liian iso kulli...sattuuko muilla!!!???

TYKS

Miehelläni on todella jämäkkä ja suuri kalu, niin paksuudesta kuin pituudestakin löytyy...

joten kertokaahan nyt toiset, varsinkin naiset jotka ovat kokenee samanmoista kalua... kun mies oikeen syvälle peniksen täräyttää niin sattuuko teillä johonkin mahan pohjalle tai ehkä enempikin peräsuolen suuntaan, tulee niin kuin salamana ja menee kyllä heti myös ohi....???

tää juttu vaivaa mua kun toisinaan kovan "pamputuksen" jälkeen vuodan vähäisen määrän verta....

vastatkaa ja kertokaa kokemuksianne!!! Kiitän ja kumarran!!!

8

5204

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä liian iso tai yli 18cm kalu sattuu ja varsinkin takaapäin, ei tuu mitään kun sattuu mielettömästi,kun osuu kohdun napukkaan.Kerran olin 2 päivää kipeenä ja vaikea nousta edes ylös sängystä.joten haluan mieluummin tyydyttää itseäni pidempään hieman pienemmällä kalulla sopiva n.15-18cm maksimissaan,paksuutta voi olla hieman enemmän sitten!Mutta kai isollakin saa nautintoa,mut miehen tulee olla taitava!
      Nauti hitaasti ja lämmeten!

• juupsjuups

sama "vika". alkulämmittelyn tarvii olla aika pitkä, että voi suoraan lykkiä sisään. yleensä alussa mennäänkin aina tosi varovaisesti, ennenkun pystyn rentoutumaan ja kunnolla nauttimaan. oon myös huomannut, että mitä rauhallisemmin alussa ottaa, sitä vähemmän paikat seuraavana päivänä arastaa. takaapäin ei ikinä pysty alottamaan. kovan session jälkeen saattaa vessassa käydessä myös verta vähän tulla. "ongelma" se kai tämäkin :D

• eräs vaihtoehto
    • Isomunan akka

... olekaan, että tavallinen pano sattuu, jos ei nyt ihan mielettömästi runno kuivaan pimpsaan. Jotain vikaa sinulla, jos verta tulee? Käy lääkärissä tarkistuttamassa.

• piilevänä

voi verta tulla.Totuus.

• voi..
        piilevänä kirjoitti:

voi verta tulla.Totuus.

tulla myös ehkäisypillerien haittavaikutuksena.

• jos

harrastetaan seksiä usein, esim.pari kertaa päivässä ja oikeen kunnolla. Sillon pidän mielelläni parin päivän tauon tai tehdään rauhallisesti. Jos naisella on tiukka, niin varmaan keskikokoinenkin kalu saattaa satuttaa, isoista puhumattakaan.

• mulla.on iso kulli 28cm

moi.kaikki naiset mulla on tosi suuri penis 28cm.se on tosisuuri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5180
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      2377
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      262
      2352
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2349
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1624
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      219
      1448
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      49
      1038
    8. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      996
    9. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      929
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      927
    Aihe