oliko jostakin huvittava tämä kyseinen mainos jossa "neumann"kin esiintyy?
hahhaha. ei.
dna mainos
17
1664
Vastaukset
- krits
ja se taisi olla ärrän mainos:D
se on aika hauska. muahahahhaa :D - Nyt en tajunnut
Mikä mainos? En minä vaan ole nähnyt.
- nooo
kaikki hommathan se tekee noissa mainoksissa potenssiin sata, eli överiksi vedetty nipa, ei kait tuosta voi loukkaantua?
- !!!
nooo kirjoitti:
kaikki hommathan se tekee noissa mainoksissa potenssiin sata, eli överiksi vedetty nipa, ei kait tuosta voi loukkaantua?
Oikeesti niin hauska mainos! En ymmär, jos joku tosta mainoksesta loukkaantuu... Mä oon Dingofani henkeen ja vereen, enkä oo loukkaantunu! Ku jotkut fanit tuntuu olevan närkästyneet tosta mainoksesta:))
- krits
!!! kirjoitti:
Oikeesti niin hauska mainos! En ymmär, jos joku tosta mainoksesta loukkaantuu... Mä oon Dingofani henkeen ja vereen, enkä oo loukkaantunu! Ku jotkut fanit tuntuu olevan närkästyneet tosta mainoksesta:))
eka suutuin, sitte nauratti. mutta olihan se överi:D
- ohuthomotitti
Hyvin imitoitu. Yhtä läskejä.
- !!!
Siis tossahan imitoitiin 80-luvun Nipaa ja Nipahan oli silloin aivan liian riuku!!! Kyllä se mies on parantunu vanhetessaan niin kuin viini:)
- älyttömän hauska
mainos.Nauroin kippurassa kun näin.Ja mä myös fani...siis FANI
- ex-porilaine
..mut porilaine sanoo "tua noi" eikä "tot noi" niinku siin mainokses tämä "Neumann" sanoo.
- ............
Voiko sitä mainosta katsoa esim. youtubesta? Minä kun en sitä ole onnistunut näkemään vieläkään :(
- Anti-fani
Yritin haeskella youtubesta hakusanoilla "r-kiosti" "neuman mainos" ja "neuman" jne., mutta ei tärpännyt. Ilmeisesti kukaan ei ole youtubeen sitä laittanut.
- ...
Anti-fani kirjoitti:
Yritin haeskella youtubesta hakusanoilla "r-kiosti" "neuman mainos" ja "neuman" jne., mutta ei tärpännyt. Ilmeisesti kukaan ei ole youtubeen sitä laittanut.
noilla hakusanoilla löydykään....
- Anti-fani
... kirjoitti:
noilla hakusanoilla löydykään....
kun yritin auttaa.
Voihan sitä tietty itse kukin vapaasti etsiä itse juuri niillä hakusanoilla kuin lystää. - suudelmitar
Anti-fani kirjoitti:
kun yritin auttaa.
Voihan sitä tietty itse kukin vapaasti etsiä itse juuri niillä hakusanoilla kuin lystää.Oikeestaan se on hauska
- herkässä...
Jos tuosta mainoksesta pitää
niin ehdottomasti kannattaa
hymyhermoja herkistellä
Kinnusen Heikin kera
80-luvun tv-sarjan
Soitinmenojen sävelillä
Kohteena Sinä ja Minä...
---
Soitinmenot - Levykaupassa:
http://www.youtube.com/watch?v=ARVc2Zmg1Lc- Anti-Fani
Olen nähnyt sen 1979 tehdyn version, mikä esitettiin parempi myöhään -ohjelmassa. Oli huomattavasti hauskempi ja lavasteetkin oli paremmat. Miksi Kinkkunen ja kumppanit ovat edes menneet kopioimaan sitä sketsiä?
- zeromjj-d
Maki oon nahny sen jo monesti ja aina saa nauraa yhta paljon..
-Mulla on lakatut varpaankynnet!
-Ai! Kiva.
-Tota taa ei taida olla se megaautiotalo?
DNA-mainos
-No yks sellanen ja banaanilaival pois..
On kyl niin hyva.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019