olen pönttö!,

merkillistä :)

laitan viestejä,onnittelen,toivotan hyvää mutta?
Kukaan ei vastaa?
Mistä moinen?
Pitäskö elää omaa elämää ilman että huomioi muita?

33

1615

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • odota ..

.. vastausta, ennenkuin otat uudelleen yhteyttä.

Minä olen ainakin ihan toivoton tumpula. Vaimo hoiti ennen onnittelut ja yhteydenpidon. Nyt leskenä ollen ei kukaan pidä yhteyttä suuntaan eikä toiseen. Paitsi pojan miniä, mikä se on yksisuuntaista sekin.

• on täälläkin,

mutta jatketaan harjoituksia.

• että että

Ihmisten on varmaan helppoa ottaa sinuun yhteyttä, vaikkeivät vastailekaan koko aikaa, sitten kun ottavat. Sanon tämän kokemuksesta.

• merkillistä :)

taidampa olla tavoittamattomissa ja vastaajan laitan pääle.
        Liian helppoa on ollut varmaan,en vastaa ihan heti kellekkään,jos nyt joku sattus ottamaan yhteyttä :)

• itse en ..
        merkillistä :) kirjoitti:

taidampa olla tavoittamattomissa ja vastaajan laitan pääle.
        Liian helppoa on ollut varmaan,en vastaa ihan heti kellekkään,jos nyt joku sattus ottamaan yhteyttä :)

... voi olla vastailematta, kun on niin paljon noita luottamustehtäviä.

• mies_vm56

sittenkin se, joka ei vastaa?;)

Enempi vaan pitäs olla niitä, jotka huomioi myös muita, niin olis meillä kaikilla mukavampaa.
      Enkä nyt tarkota niinkään tätä palstaa, onhan täällä mukavia ihmisiä, vaan yleensä elämää.

• paitsi etten

juurikaan viitsi soitella enkä muutakaan mutta täällä netissä voi joskus kirjoitella, kun ei muutakaan viihdykettä ole.

• pönttö :)

Lisää. Olis kiva, jos tämänkin palstan "tietyt" tyypit ottais mukaan kaikki eikä vain joitaki tuttujaan...:( Menee nimittäin mieli olla kirjottamatta mitään, kun niihin ei oteta kantaa.
      Akaton sano tuolla yhdess kohdassa hyvin ettei tuokaan lista tykätyistä ole hyvä asia..kuten ei olekkaan. Muitaki "kivoja"on varmaan ku joku pirre.

• toimia

vieläpä päinvastoin, kuin ehkä tarkoitettiin.

• kantakundi

Milloin tulee mitenkin vastailtua. En minä ainakaan ole kovin moneen pirren kirjoitukseen vastannut.

Ne ovat vaan mukavia ja leppeitä.

• aare'

silloin kun ihmiset tuntee vain kirjoitusten perusteella,on vaikeaa.
        Et tunne toisen huumorintajua,et vakaumusta et sosiaalisia taustoja on oltava tarkkana ettei loukkaa tahattomasti.
        Monelle on varmaan helpompi revitellä tutussa porukassa,kun tuntee toisen.
        Se jos jättää kysymykseen vastaamatta on epäkohteliasta.
        Itse vähän pelkään näitä tahattomi loukkauksia.

• mies_vm56
        aare' kirjoitti:

Et tunne toisen huumorintajua,et vakaumusta et sosiaalisia taustoja on oltava tarkkana ettei loukkaa tahattomasti.

minusta taas täällä on helppo vastata vain asian perusteella, nimimerkistä piittaamatta (kunhan kuitenkin olisi joku nimimerkki). Live-elämässä merkitsee enempi se tuttu porukka.

• tammikuun likka
        mies_vm56 kirjoitti:

minusta taas täällä on helppo vastata vain asian perusteella, nimimerkistä piittaamatta (kunhan kuitenkin olisi joku nimimerkki). Live-elämässä merkitsee enempi se tuttu porukka.

Kun on itseä kiinnostava asia, niin siihen vastaan. Mutta, tuo on kyllä niinkin, että jonkun kirjoittajan tapaan ilmaista asiaansa, mieltyy eri tavoin kuin jonkun toisen. Kuten "oikeassakin" elämässä. :)

• aare'
        mies_vm56 kirjoitti:

jos kirjoittelet ja puskasta tulee hyvin tuohtuneita kommentteja.
        Itse et yhtään ymmärrä miksi,itse pirän kirjoittajia samanarvoisina kun "eläviäkin"

• kirjoittaja
        mies_vm56 kirjoitti:

on onnellinen, jos edes jotkut huomaavat hänet. Sitenpä tuleekin tutummaksi eräiden kanssa.
        Uutena voi olla hyvinkin uuno

• kantakundi
        aare' kirjoitti:

Itse et yhtään ymmärrä miksi,itse pirän kirjoittajia samanarvoisina kun "eläviäkin"

kuulemaan, minkälaisiin asioihin tulee kimmastuneita kommentteja? Itse olen huomannut, että jotkut yhteiskunnalliset kannanotot tuohduttaa väkiä.

• enkelitrio
        aare' kirjoitti:

Eiliset pari asiaa Kuuluu sarjaan "sammakoita suusta"

• mies_vm56
        aare' kirjoitti:

ole mukavaa. Mutta silloinhan et tunnekkaan kirjoittajaa kun vastaus tulee "puskasta".
        Kirjoittajahan voi olla ihan yhtä mukava tai ei mukava, oli nimimerkillinen tai puskis. Sillä erotuksella, että niitä epäystävällisiä vastauksia, ymmärrettävästikkin, useimmiten kirjoitellaan sieltä puskista.

Sama "tammikuun likalle".

• aare'
        kantakundi kirjoitti:

kuulemaan, minkälaisiin asioihin tulee kimmastuneita kommentteja? Itse olen huomannut, että jotkut yhteiskunnalliset kannanotot tuohduttaa väkiä.

saanut siipeeni mutta esim:yhteiskunta ja painoon menevät kirjoitukset.
        Tai jos joku kehuskelee rahoillaan,nuorekkuudella,
        ym. kun oikein ajattelee niin asiat jotka normaalistikin ärsyttää.
        Niin ja murre jutut.

• aare'
        enkelitrio kirjoitti:

Eiliset pari asiaa Kuuluu sarjaan "sammakoita suusta"

eipä ole eka kerta,mut varmuuren vuoks anteeks,

• mies_vm56
        kirjoittaja kirjoitti:

on onnellinen, jos edes jotkut huomaavat hänet. Sitenpä tuleekin tutummaksi eräiden kanssa.
        Uutena voi olla hyvinkin uuno

vaan sitä huomaamista hieman helpottaisi, jos se aloittelevakin kirjoittaja käyttäisi jotain nimimerkkiä, se helpottaisi sitä huomaamista.
        Ei tarvitse olla rekisteröity nimimerkki. Mutta keskustelu (ja se huomaaminen) voi olla vaikeaa kun ei voi olla varma, onko lukemassa aloittajan vastausta omaan vastaukseensa, vai jonkun muun.

Jos pelkää "liian tutuksi" tulemista, voihan sitä nimimerkkiä vaihtaa aloituksesta toiseen.

• kantakundi
        aare' kirjoitti:

saanut siipeeni mutta esim:yhteiskunta ja painoon menevät kirjoitukset.
        Tai jos joku kehuskelee rahoillaan,nuorekkuudella,
        ym. kun oikein ajattelee niin asiat jotka normaalistikin ärsyttää.
        Niin ja murre jutut.

... aika herkkä ihminen.

Minäkään en murteista kovin välitä, mutta ei ne haittaakaan. Eikä kehumiset tunnu missään. Mitäs minä välitän. Maailmassa on aina itseäni fiksumpia, komeampia, rikkaampia ja terveempiä ihmisiä. Olen tottunut osaani.

Hyvä kun kuitenkin viihdyt täällä, aare.

• teoriassa.
        mies_vm56 kirjoitti:

vaan sitä huomaamista hieman helpottaisi, jos se aloittelevakin kirjoittaja käyttäisi jotain nimimerkkiä, se helpottaisi sitä huomaamista.
        Ei tarvitse olla rekisteröity nimimerkki. Mutta keskustelu (ja se huomaaminen) voi olla vaikeaa kun ei voi olla varma, onko lukemassa aloittajan vastausta omaan vastaukseensa, vai jonkun muun.

Jos pelkää "liian tutuksi" tulemista, voihan sitä nimimerkkiä vaihtaa aloituksesta toiseen.

Minulla ne ajat on jo kaukana takanapäin.

• enkelitrio b
        aare' kirjoitti:

eipä ole eka kerta,mut varmuuren vuoks anteeks,

Miähe ei huama koska, millo puhuva sivu suu.
        Kui sää luuli et paitta sisko silit, ku mää oli hyäryntäny häne tääl oloo, pisti lakanoi silittämä.
        Toivosi et miäs tule kot yäks mut viäl ei ol näkyny.
        Sisko saa ny nyhtä rikkaruahoi pihalt, ja kusetta mu koira. Näi se aik kulu.

• mies_vm56
        teoriassa. kirjoitti:

Minulla ne ajat on jo kaukana takanapäin.

et ole ottanut onkeesi, noista vihjailuista, sen nimimerkin suhteen, sinä vanha konkari. No, tässä tapauksessa ei ongelmia mutta usein se nikittömyys kyllä kiusaa.

• aare'
        kantakundi kirjoitti:

... aika herkkä ihminen.

Minäkään en murteista kovin välitä, mutta ei ne haittaakaan. Eikä kehumiset tunnu missään. Mitäs minä välitän. Maailmassa on aina itseäni fiksumpia, komeampia, rikkaampia ja terveempiä ihmisiä. Olen tottunut osaani.

Hyvä kun kuitenkin viihdyt täällä, aare.

luokkaa herkkyys ja tykkivene diplomatia onnistuu.
        Mailma vaan on muutenkin niin paska paikka ,ei sitä tahallaan kannata pahentaa.
        Jokanen turha itku ja pahamieli synkentää jonkun elämää,en ainakaan tahallaan niitä aiheuta.
        Olen myös ollut aina takarivissä kun mitaleita jaetaan.

• kantakundi
        aare' kirjoitti:

luokkaa herkkyys ja tykkivene diplomatia onnistuu.
        Mailma vaan on muutenkin niin paska paikka ,ei sitä tahallaan kannata pahentaa.
        Jokanen turha itku ja pahamieli synkentää jonkun elämää,en ainakaan tahallaan niitä aiheuta.
        Olen myös ollut aina takarivissä kun mitaleita jaetaan.

Tykkivenediplomatiaa täällä on paljon.

No, pääasia, että pysyt palstoilla. Minä ainakin aina etsin kommenttejasi.

• Uskalikko

Onko nämä jutut tässä palstassa vain sisäpiirille, sitä olen miettinyt. Miten sisäpiiriin pääsee mukaan. Onko se vain että osallistuu joka päivä keskusteluihin.

• ja **

huumoria.

• Tammik

juttuja :) Mukaan "pääsee kirjoittamalla" :))

• mies_vm56

ei todellakaan ole nämä jutut tässä palstassa vain sisäpiirille. Mitään sisäpiiriä ei ole, johon pitäisi päästä mukaan. Ihmetyttää, kummastuttaa nämä sisäpiirijutut, joita on ollut muillakin palstoilla. Kaikkihan on kiinni vain siitä, mitä sanottavaa itse kullakin on. Ja mitä vastattavaa toisten sanomisiin.

• mies_vm56 kirjoitti:

ei todellakaan ole nämä jutut tässä palstassa vain sisäpiirille. Mitään sisäpiiriä ei ole, johon pitäisi päästä mukaan. Ihmetyttää, kummastuttaa nämä sisäpiirijutut, joita on ollut muillakin palstoilla. Kaikkihan on kiinni vain siitä, mitä sanottavaa itse kullakin on. Ja mitä vastattavaa toisten sanomisiin.

Olen samaa mieltä. Täällä on mielestäni monenlaisia tyyppejä. Itse en ole niitä naurattajia, mutta naureskelen toki toisten sutjauksille. Niin jos se lasketaan mukavaksi.

Pidän rehellisesti sanottuna muutamasta henkilöstä jotka eivät käytä nikkiä. Mutta jos nikitön valittaa ettei huomioida, oma syy, koska enhän voi mitenkään hakea heitä kiinni ja huomioida.

• jartsev

Tuollaiseen hienoon käytökseen. Sä olet aivan hyvä, jatka vain, se on sitä omaa elämää kun huomioi noin hienosti muitakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      150
      1799
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1661
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      30
      1252
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1171
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      92
      1131
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1021
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      961
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      849
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      811
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50