pyrstön juuri syöpynyt

merja

Kyseessä on vanha millis...
huomasin tänään että pyrstön juuri on jotenkin syöpynyt (kuin veitsellä leikattu poikki)Perässä olevan "alapyrstön" kohdalta... =(
kuitenkin kävi syömässä ihan hyvin..... (ja taas tuli moikkaamaan kun heilutin sormea lasin edessä...hetki sitten...(liian inhimillinen millinen ;( )
mikä on huomena inhimillisin tapa lopettaa... (vai lopetanko)? =(

4

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ms.x

      Onko mahdollista, että joku olisi näykkäissyt palan ? Mitä muita kaloja altaassa on ?

      Ainakin taistelukalanaaraalla pystö on kosintomenojen jäljiltä tämän tästä repaleinen, mutta se kasvaa ehjäksi ajallaan.
      Kai milliksillä sama ?

      Tuolla oireluettelo kalataudeista :
      http://aquahoito.info/suomi/taudit/oirmuk.php

    • RRR
      • merja

        syytä en tiedä ja akva ollut ok jo muutaman vuoden...( ei kovetettu, mutta tosiaan ovat sopeutuneet tähän..enkä ole viitsinyt muuttaa..)

        Muuta ovat : 2 tikrua ja 2 inkkaria imumonni olisikohan tuhoaja ollut tiikeriparbi?

        Allas 140 (lähiaikoina haaveissa isompi 250 ?) jonne nuo tikrutkin mahtuisivat?

        Lopetin veijarin heti samana iltana.. (purkkiin ui kiltisti ja sitten saksilla niska poikki..) =( ovat vaan niin pirun sosiaalisia -jos nyt niin voi sanoa kalasta- , mutta parempi näin...
        ( -en käynyt sivuja katsomassa, mutta päättelin itse joskus kalastaneena että tuo olisi nopein ja kivuttomin ???)
        Uutta sukupolvea on ilmestynyt yllättäen n: 10 poikasta =)..joten uuden "veren" vaihto on taas kohta edessä....(nottei tule sukurutsaa)

        Kiitos : syytä ei ehkä koskaan voida selvittää, mutta ...kiitos teille !!


      • merja

        Eli ilmeiseti oikeilla menetelmillä... (niskan katkaisu saksilla).. se oli hätäratkaisu, mutta varmaan nopein tapa... (kävin vasta nyt katsomassa sivut...
        Tiedän muös erään joka vetää vessanpönttöön eläviä kaloja (-kylmä tappaa ne)

        Mitä mieltä ?

        Kylmässähän kalat voivat kitua pidempään kun elintoiminnot hidastuvat ??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4613
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3620
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      107
      3503
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3021
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2489
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2384
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2281
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2130
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2055
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2023
    Aihe