Mikä on kun mun Ditech Hajoo aina?

Ditech-05

En tiedä muista mut mulla toi levii kokoajan. kertokaa kokemuksia Ditech factorysta.

11

1267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Triple xxx

      Kuullostaa tutulta. Mulla on -06 Aprillia Factory skootteri ja huolia on ollut ensi metreistä asti.
      Viimeinen remppa makso 460e ja vieläkään toi ei toimi. Konalan Aprillia liike vaan rahastaa,kävi tänä keväänä 3 kertaa ja vika on ja pysyy,sanoivat et ei kuulu takuun piiriin vaikka alle vuoden vanha mopo. Eli eipä taida olla hyvää sanottavaa Aprilliasta.

      • joujou

        kun mopo on huollettu,siellä saattaa olla uutta osaa (esim mäntä,kiertokanki jotka ovat tärkeitä osia)niin kannattais ajaa hissuksiin seuraavat 500-1000kilsaa että ne ehtii sopeutua muuten menee heti paskaks...tosi juttu.äläkä ainakaa heti mee minnekkää kuoppa paskaa ajaa,mieluummin ei koskaan.400 euron korjaus lasku voi olla yhden kuopan päässä.ja on kokemuksii saatana!! :)


      • ex mopedisti :D
        joujou kirjoitti:

        kun mopo on huollettu,siellä saattaa olla uutta osaa (esim mäntä,kiertokanki jotka ovat tärkeitä osia)niin kannattais ajaa hissuksiin seuraavat 500-1000kilsaa että ne ehtii sopeutua muuten menee heti paskaks...tosi juttu.äläkä ainakaa heti mee minnekkää kuoppa paskaa ajaa,mieluummin ei koskaan.400 euron korjaus lasku voi olla yhden kuopan päässä.ja on kokemuksii saatana!! :)

        Tollanen tuli ostettua jokunen vuosi takaperin uutena.Ei siihen muuta ole tarvinnu vaihtaa kun takarengas ja tulppa.Kilsoja päälle 20tkm.Kai se kestävyys kärsi kun se malli muuttuu ni eikös moottorin ym. valmistaa nykyään piaggio?


    • cootteri pyöra

      mulla se ei levii koskaan!!!!!!!!!!!!!

      • K---y----m---c---o

        myytävänä kymco agility, toimii kuin junanvessa.
        Hinta ois 600 euroa voi tinkiä jos haluaa!
        Älä ajele paskalla vessanpytyllä osta laatu vessanpytty!


      • kymko
        K---y----m---c---o kirjoitti:

        myytävänä kymco agility, toimii kuin junanvessa.
        Hinta ois 600 euroa voi tinkiä jos haluaa!
        Älä ajele paskalla vessanpytyllä osta laatu vessanpytty!

        heittäkää ne ditekit roskiin ja ostakaa laadukkaampaa! esim yamaha,peugeot, kymco ovat hinta laatu suhteeltaan aivan eri luokkaa.


      • mccyver
        kymko kirjoitti:

        heittäkää ne ditekit roskiin ja ostakaa laadukkaampaa! esim yamaha,peugeot, kymco ovat hinta laatu suhteeltaan aivan eri luokkaa.

        Ja miksi maksaa jostain Aprillia ditecistä sikahinta
        täällä suomessa, italiasta saa saman scootterin tonnilla


      • Se on pimppi mangneetti
        mccyver kirjoitti:

        Ja miksi maksaa jostain Aprillia ditecistä sikahinta
        täällä suomessa, italiasta saa saman scootterin tonnilla

        Ja Aprillia jätkä on pisimpään nakkikiskalla kun ei Aprillia taaskaan käynnisty. 100% varmaa pesää!


      • makkarooni
        Se on pimppi mangneetti kirjoitti:

        Ja Aprillia jätkä on pisimpään nakkikiskalla kun ei Aprillia taaskaan käynnisty. 100% varmaa pesää!

        Mopo hyyty,mopo hyyty ja moottori laukesi...


      • Kymä
        K---y----m---c---o kirjoitti:

        myytävänä kymco agility, toimii kuin junanvessa.
        Hinta ois 600 euroa voi tinkiä jos haluaa!
        Älä ajele paskalla vessanpytyllä osta laatu vessanpytty!

        voittaa makaroonit mennentullen


    • kestää kestää

      sulla on vain lääkkeet ottamatta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      105
      3424
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      84
      3292
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      323
      1976
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      90
      1469
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1266
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1165
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      898
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      132
      850
    9. 46
      793
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      777
    Aihe