pyrstön juuri syöpynyt

merja

Kyseessä on vanha millis...
huomasin tänään että pyrstön juuri on jotenkin syöpynyt (kuin veitsellä leikattu poikki)Perässä olevan "alapyrstön" kohdalta... =(
kuitenkin kävi syömässä ihan hyvin..... (ja taas tuli moikkaamaan kun heilutin sormea lasin edessä...hetki sitten...(liian inhimillinen millinen ;( )
mikä on huomena inhimillisin tapa lopettaa... (vai lopetanko)? =(

4

420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ms.x

Onko mahdollista, että joku olisi näykkäissyt palan ? Mitä muita kaloja altaassa on ?

Ainakin taistelukalanaaraalla pystö on kosintomenojen jäljiltä tämän tästä repaleinen, mutta se kasvaa ehjäksi ajallaan.
      Kai milliksillä sama ?

Tuolla oireluettelo kalataudeista :
      http://aquahoito.info/suomi/taudit/oirmuk.php

• RRR
      • merja

syytä en tiedä ja akva ollut ok jo muutaman vuoden...( ei kovetettu, mutta tosiaan ovat sopeutuneet tähän..enkä ole viitsinyt muuttaa..)

Muuta ovat : 2 tikrua ja 2 inkkaria imumonni olisikohan tuhoaja ollut tiikeriparbi?

Allas 140 (lähiaikoina haaveissa isompi 250 ?) jonne nuo tikrutkin mahtuisivat?

Lopetin veijarin heti samana iltana.. (purkkiin ui kiltisti ja sitten saksilla niska poikki..) =( ovat vaan niin pirun sosiaalisia -jos nyt niin voi sanoa kalasta- , mutta parempi näin...
        ( -en käynyt sivuja katsomassa, mutta päättelin itse joskus kalastaneena että tuo olisi nopein ja kivuttomin ???)
        Uutta sukupolvea on ilmestynyt yllättäen n: 10 poikasta =)..joten uuden "veren" vaihto on taas kohta edessä....(nottei tule sukurutsaa)

Kiitos : syytä ei ehkä koskaan voida selvittää, mutta ...kiitos teille !!

• merja

Eli ilmeiseti oikeilla menetelmillä... (niskan katkaisu saksilla).. se oli hätäratkaisu, mutta varmaan nopein tapa... (kävin vasta nyt katsomassa sivut...
        Tiedän muös erään joka vetää vessanpönttöön eläviä kaloja (-kylmä tappaa ne)

Mitä mieltä ?

Kylmässähän kalat voivat kitua pidempään kun elintoiminnot hidastuvat ??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      199
      1957
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1706
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1421
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      75
      1098
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      26
      1004
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe