oliko jostakin huvittava tämä kyseinen mainos jossa "neumann"kin esiintyy?
hahhaha. ei.
dna mainos
17
1746
Vastaukset
- krits
ja se taisi olla ärrän mainos:D
se on aika hauska. muahahahhaa :D - Nyt en tajunnut
Mikä mainos? En minä vaan ole nähnyt.
- nooo
kaikki hommathan se tekee noissa mainoksissa potenssiin sata, eli överiksi vedetty nipa, ei kait tuosta voi loukkaantua?
- !!!
nooo kirjoitti:
kaikki hommathan se tekee noissa mainoksissa potenssiin sata, eli överiksi vedetty nipa, ei kait tuosta voi loukkaantua?
Oikeesti niin hauska mainos! En ymmär, jos joku tosta mainoksesta loukkaantuu... Mä oon Dingofani henkeen ja vereen, enkä oo loukkaantunu! Ku jotkut fanit tuntuu olevan närkästyneet tosta mainoksesta:))
- krits
!!! kirjoitti:
Oikeesti niin hauska mainos! En ymmär, jos joku tosta mainoksesta loukkaantuu... Mä oon Dingofani henkeen ja vereen, enkä oo loukkaantunu! Ku jotkut fanit tuntuu olevan närkästyneet tosta mainoksesta:))
eka suutuin, sitte nauratti. mutta olihan se överi:D
- ohuthomotitti
Hyvin imitoitu. Yhtä läskejä.
- !!!
Siis tossahan imitoitiin 80-luvun Nipaa ja Nipahan oli silloin aivan liian riuku!!! Kyllä se mies on parantunu vanhetessaan niin kuin viini:)
- älyttömän hauska
mainos.Nauroin kippurassa kun näin.Ja mä myös fani...siis FANI
- ex-porilaine
..mut porilaine sanoo "tua noi" eikä "tot noi" niinku siin mainokses tämä "Neumann" sanoo.
- ............
Voiko sitä mainosta katsoa esim. youtubesta? Minä kun en sitä ole onnistunut näkemään vieläkään :(
- Anti-fani
Yritin haeskella youtubesta hakusanoilla "r-kiosti" "neuman mainos" ja "neuman" jne., mutta ei tärpännyt. Ilmeisesti kukaan ei ole youtubeen sitä laittanut.
- ...
Anti-fani kirjoitti:
Yritin haeskella youtubesta hakusanoilla "r-kiosti" "neuman mainos" ja "neuman" jne., mutta ei tärpännyt. Ilmeisesti kukaan ei ole youtubeen sitä laittanut.
noilla hakusanoilla löydykään....
- Anti-fani
... kirjoitti:
noilla hakusanoilla löydykään....
kun yritin auttaa.
Voihan sitä tietty itse kukin vapaasti etsiä itse juuri niillä hakusanoilla kuin lystää. - suudelmitar
Anti-fani kirjoitti:
kun yritin auttaa.
Voihan sitä tietty itse kukin vapaasti etsiä itse juuri niillä hakusanoilla kuin lystää.Oikeestaan se on hauska
- herkässä...
Jos tuosta mainoksesta pitää
niin ehdottomasti kannattaa
hymyhermoja herkistellä
Kinnusen Heikin kera
80-luvun tv-sarjan
Soitinmenojen sävelillä
Kohteena Sinä ja Minä...
---
Soitinmenot - Levykaupassa:
http://www.youtube.com/watch?v=ARVc2Zmg1Lc- Anti-Fani
Olen nähnyt sen 1979 tehdyn version, mikä esitettiin parempi myöhään -ohjelmassa. Oli huomattavasti hauskempi ja lavasteetkin oli paremmat. Miksi Kinkkunen ja kumppanit ovat edes menneet kopioimaan sitä sketsiä?
- zeromjj-d
Maki oon nahny sen jo monesti ja aina saa nauraa yhta paljon..
-Mulla on lakatut varpaankynnet!
-Ai! Kiva.
-Tota taa ei taida olla se megaautiotalo?
DNA-mainos
-No yks sellanen ja banaanilaival pois..
On kyl niin hyva.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906