dna mainos

krits

oliko jostakin huvittava tämä kyseinen mainos jossa "neumann"kin esiintyy?

hahhaha. ei.

17

1746

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • krits

ja se taisi olla ärrän mainos:D

se on aika hauska. muahahahhaa :D

• Nyt en tajunnut

Mikä mainos? En minä vaan ole nähnyt.

• nooo

kaikki hommathan se tekee noissa mainoksissa potenssiin sata, eli överiksi vedetty nipa, ei kait tuosta voi loukkaantua?

• !!!
        nooo kirjoitti:

kaikki hommathan se tekee noissa mainoksissa potenssiin sata, eli överiksi vedetty nipa, ei kait tuosta voi loukkaantua?

Oikeesti niin hauska mainos! En ymmär, jos joku tosta mainoksesta loukkaantuu... Mä oon Dingofani henkeen ja vereen, enkä oo loukkaantunu! Ku jotkut fanit tuntuu olevan närkästyneet tosta mainoksesta:))

• krits
        !!! kirjoitti:

Oikeesti niin hauska mainos! En ymmär, jos joku tosta mainoksesta loukkaantuu... Mä oon Dingofani henkeen ja vereen, enkä oo loukkaantunu! Ku jotkut fanit tuntuu olevan närkästyneet tosta mainoksesta:))

eka suutuin, sitte nauratti. mutta olihan se överi:D

• ohuthomotitti

Hyvin imitoitu. Yhtä läskejä.

• !!!

Siis tossahan imitoitiin 80-luvun Nipaa ja Nipahan oli silloin aivan liian riuku!!! Kyllä se mies on parantunu vanhetessaan niin kuin viini:)

• älyttömän hauska

mainos.Nauroin kippurassa kun näin.Ja mä myös fani...siis FANI

• ex-porilaine

..mut porilaine sanoo "tua noi" eikä "tot noi" niinku siin mainokses tämä "Neumann" sanoo.

• ............

Voiko sitä mainosta katsoa esim. youtubesta? Minä kun en sitä ole onnistunut näkemään vieläkään :(

• Anti-fani

Yritin haeskella youtubesta hakusanoilla "r-kiosti" "neuman mainos" ja "neuman" jne., mutta ei tärpännyt. Ilmeisesti kukaan ei ole youtubeen sitä laittanut.

• ...
        Anti-fani kirjoitti:

Yritin haeskella youtubesta hakusanoilla "r-kiosti" "neuman mainos" ja "neuman" jne., mutta ei tärpännyt. Ilmeisesti kukaan ei ole youtubeen sitä laittanut.

noilla hakusanoilla löydykään....

• Anti-fani
        ... kirjoitti:

noilla hakusanoilla löydykään....

kun yritin auttaa.
        Voihan sitä tietty itse kukin vapaasti etsiä itse juuri niillä hakusanoilla kuin lystää.

• suudelmitar
        Anti-fani kirjoitti:

kun yritin auttaa.
        Voihan sitä tietty itse kukin vapaasti etsiä itse juuri niillä hakusanoilla kuin lystää.

Oikeestaan se on hauska

• herkässä...

Jos tuosta mainoksesta pitää
      niin ehdottomasti kannattaa
      hymyhermoja herkistellä
      Kinnusen Heikin kera
      80-luvun tv-sarjan
      Soitinmenojen sävelillä
      Kohteena Sinä ja Minä...
      ---
      Soitinmenot - Levykaupassa:

http://www.youtube.com/watch?v=ARVc2Zmg1Lc

• Anti-Fani

Olen nähnyt sen 1979 tehdyn version, mikä esitettiin parempi myöhään -ohjelmassa. Oli huomattavasti hauskempi ja lavasteetkin oli paremmat. Miksi Kinkkunen ja kumppanit ovat edes menneet kopioimaan sitä sketsiä?

• zeromjj-d

Maki oon nahny sen jo monesti ja aina saa nauraa yhta paljon..
      -Mulla on lakatut varpaankynnet!
      -Ai! Kiva.
      -Tota taa ei taida olla se megaautiotalo?
      DNA-mainos
      -No yks sellanen ja banaanilaival pois..

On kyl niin hyva.. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      163
      7322
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4218
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      3728
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      147
      3210
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2966
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      49
      2559
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2356
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      273
      2049
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      2005
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1906
    Aihe