Olen aivan helvetin kateellinen tavallisille päivätyössä käyville ihmisille, koska heillä on pitkät lomat, lomaltapaluurahat ja kaikenlaisia etuuksia.
Itse olen pakon sanelema yksityisyrittäjä, vapaata ei käytännössä ole yhtään, ei tietoakaan että tulis liksaa jos sattuis joskus pääsemään vapaalle ja työviikko on 7 päiväinen.
Kateellinen normaali duunareille
4
1014
Vastaukset
- valkokaulusduunari
Niinpä, mutta kuten omakohtaisesti tiedät niitä normaaliduunaripaikkoja ei vain ole niin tarjolla. Ja nekin mitä on, on kauhean ja jatkuvan tappelun takana.
- työmiehiä..
Palkaa porukkaa töitä tekeemään. Kohta mulla alkaa lomat heinäkuussa ja on lomaltapaluu rahat. Pomolla alkaa kanssa lomat samaan aikaan, mutta on oudosti ollut pois viime viikon ja ei ole tänäänkään näkynyt, mutta mikäpäs siinä kun on sen oma yritys, voi paistatella päivää.
- palkkatyöläinne
Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta sivusta olen seurannut monenlaisia yrittäjiä. Osa pitää lomat ja osa raataa pitkää päivää. Toisilla ei ole varaa pitää lomaa, toiset on niin ahneita tai työhulluja, etteivät malta vaikka voisivatkin.
Vakaassa vaiheessa olevan menestyvän yrityksen asiat voi hoitaa siten, että mahdollisuus lomaan jää myös yrittäjälle itselleen.
Olen kuullut myös sellaisesta yrittäjästä (yksi firman omistajista), joka viettää kaukomailla palmun alla joka vuosi 2-3 kk. Loput ajat sitten tehdään sesonkina tosissaan töitä pyöreitä vuorokausia. - -duunari-
Saisi kunnolla vastata asioista. Olisi oman onnensa seppä, eikä tällainen orja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site826025Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers794860Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto524422SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun574182SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt963789Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost63512Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi892554SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502503Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352409Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat472139