portsarit saavat perättömien väitösten keksimisestä, kun olen niitäkin kuullut heidän levitelleen. Voisivat miettiä, että myös heidän teoillaan on seurauksia, jotka eivät aina ole oikeutettuja.

• heräsi..
        ... kirjoitti:

Useinhan palvelun taso johtuu myös omasta käyttäytymisestä, mutta on se ihme jos ihmisiä heitetään ulos ja jaellaan porttikieltoja ties kelle ja kun kysytään syytä tähän, portsareilta ei tunnu edes syytä tähän löytyvän ja aletaan itse mesoamaan. Varsinkin jos kyseinen henkilö ei ole koskaan edes kyseisessä paikassa käynyt. Kummastuttaa vaan se, että mitä mielihyvää seukin portsarit saavat perättömien väitösten keksimisestä, kun olen niitäkin kuullut heidän levitelleen. Voisivat miettiä, että myös heidän teoillaan on seurauksia, jotka eivät aina ole oikeutettuja.

voisitko kertoa lisää näistä kuulemistasi perättömistä väitteistä.
        Mistä väitteistä kyse?Keneltä kuulit?Milloin tapahtunut?

Ai niin sori,kuullostaa taas hyvin pahasti hevosmiesten tietotoimiston jutuilta.
        Nothing beats the urban legends...

• vaikka näin..
        heräsi.. kirjoitti:

Ai niin sori,kuullostaa taas hyvin pahasti hevosmiesten tietotoimiston jutuilta.

..että kuvittavat tapahtumien kulkua ja tämän seurauksena syyttömistä tulee syyllisiä, liekö heidän omalla käytöksellään osuutta asiaan..

• voisikohan
        vaikka näin.. kirjoitti:

..että kuvittavat tapahtumien kulkua ja tämän seurauksena syyttömistä tulee syyllisiä, liekö heidän omalla käytöksellään osuutta asiaan..

olla niin,että asiakkaatkin joskus saattavat kuvittaa omaa tarinaansa kun kertovat sitä ystävilleen?Tai että jos on oltu 2,5 promillen humalassa niin ei välttämättä seuraavana päivänä aina muisteta niin tarkkaan miten hommat meni.
        Ja kun itsessä ei voi olla mitään vikaa,niin vika on tietenkin ollut pokeissa..

Ja ehkä joillain on vaan hiukan eri käsitys siitä millaista on asiaankuuluva käytös kalustetutussa tilassa.

Sitä en sano,etteikö joskus poketkin voisi tehdä virheitä,ihmisiähän nekin on.Mutta enpä vaan jaksa uskoa,etä ne syitä huvikseen keksisivät,jotta voivat jotain pihalle pistää.

Ja tuo tapahtuminen kulun kuvittaminen kyllä kuullostaa vähän erikoiselta.
        Otetaanko tähän esimerkki:
        Asiakkaat näkevät kuinka kaksi pokea raahaa vastaan rimpuilevaa asiakasta "väkivaltaisesti" ulos,vaikka "kukaan ei nähnyt asiakkaan tekevän mitään".
        Kuinka moni oli vaikkapa tuollaisessa tapauksessa nähnyt sen kun se asikas oli hetkeä aikaisemmin lyönyt toista asikasta ja sitten kieltäytynyt noudattamasta poken poistumiskehoitusta,jolloin pokella on oikeus viedä voimakeinoin pihalle.Tai kuinka asiakas on hetkeä aikaisemmin yrittänyt lyödä pokea.

Totuus ei ole aina välttämättä niin yksinkertainen mitä sillä hetkellä näkyy.
        Harva on nähnyt tilanteen asusta asti ja kuullut kaiken sen dialogin mitä siinä tilanteessa on käyty.
        Ja joskus pokethan saattavat toimia ennaltaehkäisevästi eli asiakas alkaa uhittelemaan,otetaan isälliseen syleilyyn ja kannetaan pihalle ennen kuin menee täydeksi nyrkkitappeluksi ja syntyy huomattavasti pahempia vammoja kuin egon saama kolaus asikkaalla..

• Itse Järjestysmies
        voisikohan kirjoitti:

olla niin,että asiakkaatkin joskus saattavat kuvittaa omaa tarinaansa kun kertovat sitä ystävilleen?Tai että jos on oltu 2,5 promillen humalassa niin ei välttämättä seuraavana päivänä aina muisteta niin tarkkaan miten hommat meni.
        Ja kun itsessä ei voi olla mitään vikaa,niin vika on tietenkin ollut pokeissa..

Ja ehkä joillain on vaan hiukan eri käsitys siitä millaista on asiaankuuluva käytös kalustetutussa tilassa.

Sitä en sano,etteikö joskus poketkin voisi tehdä virheitä,ihmisiähän nekin on.Mutta enpä vaan jaksa uskoa,etä ne syitä huvikseen keksisivät,jotta voivat jotain pihalle pistää.

Ja tuo tapahtuminen kulun kuvittaminen kyllä kuullostaa vähän erikoiselta.
        Otetaanko tähän esimerkki:
        Asiakkaat näkevät kuinka kaksi pokea raahaa vastaan rimpuilevaa asiakasta "väkivaltaisesti" ulos,vaikka "kukaan ei nähnyt asiakkaan tekevän mitään".
        Kuinka moni oli vaikkapa tuollaisessa tapauksessa nähnyt sen kun se asikas oli hetkeä aikaisemmin lyönyt toista asikasta ja sitten kieltäytynyt noudattamasta poken poistumiskehoitusta,jolloin pokella on oikeus viedä voimakeinoin pihalle.Tai kuinka asiakas on hetkeä aikaisemmin yrittänyt lyödä pokea.

Totuus ei ole aina välttämättä niin yksinkertainen mitä sillä hetkellä näkyy.
        Harva on nähnyt tilanteen asusta asti ja kuullut kaiken sen dialogin mitä siinä tilanteessa on käyty.
        Ja joskus pokethan saattavat toimia ennaltaehkäisevästi eli asiakas alkaa uhittelemaan,otetaan isälliseen syleilyyn ja kannetaan pihalle ennen kuin menee täydeksi nyrkkitappeluksi ja syntyy huomattavasti pahempia vammoja kuin egon saama kolaus asikkaalla..

Oman kokemuksen Perusteella voin sanoa.Olen ollut monissa paikkoissa töissä ympäri suomea ja voin sanoa että että järjestys häiriöistä noin yksi sadasta käy lyömään portsaria...eli toiminta tavoissa on jotain Vikaa!!!

• näkkee jo viestistä..
        ... kirjoitti:

"mitä mielihyvää portsarit saavat perättömien väitösten keksimisestä, kun olen niitäkin kuullut heidän levitelleen"... v..tu oletkohan edes 18 vuotta täyttänny, eikö äiti ole kertonnu jotta kaikkea mitä kuulee ei olis ihan pakko uskoa? Kannattasko syyttää sitten vasta kun tietää jotain perättömiä varmasti olleen, eikä että oon kuullu ett ne olis kertonnu jotain perättömiä... kuulostat ihan 12v. laurilta, kun naapurin 10v. lassi valehteli mulle.. voi, voi!! Ei voi muuta sanoa, herää pahvi! Tää on elämää..

• varmasti
        Itse Järjestysmies kirjoitti:

Oman kokemuksen Perusteella voin sanoa.Olen ollut monissa paikkoissa töissä ympäri suomea ja voin sanoa että että järjestys häiriöistä noin yksi sadasta käy lyömään portsaria...eli toiminta tavoissa on jotain Vikaa!!!

silloin onkin ollut ajat rauhallisemmat kun olet ollut järjestystä valvomassa,koska järjestysmiehiä ei ole enää ollut vuosiin...

Ja ajat muuttuvat ja lisäksi on vaan erilaisia paikkoja.Nakkilan tanssilava tai lähiöpubi ei välttämättä ole mikään paikka,jossa rähistään portsarille.
        Mutta kyseleppä eri kaupunkien isojen discojen ja yökerhojen pokeilta kuinka usein siellä on pokea yritetty lyödä niin voit yllättyä tuloksesta.
        Ei poke enää nykyään vaan nauti sellaista kunnioitusta kun ehkä joskus vuosia tai vuosikymmeniä sitten.

Ja kuka muuten on puhunut,että Haminan seukilla jatkuvasti lyödään/yritetään lyödä pokeja?Kysehän oli yhdestä esimerkistä,otappa huomioon että yhden viikonlopun aikana voi tulla helposti 20-40 järjestyshäiriöksi lueteltavaa juttua,riippuen mitä laskee.Joten jos esim. kerran-pari kuussakin joku yrittää lyödä,ollaan sinun tilastosi mukaan ihan normaalitasolla.
        Mutta kukaan muu ei edes puhunut mistään tilastoista,joten älä viitsi vetää hatusta tuollaisia naurettavia statistiikkoja.

Ja yhden miehen kokemuksien perusteella en hirveästi vielä leimaisi muiden pokejen toimintatapoja virheellisiksi..

• H.O.
        heräsi.. kirjoitti:

EIPÄ OLISI USKONUT ETTÄ SYNNINPESÄN,KAPAKAN,SURKIMUS HEITTÄÄ ENKELSKAA,JA MELK.OIK.OHO.

• asialla
        H.O. kirjoitti:

EIPÄ OLISI USKONUT ETTÄ SYNNINPESÄN,KAPAKAN,SURKIMUS HEITTÄÄ ENKELSKAA,JA MELK.OIK.OHO.

kerro toki mikä lauseessa oli kieliopillisesti väärin.Kansaa haluaa tietoa.

• h.o.molle
        H.O. kirjoitti:

valtavan monta kirjainta ja melkeen ymmärrettävässä järjestyksessä!! heh. kielinero ...

• Vittuilija, urpo, ja välill...

No voi voi, kyllä säälittää nämä nyky nuoret, ensin kunnon pohjat ja sitten ollaan niin miestä ja naista, jos vittu osataan käyttäytyä niin ei kai yhestäkään ravintelista lähetä sattumalta(no ehkä joskus) no ei muuta kun seuraavaan jonoon varttumaan.

• vtuttaa

miten ihmeessä jossai voi olla noin paskat poket sinne saa porttikiellon jos naama ei miellytä jotain pokea! no kai sen ymmärtää kun on poikia pienenä kiusattu läski lanki ropelikorva marko ja possu jouni

• heittää
        vtuttaa kirjoitti:

miten ihmeessä jossai voi olla noin paskat poket sinne saa porttikiellon jos naama ei miellytä jotain pokea! no kai sen ymmärtää kun on poikia pienenä kiusattu läski lanki ropelikorva marko ja possu jouni

pahaa herjaa.Mitenköhnn nyt seukin poket voivat elää itsensä kanssa kun noin pahaa herjaa ja nimittelyä tulee.Varmaan viiltävät ranteet auki.

Onneksi vain naapurin Ville 5-v voisi keksiä ikävämpiä herjoja...

• Totuus!!!

Kertokaa mitä teille on käynnyt!!! Ei tämä kaikki voi olla vaan Vihaa portsareita kohtaan,kyllä asioilla varmaan on jotain perääkin...ei tälläisiä keskusteluja tyhjästä synny!!!

• se vanha

ukko on ollut humalassa tai sitten helvetin väsynyt siinä ovella kun silmätlumppaa ja suu sammaltaa...

• samaa mieltä..

Eli siinähän se juttu jo tulikin!:)

• ExAsiakas

EI JUMALAUTA!!! Lopettakaa se Seurahuoneen portsareiden haukkuminen ja siintä täällä itkeminen. Voi vittu jos ne on niin saatanan kusipäitä niin älkää menkö sinne enää, helppoa eikö??. Ja lopettakaa se täällä jauhaminen ja tehkää valitukset ihan toiseen osoitteeseen. Ei vittu ole todellista että ihmiset itkee täällää niiden käytöksestä ja seuraavana viikonloppuna ollaan taas Seurahuoneen jonossa?! Ja kaiken lisäksi tästä aiheesta on keskusteltu täällä jo niin helvetin monta kertaa, että eiköhän jo riitä, nyt sanoista tekoihin ja jättäkää menemättä sinne jos se niin vituttaa ja tehkää virallinen valitus niiden käytöksestä suoraan niiden esimiehille!
      Kiitos ja hyvää kesää, nähdään jossain muualla kuin Haminan Seurahuoneella ;)

• seukilla asioinnut!

Yhdyn edelliseen viestiin, että älkää urputtako seukin portsareista. Itse oon monta kertaa vieraillut kyseisessä kapakassa ja ei oo hirveesti ollut valittamista niiden käytöksestä. Ei tuu ongelmia jos osaa vaan käyttäytyä. Haminan meininki on vaan välillä (oikeesti joka viikonloppuna) niin junttia, että hyvä vaan kun paikalliset tallaajat pistetään kuriin jos eivät osaa käyttäytyä ihmisiksi!

• portsarit
        seukilla asioinnut! kirjoitti:

Yhdyn edelliseen viestiin, että älkää urputtako seukin portsareista. Itse oon monta kertaa vieraillut kyseisessä kapakassa ja ei oo hirveesti ollut valittamista niiden käytöksestä. Ei tuu ongelmia jos osaa vaan käyttäytyä. Haminan meininki on vaan välillä (oikeesti joka viikonloppuna) niin junttia, että hyvä vaan kun paikalliset tallaajat pistetään kuriin jos eivät osaa käyttäytyä ihmisiksi!

on perseestä!

• valivalivali
        portsarit kirjoitti:

on perseestä!

joo himassa on hyvä olla tuollaisten itkupillien-jos ei osata käyttäytyä niin parempi paskahousujen pysyä poissa.

• H.O. WE SEE...

PASKA PAIKKA.PELKURIT OVELLA...J.N.E. NO,KUIN KAUAN...TAPAATTE HENKILÖITÄ,KOTONA.

• vaikka,

uus viestiketju "seukin pokat".

• vähän selventää

viestiäsi...kun ei oikein tavalliselle lukijalle aukea...

Ja jos viestissäsi puhutaan siitä mitä luulen ymmärtäväni niin en todellakaan ymmmärrä mikä ihme siinä on,että työtään tekeviä kavereita uhkaillaan henk.kohtaisilla jutuilla.
        Jos hölmöilee baarissa tms. on poken tehtävä heittää pihalle tai estää pääsy jos on liikaa ottanut.Ja sen takia sitten pitää alkaa uhkailemaan ja jakamaan tappotuomioita.Ihme touhua...

Uhkailetko jokaista työtään tekevää?Kaupan kassaa?Parkkipirkkoa?Poliisia?Lääkäriä jne.

• yllättynny

valtava on sanavarasto jannulla!! ole ylpee!! hehheh!! varmaan pikähkö valtion koulutus ja ihmelääkkeet!!

• paskaa
        yllättynny kirjoitti:

valtava on sanavarasto jannulla!! ole ylpee!! hehheh!! varmaan pikähkö valtion koulutus ja ihmelääkkeet!!

Seurahuonehan on loistava baari! Ei ole seuraavana päivänä ikinä kovaa darraa, kun eivät myyjät pysähdy kohdalle että viinaa saisi, eikä tarvitse urheilla kun ulos pääsee kuin siivillä!

• Anonyymi

Vitun paskaa asiakasåalvelya pääödyetään joon ihi ollaan jonotettu vityu yli tk yo. Ihan vjtun oukeesti. Miyinvvu valittqa?

• Anonyymi

Käykö paikalliset juoksivat ja lakiihmiset seukilla?

• Anonyymi

Onks tää "Noppa" homo viel pokeen ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      4193
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      94
      2004
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      32
      1732
    4. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      11
      1659
    5. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      175
      1518
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      25
      1418
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      108
      1242
    8. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      1197
    9. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      39
      1172
    10. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      133
      1135
    Aihe