hiireni korvia on syöty!

h-h-h-hiiri

Huomasin että yhden hiireni korvia on ikäänkuin järsitty!? Olisiko syyllisinä kaksi muuta hiirtä? Tämä kyseinen uhri on kyllä yleensä muiden pomo ja määrää muita ja jopa varastaa kaiken ruuan pienempiensä suusta!! :oo Hiiri on kumminkin arempi kuin ystävänsä. Juoksee aina täyttä vauhtia pakoon kun pitäisi ottaa käteen:((

9

677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AlbinoRaven

Luulisin, että toiset hiiret ovat purreet sen korvia, tai sitten se on itse niitä raapinut. Kannattaa pitää silmällä, että jos korviin ilmestyy lisää jälkiä. Jos ei ilmesty niin voi olla huoletta.

Ja jos hiiri oikeasti vie ruuan toisilta, niin kannattaa erottaa se hetkeksi laumasta toiseen asumukseen.

• h-h-h-hiiri

Korviin ei ole ilmestynyt uusia reikiä tms.. Kyseinen hiiri on kyllä ollut eristyksissä mutta aika kauan sitten!

• mieee
        h-h-h-hiiri kirjoitti:

Korviin ei ole ilmestynyt uusia reikiä tms.. Kyseinen hiiri on kyllä ollut eristyksissä mutta aika kauan sitten!

Kannattaa vierailla hiiret.fi, sekä hiirifoorumi.net
        paljon hyvää tietoa

• OkinNimistaja

..punkkeja? Rotilla sattuu olemaan joskus punkkeja ja näyttää silloin, että niitten korvia olisi järsitty, vaikkei niin ole. Mutta voi olla hyvinkin, että korvia on purtu... Käy näyttämässä eläinlääkärillä jos näyttää vakavalta. Kaikkea hyvää sinne :)

• lovegerbils

Koska jos hiiri on ollut erossa laumastaan ltarpeeksi kauan, muut hiiret eivät hyväksy sitä enään laumaansa välttämättä! Siihen tarttuu muita hajuja ja ne voivat tappaa sen!
        Ps. Mulla oli sama juttu kahden gerbiilin kansas : Iso varasti parhaat herkut, mutta oli aika arka syliin ottaessa, koska se saattoi näykkästä!
        Voit tietysti antaa kaikille hiirille samaan aikaan herkkuja, niin se ei ehdi vasrastuu, kun se syö omaansa.
        Ja hiiret on tosi söpöjä! Ajattelin, että saattaisinpa hankkia sellaisen, mutta pitää lukea niistä ja nytten minulla on kolme nuorta ja onnellista gerbiiliä, enkä halua tällä hetkellä muista jyrsijöitä. Minulla on myös kissa ja koira (: ... aika paljon eläimiä, mutta minulla on aikaa kaikille! (:

• lovegerbils kirjoitti:

Koska jos hiiri on ollut erossa laumastaan ltarpeeksi kauan, muut hiiret eivät hyväksy sitä enään laumaansa välttämättä! Siihen tarttuu muita hajuja ja ne voivat tappaa sen!
        Ps. Mulla oli sama juttu kahden gerbiilin kansas : Iso varasti parhaat herkut, mutta oli aika arka syliin ottaessa, koska se saattoi näykkästä!
        Voit tietysti antaa kaikille hiirille samaan aikaan herkkuja, niin se ei ehdi vasrastuu, kun se syö omaansa.
        Ja hiiret on tosi söpöjä! Ajattelin, että saattaisinpa hankkia sellaisen, mutta pitää lukea niistä ja nytten minulla on kolme nuorta ja onnellista gerbiiliä, enkä halua tällä hetkellä muista jyrsijöitä. Minulla on myös kissa ja koira (: ... aika paljon eläimiä, mutta minulla on aikaa kaikille! (:

..tosiaan vierailla tuolla hiirifoorumilla. Siellä on ainakin yksi ketju tälläisesta tapauksesta, jossa syylliseksi epäiltiin jotain sientä tms. jos oikein muistan. Onko hiiresi saanut loishäädöt miten?

"Koska jos hiiri on ollut erossa laumastaan ltarpeeksi kauan, muut hiiret eivät hyväksy sitä enään laumaansa välttämättä! Siihen tarttuu muita hajuja ja ne voivat tappaa sen!"
        Mä en ole koskaan_kuullut, että naarashiiret_tappais toisensa. Nää on vähän erilaisia laumakäyttäytymiseltään, ku esim. just gerbat, joiden totuttaminen uusiin lajitovereihin voi olla todella pitkällinen prosessi.

• hiirenkesyttävä......
        lovegerbils kirjoitti:

taidat olla oikeassa! mutta huomautan että jos ne tappalee tai alkaa eristä toiseen häkkiin ja hanki sille oma kamu vaikka,tyttö jos se on tyttö tai poika jos se on poika mutta ei kannata olla tyttö ja poika,ne tekee poikaisia koko ajan.

• hiirenkesyttävä...... kirjoitti:

taidat olla oikeassa! mutta huomautan että jos ne tappalee tai alkaa eristä toiseen häkkiin ja hanki sille oma kamu vaikka,tyttö jos se on tyttö tai poika jos se on poika mutta ei kannata olla tyttö ja poika,ne tekee poikaisia koko ajan.

Kahta uroshiirtä EI kannata yrittää yhdistää! Tuosta on todennäköisesti seurauksena toisen kuolema. Naarasta ja urosta ei saisi KOSKAAN pitää yhdessä jatkuvasti, niin että naaras tulee raskaaksi heti edelliset poikaset synnytettyään. Voitte vain kuvitella, kuinka raskasta tuo naaraalle on!
        Jos taas naaras ei tule toimeen muiden naaraiden kanssa, tilanne tuskin paranee sillä, että hankitaan sille uusia naaraita kavereiksi.

• hiirenkesyttävä.....

se on totta,2 muuta hiirtasi on järsinyt hiiresi korvia. erota ne mieluiten. muuten tappelu voi yltyä isoksi,
      ja joku hiiristäsi voi KUOLLA.. ovatko hiiresi poikia,jos ovat se johtuu ''uhittelusta'',jos sinulla on yksi tyttö ja 2 poikaa niin ne ''uhittelee'' tytöstä. eli toinen voi KUOLLA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      116
      2246
    2. Mitä tekisit jos näkisit täällä viestin joka on varmasti sulle

Olisit siitä 100% varma.
      Ikävä
      129
      1812
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1206
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      84
      1134
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1050
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      71
      1043
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      43
      993
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      75
      955
    9. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      22
      918
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      56
      912
    Aihe