hiireni korvia on syöty!

h-h-h-hiiri

Huomasin että yhden hiireni korvia on ikäänkuin järsitty!? Olisiko syyllisinä kaksi muuta hiirtä? Tämä kyseinen uhri on kyllä yleensä muiden pomo ja määrää muita ja jopa varastaa kaiken ruuan pienempiensä suusta!! :oo Hiiri on kumminkin arempi kuin ystävänsä. Juoksee aina täyttä vauhtia pakoon kun pitäisi ottaa käteen:((

9

643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AlbinoRaven

      Luulisin, että toiset hiiret ovat purreet sen korvia, tai sitten se on itse niitä raapinut. Kannattaa pitää silmällä, että jos korviin ilmestyy lisää jälkiä. Jos ei ilmesty niin voi olla huoletta.

      Ja jos hiiri oikeasti vie ruuan toisilta, niin kannattaa erottaa se hetkeksi laumasta toiseen asumukseen.

      • h-h-h-hiiri

        Korviin ei ole ilmestynyt uusia reikiä tms.. Kyseinen hiiri on kyllä ollut eristyksissä mutta aika kauan sitten!


      • mieee
        h-h-h-hiiri kirjoitti:

        Korviin ei ole ilmestynyt uusia reikiä tms.. Kyseinen hiiri on kyllä ollut eristyksissä mutta aika kauan sitten!

        Kannattaa vierailla hiiret.fi, sekä hiirifoorumi.net
        paljon hyvää tietoa


    • OkinNimistaja

      ..punkkeja? Rotilla sattuu olemaan joskus punkkeja ja näyttää silloin, että niitten korvia olisi järsitty, vaikkei niin ole. Mutta voi olla hyvinkin, että korvia on purtu... Käy näyttämässä eläinlääkärillä jos näyttää vakavalta. Kaikkea hyvää sinne :)

      • lovegerbils

        Koska jos hiiri on ollut erossa laumastaan ltarpeeksi kauan, muut hiiret eivät hyväksy sitä enään laumaansa välttämättä! Siihen tarttuu muita hajuja ja ne voivat tappaa sen!
        Ps. Mulla oli sama juttu kahden gerbiilin kansas : Iso varasti parhaat herkut, mutta oli aika arka syliin ottaessa, koska se saattoi näykkästä!
        Voit tietysti antaa kaikille hiirille samaan aikaan herkkuja, niin se ei ehdi vasrastuu, kun se syö omaansa.
        Ja hiiret on tosi söpöjä! Ajattelin, että saattaisinpa hankkia sellaisen, mutta pitää lukea niistä ja nytten minulla on kolme nuorta ja onnellista gerbiiliä, enkä halua tällä hetkellä muista jyrsijöitä. Minulla on myös kissa ja koira (: ... aika paljon eläimiä, mutta minulla on aikaa kaikille! (:


      • lovegerbils kirjoitti:

        Koska jos hiiri on ollut erossa laumastaan ltarpeeksi kauan, muut hiiret eivät hyväksy sitä enään laumaansa välttämättä! Siihen tarttuu muita hajuja ja ne voivat tappaa sen!
        Ps. Mulla oli sama juttu kahden gerbiilin kansas : Iso varasti parhaat herkut, mutta oli aika arka syliin ottaessa, koska se saattoi näykkästä!
        Voit tietysti antaa kaikille hiirille samaan aikaan herkkuja, niin se ei ehdi vasrastuu, kun se syö omaansa.
        Ja hiiret on tosi söpöjä! Ajattelin, että saattaisinpa hankkia sellaisen, mutta pitää lukea niistä ja nytten minulla on kolme nuorta ja onnellista gerbiiliä, enkä halua tällä hetkellä muista jyrsijöitä. Minulla on myös kissa ja koira (: ... aika paljon eläimiä, mutta minulla on aikaa kaikille! (:

        ..tosiaan vierailla tuolla hiirifoorumilla. Siellä on ainakin yksi ketju tälläisesta tapauksesta, jossa syylliseksi epäiltiin jotain sientä tms. jos oikein muistan. Onko hiiresi saanut loishäädöt miten?

        "Koska jos hiiri on ollut erossa laumastaan ltarpeeksi kauan, muut hiiret eivät hyväksy sitä enään laumaansa välttämättä! Siihen tarttuu muita hajuja ja ne voivat tappaa sen!"
        Mä en ole koskaan_kuullut, että naarashiiret_tappais toisensa. Nää on vähän erilaisia laumakäyttäytymiseltään, ku esim. just gerbat, joiden totuttaminen uusiin lajitovereihin voi olla todella pitkällinen prosessi.


      • hiirenkesyttävä......
        lovegerbils kirjoitti:

        Koska jos hiiri on ollut erossa laumastaan ltarpeeksi kauan, muut hiiret eivät hyväksy sitä enään laumaansa välttämättä! Siihen tarttuu muita hajuja ja ne voivat tappaa sen!
        Ps. Mulla oli sama juttu kahden gerbiilin kansas : Iso varasti parhaat herkut, mutta oli aika arka syliin ottaessa, koska se saattoi näykkästä!
        Voit tietysti antaa kaikille hiirille samaan aikaan herkkuja, niin se ei ehdi vasrastuu, kun se syö omaansa.
        Ja hiiret on tosi söpöjä! Ajattelin, että saattaisinpa hankkia sellaisen, mutta pitää lukea niistä ja nytten minulla on kolme nuorta ja onnellista gerbiiliä, enkä halua tällä hetkellä muista jyrsijöitä. Minulla on myös kissa ja koira (: ... aika paljon eläimiä, mutta minulla on aikaa kaikille! (:

        taidat olla oikeassa! mutta huomautan että jos ne tappalee tai alkaa eristä toiseen häkkiin ja hanki sille oma kamu vaikka,tyttö jos se on tyttö tai poika jos se on poika mutta ei kannata olla tyttö ja poika,ne tekee poikaisia koko ajan.


      • hiirenkesyttävä...... kirjoitti:

        taidat olla oikeassa! mutta huomautan että jos ne tappalee tai alkaa eristä toiseen häkkiin ja hanki sille oma kamu vaikka,tyttö jos se on tyttö tai poika jos se on poika mutta ei kannata olla tyttö ja poika,ne tekee poikaisia koko ajan.

        Kahta uroshiirtä EI kannata yrittää yhdistää! Tuosta on todennäköisesti seurauksena toisen kuolema. Naarasta ja urosta ei saisi KOSKAAN pitää yhdessä jatkuvasti, niin että naaras tulee raskaaksi heti edelliset poikaset synnytettyään. Voitte vain kuvitella, kuinka raskasta tuo naaraalle on!
        Jos taas naaras ei tule toimeen muiden naaraiden kanssa, tilanne tuskin paranee sillä, että hankitaan sille uusia naaraita kavereiksi.


    • hiirenkesyttävä.....

      se on totta,2 muuta hiirtasi on järsinyt hiiresi korvia. erota ne mieluiten. muuten tappelu voi yltyä isoksi,
      ja joku hiiristäsi voi KUOLLA.. ovatko hiiresi poikia,jos ovat se johtuu ''uhittelusta'',jos sinulla on yksi tyttö ja 2 poikaa niin ne ''uhittelee'' tytöstä. eli toinen voi KUOLLA.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe