häpeän tätä:
olen pian 24,
sinkku,
neitsyt
ja pisin suhteeni on kestänyt 1 viikon ja 3 päivää
:)
kukaan ei tiedä totuutta, koska oon kai hyvä valehteleen...
Pelkään tätä:
Olen pian 42,
sinkku,
neitsyt,
pisin suhteeni on kestänyt 1 viikon ja 3 päivää...
häpeää ja pelkoa
5
1035
Vastaukset
- samma här
häpeän tätä:
olen pian 22,
sinkku,
neitsyt
ja suhteita ei oo takana viikkoakaan.
kukaan ei tiedä totuutta, olen kai niin hyvä valehtelemaan.
pelkään tätä:
jään yksin- lähtötilanne
Ei klamydiaa, ei herpestä ei kondyloomaa.
Ei itsetunnon vaurioittaneita kusipäitä poikaystäviksi.
Ei kännisisiä hävettäviä neitsyyden menetyksiä.
Elämä ehjänä edessä, kuin valloitamaton manner! - kohtalotoveri
häpeän tätä:
olen 23,
sinkku,
neitsyt
ja suhteita takana 1kk x vuotta sitten
pelkään tätä:
1kk parisuhde jää pisimmäksi saavutukseksi
Hyvää kesää kaikesta huolimatta ja tsemppiä!
- ylpeitä
noista asioista. Ei se väärin ole olla neitsyt ja/tai seurustelematon. Päinvastoin, sitä arvostetaan, vaikka näillä palstoilla muuta näkeekin. Hyvyydellä =)
T: Kunnon mies. - että et ole
hätäillyt. Vielä kiität itseäsi jonakin päivänä siitä. Kyllä se sinunkin elämäs mies vielä vastaan tulee, usko vaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö28010326K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2456006Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1735434PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *985066Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193325Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe92714- 2142622
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.172444- 282304
Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3822227