häpeän tätä:
olen pian 24,
sinkku,
neitsyt
ja pisin suhteeni on kestänyt 1 viikon ja 3 päivää
:)
kukaan ei tiedä totuutta, koska oon kai hyvä valehteleen...
Pelkään tätä:
Olen pian 42,
sinkku,
neitsyt,
pisin suhteeni on kestänyt 1 viikon ja 3 päivää...
häpeää ja pelkoa
5
988
Vastaukset
- samma här
häpeän tätä:
olen pian 22,
sinkku,
neitsyt
ja suhteita ei oo takana viikkoakaan.
kukaan ei tiedä totuutta, olen kai niin hyvä valehtelemaan.
pelkään tätä:
jään yksin- lähtötilanne
Ei klamydiaa, ei herpestä ei kondyloomaa.
Ei itsetunnon vaurioittaneita kusipäitä poikaystäviksi.
Ei kännisisiä hävettäviä neitsyyden menetyksiä.
Elämä ehjänä edessä, kuin valloitamaton manner! - kohtalotoveri
häpeän tätä:
olen 23,
sinkku,
neitsyt
ja suhteita takana 1kk x vuotta sitten
pelkään tätä:
1kk parisuhde jää pisimmäksi saavutukseksi
Hyvää kesää kaikesta huolimatta ja tsemppiä!
- ylpeitä
noista asioista. Ei se väärin ole olla neitsyt ja/tai seurustelematon. Päinvastoin, sitä arvostetaan, vaikka näillä palstoilla muuta näkeekin. Hyvyydellä =)
T: Kunnon mies. - että et ole
hätäillyt. Vielä kiität itseäsi jonakin päivänä siitä. Kyllä se sinunkin elämäs mies vielä vastaan tulee, usko vaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279