kierot neitsyet...

......

Neitsyt ei kestä arvostelua ja otan nyt silti riskin kuinka käy kun sanon että kokemukseni neljästä neitsyt naisesta on tämän moinen....
Ovat alussa ihania ystäviä ja avautuminen neitsytnaiselle on helppoa mutta kuinkas hetken kuluttua alkaa kuulua kuinka näitä luottamuksellisia asioita onkin neitsytnainen mennyt kertomaan eteenpäin ja jos hänelle etua vielä mustamaalaa oikein kunnolla ja saa aikaan oman piirin johon tämä mustamaalattu ei enää mahdu vaikka olisi ennen mahtunut eli käännyttää toisia toisiaan vastaan...
kuinkas on neitsyet?

46

5799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunnusta...

      Arvostelun kestämisestä jotakin: Arvostelusta en tykkää siitä yksinkertaisesta syystä, että itsetuntemukseni on valmiiksi hyvä (kuten neitsyillä tuppaa olemaan), eli tiedän jo heikkouteni, niitä ei tarvitse minulle erikseen toitottaa.

      Ystäviäni en petä koskaan, korostan: en KOSKAAN! Neitsyet kyllä tuntevat todelliset ystävänsä, toisin kuin ehkä jotkut muut merkit...

    • Suora neitsyt!!!

      No kuinkas on oma arvostelu kestävyytes,tänne sä tuut morkkaamaan toisia ja panettelemaan ilman nimimerkkiä edes,eikö se kerro jo sinusta itsestäsi aika paljon,puhut aika höpöjä,en ole vielä tavannut tämän pitkän ikäni aikana oman-edun tavoittelevaa neitsyt naista,enemmän he ovat auttamassa toisia pulaan joutuneita ihmisiä,mieluummin hän vaikenee kun lähtee juoruilemaan toisten(epämiellyttävienkää)mielistelijöiden juttuja.Neitsyt vaan poistaa elämästään ne ihmiset joiden kanssa ei synkkaa.Sinä olisit mitä ilmeisemmin(persona non graatta).

      • .....

        Niinpä!Veit varpaat suustani.....;)Kyllä se sattuu kun oikein osuu.Ei millään pahalla mutta etkö voisi keskustella asiasta kun olemme huom!!!ANONYYMEJÄ jokainen.Onko väliä siis nimimerkillä?Voit analysoida minut kuinka haluat,,,ei haittaa kun olet joka tapauksessa elämässäni ihminen jolla ei ole merkitystä.
        Olisin vaan toivonut otettavan kantaa asiaan joka ei ole varmasti mikään positiivinen mutta jokaisessa on hyvät/huonot puolet.Myös neitsyissä.
        Älä suotta pahoita mieltäsi,olen just nobody sulle.;)


      • Eipä osunut ei)))
        ..... kirjoitti:

        Niinpä!Veit varpaat suustani.....;)Kyllä se sattuu kun oikein osuu.Ei millään pahalla mutta etkö voisi keskustella asiasta kun olemme huom!!!ANONYYMEJÄ jokainen.Onko väliä siis nimimerkillä?Voit analysoida minut kuinka haluat,,,ei haittaa kun olet joka tapauksessa elämässäni ihminen jolla ei ole merkitystä.
        Olisin vaan toivonut otettavan kantaa asiaan joka ei ole varmasti mikään positiivinen mutta jokaisessa on hyvät/huonot puolet.Myös neitsyissä.
        Älä suotta pahoita mieltäsi,olen just nobody sulle.;)

        Etpä taida arvatakkaan,mitä kaikkea jo sinustakin tiedetään jo pelkän tyylisi kirjoittaa kertoo jo paljon ihmismielestäsi,on niin helppo löytää toisen silmästä malka kun omasta silmästä halko,hyvää jatkoa valitsemallesi tielle,koetahan pärjätä ja nähdä muutakin kun pahaa läheisistäsi,sillä kateus vie kalatkin vedestä.Yleensä kun täällä keskustellaan,asialla on jokin"pointti"mut sinulla tuntuu olevan vaan katkeruuden purkaminen tiettyä horoskooppia edustavien ihmisten mollaaminen,on taineet astua pahasti sun liikavarpaalle.


      • jasseka
        ..... kirjoitti:

        Niinpä!Veit varpaat suustani.....;)Kyllä se sattuu kun oikein osuu.Ei millään pahalla mutta etkö voisi keskustella asiasta kun olemme huom!!!ANONYYMEJÄ jokainen.Onko väliä siis nimimerkillä?Voit analysoida minut kuinka haluat,,,ei haittaa kun olet joka tapauksessa elämässäni ihminen jolla ei ole merkitystä.
        Olisin vaan toivonut otettavan kantaa asiaan joka ei ole varmasti mikään positiivinen mutta jokaisessa on hyvät/huonot puolet.Myös neitsyissä.
        Älä suotta pahoita mieltäsi,olen just nobody sulle.;)

        Ai, että tähän piti ottaa kantaa. Siis riittääkö kannanotoksi, että kertoo olevansa neitsyt ja ei omaa kyseisiä piirteitä, eli ei petä ystävien luottamusta.

        Niin, oliko vielä jotain muuta, mihin pitäisi ottaa kantaa? Jos olet ap., niin en kyllä suurennuslasillakaan näe, että viestissä on kovin paljoa muuta kantaaotettavaa... ehkä olen ymmärtänyt jotain väärin...


      • olevan katkera
        Eipä osunut ei))) kirjoitti:

        Etpä taida arvatakkaan,mitä kaikkea jo sinustakin tiedetään jo pelkän tyylisi kirjoittaa kertoo jo paljon ihmismielestäsi,on niin helppo löytää toisen silmästä malka kun omasta silmästä halko,hyvää jatkoa valitsemallesi tielle,koetahan pärjätä ja nähdä muutakin kun pahaa läheisistäsi,sillä kateus vie kalatkin vedestä.Yleensä kun täällä keskustellaan,asialla on jokin"pointti"mut sinulla tuntuu olevan vaan katkeruuden purkaminen tiettyä horoskooppia edustavien ihmisten mollaaminen,on taineet astua pahasti sun liikavarpaalle.

        jos niin tahdot.
        Kyse ei ole minusta vaan ystävästäni.Itse en ole joutunut vastaavaan neitsyt ihmisen toimesta,kerran vuosia sitten kyllä ravun kanssa vastaava tilanne omalla kohdalla.
        Vaaka olen itse ja olen syyllistynyt selän takana juoruiluun voin myöntää mutten koskaan vastaavassa mittakaavassa kuin nämä neitsytihmiset joita matkan varrella olen kohdannut.Jotain tällaista odotinkin kun tämän aiheen tähän laitoin.
        Ihan tässä vielä kerron että minä jos kuka olen positiivinen ennemmin kuin negatiivinen ihminen vaikka toisaalta mitä sillä on väliä mitä minusta luulet.Aika tylyä mutta realistista ja totta.Hyvää jatkoa sinullekin omalle polullesi.:)


      • ole se...
        olevan katkera kirjoitti:

        jos niin tahdot.
        Kyse ei ole minusta vaan ystävästäni.Itse en ole joutunut vastaavaan neitsyt ihmisen toimesta,kerran vuosia sitten kyllä ravun kanssa vastaava tilanne omalla kohdalla.
        Vaaka olen itse ja olen syyllistynyt selän takana juoruiluun voin myöntää mutten koskaan vastaavassa mittakaavassa kuin nämä neitsytihmiset joita matkan varrella olen kohdannut.Jotain tällaista odotinkin kun tämän aiheen tähän laitoin.
        Ihan tässä vielä kerron että minä jos kuka olen positiivinen ennemmin kuin negatiivinen ihminen vaikka toisaalta mitä sillä on väliä mitä minusta luulet.Aika tylyä mutta realistista ja totta.Hyvää jatkoa sinullekin omalle polullesi.:)

        vaaka, joka terrorisoi vaaka-palstalla jatkuvasti vastaavilla aloituksilla? Taidat olla, ja taidat olla aiheuttanut senkin, että moni muu vaaka ei viitsi enää koko palstalle kirjoittaa...


      • ap.
        ole se... kirjoitti:

        vaaka, joka terrorisoi vaaka-palstalla jatkuvasti vastaavilla aloituksilla? Taidat olla, ja taidat olla aiheuttanut senkin, että moni muu vaaka ei viitsi enää koko palstalle kirjoittaa...

        Ei sinussa ainakaan selvänäkijän kykyjä ole.;)
        Ei ole tarvetta istua terrorisoimassa millään palstalla.Elämässä on toivottavasti jokaisella jotain muutakin tekemistä....


      • Missukka
        olevan katkera kirjoitti:

        jos niin tahdot.
        Kyse ei ole minusta vaan ystävästäni.Itse en ole joutunut vastaavaan neitsyt ihmisen toimesta,kerran vuosia sitten kyllä ravun kanssa vastaava tilanne omalla kohdalla.
        Vaaka olen itse ja olen syyllistynyt selän takana juoruiluun voin myöntää mutten koskaan vastaavassa mittakaavassa kuin nämä neitsytihmiset joita matkan varrella olen kohdannut.Jotain tällaista odotinkin kun tämän aiheen tähän laitoin.
        Ihan tässä vielä kerron että minä jos kuka olen positiivinen ennemmin kuin negatiivinen ihminen vaikka toisaalta mitä sillä on väliä mitä minusta luulet.Aika tylyä mutta realistista ja totta.Hyvää jatkoa sinullekin omalle polullesi.:)

        "kokemukseni neljästä neitsyt naisesta on tämän moinen...."

        "Kyse ei ole minusta vaan ystävästäni. Itse en ole joutunut vastaavaan neitsyt ihmisen toimesta"

        Jollei katkera, niin väärän todistuksen antanut sitten.


      • Huvittavinta

        teissä neitsyissä on miltei ikään katsomatta tuo "mikäs itte luulet olevas"-asenne.
        Olette tuon kaltaisen asennoitumisen ehdotonta ykkösluokkaa horoskooppimerkkien joukossa.
        Kakkoseksi kirivät tuossa suhteessa vaa´at.

        Onneksi olkoon; pidit yllä typerysimagoa. Kukapa neitsyt tosiaan haluaisi asiasta hurpatella, jos voi jutustaa asian vierestä tai kääntää asian kokonaan poiskin. :)))

        Huipentuma muuten tuo non graatta-persoona oikein kahdella a:lla ja t:llä


      • Skrpn

        Se kirjoitetaan persona non grata, ei persona non graatta. Allekirjoitan edellisen ilman nimimerkkiä kirjoittaneen tekstit täysin. Jos ei nimimerkkiä käytä, niin mitä se meinaa? Eihän nimimerkillä kirjoittaneestakaan voi mitenkään tietää, ken hän on.

        Tunnen itsekin yhden Neitsyen, joka yritti hankkia tukijoukkoja taakseen mustamaalatakseen toista ihmistä, kun ei itse kyennyt. Ja sitten syytteli meikäläistä, että minä olen liittoutunut jonkun kanssa häntä vastaan. En todellakaan tarvitse muita kuin itseni siihen, että kohtaan Neitsyen. Ja senkin tiedän, että todella hyväsydäminen Neitsyt on, ja auttaa siinä missä voi. Mutta silti jotenkin niin rasittava...

        Mitä minä olen seuraillut näitä Neitsyt-palstan jutteluita, niin aina tulee ärhäkkä vastaus, jos vähän kritisoidaan. Nytkin vastaus tuli ihan eri asiaan kuin mistä oli kysymys. Neitsyt ei näe metsää puilta, kun loukkaantuu. Yksikin Neitsyt kerran oli kahta eri mieltä samasta asiasta (siis ihan elävässä elämässä) vain ollakseen koko ajan eri mieltä kanssani. Yritin sanoa, että justhan sinä äsken sanoit, että...

        Vaikka kuinka yritän rauhaa rakentaa Neitsyen kanssa, niin se ei vain onnistu. Jos pyydän, että saisinko vähän tilaa hengähtää, niin jo loukkaantuu hän. Ja todellakin Neitsyt poistaa läheltään ihmiset, joiden kanssa ei synkkaa. Minä kyllä Skorpionina yritän elää kaikkien kanssa, vaikka mikä tulisi, mutta yritän kyllä vältellä Neitsyitä, koska yksinkertaisesti ahdistun, kun ei mikään tunnu menevän perille, vaikka puhuisi kuin publikaani.

        Terveisin: Persona Non Grata


    • Missukka

      Oletko kertonut heille, ettet halua juuri tätä asiaa kerrottavan eteenpäin vai olettanut, että asian luonteen vuoksi neitsyt ymmärtää olla puhumatta eteenpäin? Ei muuten välttämättä ymmärrä.

      Tietääkseni minä en kerro eteenpäin juttuja, joiden tiedän olevan sellaisia, että salaisuuden pitämisellä on väliä. Oma neitsyt-isäni kertoi kerran vahingossa etukäteen jonkin lahjan. Tilanne nauratti silloin, mutta jälkeenpäin huomasin saman piirteen itsessäni - siis sen, että jos en pidä varaani niin kerron enemmän kuin on suotavaa.

      Mustamaalausta ja vastaankäännyttämistä oman edun saamiseksi en tunnista. En mielestäni ole valinnut ystäviäni niin, että he eivät itse tekisi päätöksiään.

    • Minäkin neitsyt.

      En kyllä tunnista tuosta itseäni,paitsi että kuka meistä tosiaankaan kestää asiatonta arvostelua ja morkkaamista,miksi olet noin katkera?Uskoisin että itse olet aiheuttanut omat ongelmasi kyseisten ihmisten kanssa,neitsyt ei halua olla missään tekemisissä syyttä"selkäänpuukottajien"kanssa.Tiedät varmaan että sitä saa mitä tilaa.Sulla taitaa olla todella vähän ystäviä,ei neitsyet varmaan syyttä ole ponganneet sua pois porukoistaan,kasva aikuiseksi jo lopultakin.

      • Skrpn

        Lainaus tekstistäsi: "Sulla taitaa olla todella vähän ystäviä..." Mitä tämä liittyy mihinkään, mitä Neitsyihin kyllästynyt henkilö sanoi?


    • neitst m

      Neitsyt on vaarallinen koska paljastaa viat. Sitä taas ei moni kestä, eikä sitä että arvostelija ei itse kestä arvostelua. Olen nyt sovinisti ja syystä. Selkäänpuukottaminen on naisellinen ominaisuus. Naisten on vaan vaikea olla lojaali toisilleen. Siksi maailma on miesten. Yleensäkin nainen on vesimiesluonteinen.

      • neitsyt(N) minäkin

        Naisten "kierous" on näkyvämpää, koska naiset ovat muutenkin sosiaalisempia. Miehet puukottavat selkään ihan samalla tavalla - miesten kierous on peiteltyä ja usein ilmenee esim. vahingonilona.

        Ja koska naiset ovat sosiaalisempia, niin esim. naisen kateus on avoimempaa, ja tästä syystä mies on usein kierompi; kateutta ei näytetä, mutta lojaalisuus onkin sitten tipotiessään miesten välillä.

        Kyllä me naiset tiedät miehet tunnetaan, ihan turha vedota tähän iänikuiseen kliseeseen, että "naiset kieroilevat, miehet ovat rehtejä". Ihminen on aina ihminen, ja monesti toiselle ihmiselle susi.


      • neitst m
        neitsyt(N) minäkin kirjoitti:

        Naisten "kierous" on näkyvämpää, koska naiset ovat muutenkin sosiaalisempia. Miehet puukottavat selkään ihan samalla tavalla - miesten kierous on peiteltyä ja usein ilmenee esim. vahingonilona.

        Ja koska naiset ovat sosiaalisempia, niin esim. naisen kateus on avoimempaa, ja tästä syystä mies on usein kierompi; kateutta ei näytetä, mutta lojaalisuus onkin sitten tipotiessään miesten välillä.

        Kyllä me naiset tiedät miehet tunnetaan, ihan turha vedota tähän iänikuiseen kliseeseen, että "naiset kieroilevat, miehet ovat rehtejä". Ihminen on aina ihminen, ja monesti toiselle ihmiselle susi.

        En puhunut rehtiydestä vaan lojaatisuudesta. Se ilmenee sekä hyvässä että pahassa.


      • samaa mieltä
        neitst m kirjoitti:

        En puhunut rehtiydestä vaan lojaatisuudesta. Se ilmenee sekä hyvässä että pahassa.

        Ok, lojaalisuuden suhteen olen aika samaa mieltä kanssasi; naiset ikävä kyllä eivät useinkaan ymmärrä, mitä lojaalisuudella edes tarkoitetaan ystävyyssuhteissa (muutama karvas kokemus siitä).

        Tosin, en osaa sanoa miehistä mitään tarkkaa, koska lojaalisuus/epälojaalisuus ilmenee juuri läheisissä ystävyyssuhteissa, ja pitäisi sitten olla todella hyvin selvillä kahden miehen välisestä ystävyyssuhteesta, että tajuaisi missä mennään.


      • oot tosiaan sovinisti..

        Juuh..kyllä neitsyt löytää kaikista vikaa,niin itsestäänkin kuin muistakin..ja mie ainakin uskallan ne myös tunnustaa..Neitsyt on aina lojaali sille joka on tosiystävä ja selkäänpuukottajat se heivaa pois.nuita puukottajia on myös miehissä(ei oo kokemusta)ette te miehet oo sen kummempia,ei maailma ole teidän! terv:NeitsytNainen-70


    • kuvaus neitsyestä

      Pahimmillaan ne on just tuollaisia.
      Koko ajan on joku peli menossa jonkun ihmisen pään menoksi. Juoruaa, itse käyttää ystäviään ilmaisina terapautteina, joiden tulee myötäillä neitsyttä kaikessa.
      Ystävä joutuu helposti(ihan mitättömästäkin syystä) ns. mustalle listalle ja vihan kohteeksi, paitsi jos neitsyt ihan välttämättä tarvitsee itselleen juuri tällaista terapeuttia.

      • ap.

        minun ystävälleni.Otti "uskotukseen" ja haki luottamusta kunnes puukotti selkään ja käänsi syyt ystäväni niskoille.Tämä ystäväni on todella kiltti tapaus ja tämä tapahtuma otti hänellä todella koville.Kostamaan hän ei ala ja eipä sellaisesta hyötyä olisikaan.Omasta mielestäni jokainen saa mitä tilaa,,,myös tämä neitsyt aikanaan.


      • muun suulla
        ap. kirjoitti:

        minun ystävälleni.Otti "uskotukseen" ja haki luottamusta kunnes puukotti selkään ja käänsi syyt ystäväni niskoille.Tämä ystäväni on todella kiltti tapaus ja tämä tapahtuma otti hänellä todella koville.Kostamaan hän ei ala ja eipä sellaisesta hyötyä olisikaan.Omasta mielestäni jokainen saa mitä tilaa,,,myös tämä neitsyt aikanaan.

        - no pitihän se arvata! Aloitusviestisi on nimittäin niin epämääräinen, että siitä huomaa, että kyse on toisen käden tiedosta, eli tyyliin "ystävän ystävän ystävä kerto tällasta..., et kyl ne on kauheit ne neitsyet".


      • ap.
        muun suulla kirjoitti:

        - no pitihän se arvata! Aloitusviestisi on nimittäin niin epämääräinen, että siitä huomaa, että kyse on toisen käden tiedosta, eli tyyliin "ystävän ystävän ystävä kerto tällasta..., et kyl ne on kauheit ne neitsyet".

        Ihan totta.Anteeksi,että yleensä aloitin koko keskustelua.Jos lukisit tarkemmin on kyse ystävästä,,,ei ystävän,ystävän,ystävästä.
        No niin,tämä meni lörinäksi koko juttu.
        Hyvää jatkoa neitsyt ihmiset.Te olette hauskoja ihmisiä mutta jokaisella on musta puolensa ja niinkuin taisi yksi ihminen mainita niin neitsyt voi pahimmillaan olla kuvailemani kaltainen....


      • Skrpn

        Neitsyissä ei ikinä ole mitään vikaa heidän omasta mielestään. Tulkintoja tulkintojen perään ihan kummallisimmista asioista satelee heiltä. Ja kuten jo tuossa sanoin aiemmin, niin Neitsyet eivät näe metsää puilta. He etsivät liittolaisia sieltä mistä vain voivat löytää. Jos sitten kieltäydyn kunniasta, niin oitis mustalle listalle päädyn mä - täysin mitättömästä syystä.


    • Enkeliprinsessa

      Itse olen myöskin neitsyt horoskoopiltani, ja nainen sukupuoleltani.
      Itse en tunnista itseäni tuosta, en todellakaan ole tuollainen, enkä ole yhteenkään neitsyeen törmännyt vielä, joka olisi tuollainen.
      Kestän arvostelua, ja pikemminkin haluan kuulla totuuden kuin kaunisteltua valhetta.
      Olen todella ihana ystävä. Ja joku väitti tässä keskustelussa myös, että neitsyt nainen käyttää ystäviään ilmaisena terapeuttina...
      Minun kohdalla tuo ei ainakaan ole totta. Enemmän minä pyrin kuuntelemaan ystäviäni ja lohduttamaan heitä, ja pyrin olemaan kuin joku terapeutti heille, kuin käyttäisin heitä terapeuttina.
      Ainoastaan jos ystäväni vaatimalla vaativat saada tietää mikä minulla on hätänä, jos on, silloin saatan kertoa.

      En ikinä kerro luottamuksellisia asioita eteenpäin, ja pyrin ymmärtämään, että mitkä ovat niitä luottamuksellisia ja arkoja asioita.
      Ja jos en tiedä, voinko kertoa eteenpäin, niin silloin en kerro.
      En ole eläissäni mustamaalannut ketään, enkä ole ollut se joka käännyttää toisia toisiaan vastaan, eikä päästä enää muita "omaan" porukkaansa.

      Minusta on aivan naurettavaa puhua yleistettynä, että muka kaikki neitsyt naiset olisivat sellaisia kuin tässä aiheessa on väitetty.
      Toiset ihmiset ovat murhaajia ja tappavat viattomia ihmisiä. Yleistämmekö me, että kaikki me ihmiset olemme sellaisia?
      Ihmiset voisivat ottaa järjen mukaan, eikä jättää sitä naulakkoon, kun aloittavat tällaisia keskusteluja.

    • hkl.

      Tällaisiin aloituksiin on vaikea ottaa kantaa, koska niisä ei kerrota tarkasti, mitä kyseisessä tilanteessa on tapahtunut.

      Neitsyt arvostaa kyllä ystävyyttä, ja on yleensä elinikäinen ystävä. Neitsyt myös ennemmin kuuntelee muita kuin puhuu omista ongelmistaan, eli viittaus siihen, että neitsyt käyttää muita terapeuttinaan, ei myöskään pidä tyypillisen neitsyen kohdalla paikkaansa - päinvastoin, neitsyt on (liikaakin) muiden terapeuttina, ja neitsyen kuuntelukykyä on helppo myös käyttää hyväkseen.

    • Paljastaja!!!

      Huomasinpa heti eka kannanotostasi että et ollut kyllä asiaasi perehtynyt,vaan täysin kieroillen tulit esiin,tiesin HETI että et voi olla muu kuin VAAKA,tällä ihmislajilla kun on täpana aiheuttaa toraa ja riitaa porukoissakin,sit poistuu takavasemmalle niinkuin sinäkin teit,ja jutun jatkuessa paljastui lisää ja lisää sun omasta kieroilustasi,häpee jos osaat,muuten tiesitkö ap.että vaaka merkin alta löytyy eniten narsismia.Enkä nyt puhu kuulo puheita enkä toisen "käden" juttuja niin kuin sinä ap.Eka mieheni vaaka,siskoni,veljeni,oma tyttäreni,luetteloa vois jatkaa mutta tässä vaan alkajaisiksi.Seuraaksi ehdotankin valehtelevien ja kieroilevien ystävien palstan.

      • vaaka kieroilee

        Mulla on just nyt päällä yhden vaan kieroilu prokkis. Tämä mies puolinen vaaka yrittää kaikin keinoin saadan mun ja poikaystävän välejä poikki. Kertoo poikaystävälleni, että olen kertonut hänelle (vaaka) kuinka hän (poikaystäväni)käyttää muo hyväkseen ym. ym. muuta paskaa. Miten saan tollasen loppumaan on jatkunut jo vuoden ja nyt alkaa poikaystävän hermo mennä ja syyttää muo, että mä oon tän kaiken takana. Tämä vaaka on ilmeisesti jotenkin kateellinen mun poikaystävälleni.


      • .manna.
        vaaka kieroilee kirjoitti:

        Mulla on just nyt päällä yhden vaan kieroilu prokkis. Tämä mies puolinen vaaka yrittää kaikin keinoin saadan mun ja poikaystävän välejä poikki. Kertoo poikaystävälleni, että olen kertonut hänelle (vaaka) kuinka hän (poikaystäväni)käyttää muo hyväkseen ym. ym. muuta paskaa. Miten saan tollasen loppumaan on jatkunut jo vuoden ja nyt alkaa poikaystävän hermo mennä ja syyttää muo, että mä oon tän kaiken takana. Tämä vaaka on ilmeisesti jotenkin kateellinen mun poikaystävälleni.

        Kokemusta on myös vaa'an kieroilusta, ja nimenomaan muiden ihmisten kautta, eli mustamaalaamisesta. Vaaka-ystäväni esitti kerran asiansa minulle näin: "Niin, sä nyt oot sellanen, ja tiedätkö, sekin sano susta et sä oot sellanen."

        Vaaka voisi keskittyä ihan omaan henkilökohtaiseen mielipiteeseensä joskus, ja jos ei siihen pysty, niin opettelisi siihen. Muiden vetäminen mukaan on mustamaalaamista, ja toisen käden tiedon käyttäminen on moraalisesti aika arveluttavaa "tiedonantoa".


      • Vähän kieroilin ja jotain
        .manna. kirjoitti:

        Kokemusta on myös vaa'an kieroilusta, ja nimenomaan muiden ihmisten kautta, eli mustamaalaamisesta. Vaaka-ystäväni esitti kerran asiansa minulle näin: "Niin, sä nyt oot sellanen, ja tiedätkö, sekin sano susta et sä oot sellanen."

        Vaaka voisi keskittyä ihan omaan henkilökohtaiseen mielipiteeseensä joskus, ja jos ei siihen pysty, niin opettelisi siihen. Muiden vetäminen mukaan on mustamaalaamista, ja toisen käden tiedon käyttäminen on moraalisesti aika arveluttavaa "tiedonantoa".

        mollaamista heti odotinkin.;)
        Olen oikeasti skorppiooni eli väärin meni ystävät pienet.Sen verran oli pakko kokeilla minkä analyysin saan kun kerron olevani vaaka ja niinhän siinä kävi että vaakaset saivat kyytiä.Niin tyypillistä neitsyttä.
        Joo,joo.Olen nyt ollut tosi tuhma ja kiero mutta oli pakko kokeilla ja toimihan se.
        Nyt poistun tältä palstalta teitä kiusaamasta.Koittakaa elää ihmisiksi!
        Hei hei.


      • Missukka
        Vähän kieroilin ja jotain kirjoitti:

        mollaamista heti odotinkin.;)
        Olen oikeasti skorppiooni eli väärin meni ystävät pienet.Sen verran oli pakko kokeilla minkä analyysin saan kun kerron olevani vaaka ja niinhän siinä kävi että vaakaset saivat kyytiä.Niin tyypillistä neitsyttä.
        Joo,joo.Olen nyt ollut tosi tuhma ja kiero mutta oli pakko kokeilla ja toimihan se.
        Nyt poistun tältä palstalta teitä kiusaamasta.Koittakaa elää ihmisiksi!
        Hei hei.

        Vaa'an kieroilua minä en tunnista, mutta skopun kokeilut kyllä. Typical. ;-)

        Hyvää Juhannusta itse kullekin!


      • skorpioni tänään
        Vähän kieroilin ja jotain kirjoitti:

        mollaamista heti odotinkin.;)
        Olen oikeasti skorppiooni eli väärin meni ystävät pienet.Sen verran oli pakko kokeilla minkä analyysin saan kun kerron olevani vaaka ja niinhän siinä kävi että vaakaset saivat kyytiä.Niin tyypillistä neitsyttä.
        Joo,joo.Olen nyt ollut tosi tuhma ja kiero mutta oli pakko kokeilla ja toimihan se.
        Nyt poistun tältä palstalta teitä kiusaamasta.Koittakaa elää ihmisiksi!
        Hei hei.

        ... ja mikähän olisit ollut huomenna, luultavasti olet edelleen se sama vaaka.

        Ja mitä vaakoihin tulee, niin vaa'at saavat kyytiä joka tapauksessa. Kun vaaka oppii ottamaan kritiikkiä vastaan, niin sitten voidaan keskustella oikeasti. Niin kauan kun vaaka piiloutuu muiden mielipiteiden taakse, ei ole toivoa paremmasta.


      • ennenkin nähty...
        Vähän kieroilin ja jotain kirjoitti:

        mollaamista heti odotinkin.;)
        Olen oikeasti skorppiooni eli väärin meni ystävät pienet.Sen verran oli pakko kokeilla minkä analyysin saan kun kerron olevani vaaka ja niinhän siinä kävi että vaakaset saivat kyytiä.Niin tyypillistä neitsyttä.
        Joo,joo.Olen nyt ollut tosi tuhma ja kiero mutta oli pakko kokeilla ja toimihan se.
        Nyt poistun tältä palstalta teitä kiusaamasta.Koittakaa elää ihmisiksi!
        Hei hei.

        Voi sua, kun ei mennyt "kierot neitsyet" -missiosi läpi toivotulla tavalla, niin päätit muuttua vaa'asta skorpioniksi. On tällaista ennenkin nähty näillä palstoilla.

        No, me kierot neitsyet osaamme kyllä olla inhimillisiäkin, joten saat anteeksi tämän, rakas vaakasemme.


      • oikeesti vaaka
        ennenkin nähty... kirjoitti:

        Voi sua, kun ei mennyt "kierot neitsyet" -missiosi läpi toivotulla tavalla, niin päätit muuttua vaa'asta skorpioniksi. On tällaista ennenkin nähty näillä palstoilla.

        No, me kierot neitsyet osaamme kyllä olla inhimillisiäkin, joten saat anteeksi tämän, rakas vaakasemme.

        vähän tyhmiä...Eiköhän joka merkissä ole jotain negatiivistä ja positiivistä. Mutta noi jutut tuossa ovat todella lapsellisia. Ittelläni on ainakin paljon ystäviä, eikä ole tarvinnu parjata ketään. Eiköhän ne ole yksilöllisiä juttuja merkkiin katsomatta. Kasvakaahan aikuisiksi, ja oppikaa elämänkoulun myötä ymmärtämään itse elämää. Niinhän se, niin metsä vastaa kun sinne huutaa, jotta kattokaahan sinne omaan peiliin ensin.


      • viestisi on esitetty?
        oikeesti vaaka kirjoitti:

        vähän tyhmiä...Eiköhän joka merkissä ole jotain negatiivistä ja positiivistä. Mutta noi jutut tuossa ovat todella lapsellisia. Ittelläni on ainakin paljon ystäviä, eikä ole tarvinnu parjata ketään. Eiköhän ne ole yksilöllisiä juttuja merkkiin katsomatta. Kasvakaahan aikuisiksi, ja oppikaa elämänkoulun myötä ymmärtämään itse elämää. Niinhän se, niin metsä vastaa kun sinne huutaa, jotta kattokaahan sinne omaan peiliin ensin.

        Ei tule ilmi viestistäsi, kenelle kohdistat kritiikkisi.

        Ja mitä tulee "aikuisuuteen" - viestistäsi ei nyt kyllä rehellisyyden nimissä paista minkäänlainen aikuisuus, olet ihan samanlainen sopankeittäjä, kut muutkin kuolevaiset näillä palstoilla.

        Kumma muuten, että änkesit viestisi juuri tähän rakoseen...


    • Se ikuinen

      minä olen ainakin luotettava neitsyt nainen. Mikä luottamuksella kerrotaan se pysyy vain minun omana tietona. Meitä on moneen junaan jokaisessa horoskooppi merkissä ikään ja sukupuoleen katsomatta.

    • Sattumaako?

      Hei!
      En halua mitenkään yleistää kyseistä horoskooppi merkkiä, mutta kuitenkin olen valitettavan usein törmännyt juuri samaan ilmiöön aloittajan kanssa.
      Neitsyt nainen valitettavasti on täysin häikäilemätön silloin, kun hän haluaa olla jossain jotain toista ihmistä parempi.
      Kateus riivaa näitä ihmisiä ja pelko huonommuudesta sumentaa näiden pään kokonaan. Olen törmännyt kahteen todella häikäilemättömään neitsyt naiseen ja kyllä, aivan piti paikkaansa aloittajan teksti siitä kuinka ensin esitetään olevansa ystäviä ja sen jälkeen...
      Ensimäisen taklaus yrityksen sain työpaikalla,jossa esimies arvosti minua työntekijänä enemän kuin tätä kyseistä neitsyt naista.Siirsi jopa hänen tehtävänsä minulle,koska huomasi,että osaan hoitaa työni hyvin.Ja sehän kävi tietenkin tämän kyseisin neitsyt naisen hermoille niin,että alkoi yleinen panettelu ja vikojen etsiminen selkäni takana koko muulle työporukalle.Yleinen nälviminen alkoi minua kohtaan ihan henkilökohtaisella tavalla. Hän yritti keksiä syitä mistä valittaa minusta esimiehelleni ja muille työkavereilleni.Onnekseni muutkin työntekijät huomasi kyseisen ihmisen kierouden,ja olihan se todella läpinäkyvää mistä oikeasti oli kyse. Kuitenkin itse väsyin tuohon ihmiseen niin paljon,että muutin jopa kokonaan eri paikkakunnalle ja vaihdoin työpaikkaanikin,koska tilanne sen ihmisen ansiosta oli minulle sietämätön.Muiden työkavereiden kanssa minulla ei koskaan ollut minkäänlaisia hankaluuksia ja heiltä kuulinkin paljon juttuja,mitä tämä kyseinen neitsyt nainen selkäni takana sepitteli. Ehkäpä hän todella piti kaikkia niin tyhmänä etteikö muka kukaan huomaisi hänen häikäilemättömyyttään,josta kuitenkin jokainen hänen itsensä selän takana puhui.Ja edelleen pidän yhteyttä muihin entisiin työkavereihin,joista jo kaksi muutakin on jälkeeni lähtenyt juuri tuon kyseisen ihmisen moukkamaisuuden takia.Ettei se tilanne siellä päässä ole kyllä yhtään rauhottunut.Toivon,että hän nyt kaikella mahdollisella tavalla tekee itsestään vielä entistäkin naurettavamman olennon.
      Toinen naurettava tapaus on oma siskoni. Ainahan hänestä huomasi,että hän kuvitteli olevansa jokin ylemän luokan kansalainen,mitä ei varmasti todellisuudessa ole kukaan.Sillä ainakin minun silmissä kaikki ihmiset ovat saman arvoisia. Kun erosin miehestäni n.pari vuotta sitten päätti hän yht´äkkiä kääntää takkinsa minulle ja alkoi esittää miehelleni parasta ystävää ja kaikki maailmassa oli minun syytäni.Yritti haukkua minua kaikille sukulaisille ja selitteli omia tarinoitaan siitä millainen ihminen minä olen, vaikkei todellisuudessa edes tiennyt mistä koko meidän ero edes johtui.Ainut mikä teki hänelle miehestäni pareman ihmisen oli se että erossa miehelleni jäi koko yhdessä hankittu omaisuus,koska meillä oli avioehto ja mieheni oli saanut talomme lahjoituksena vanhemiltaan,jonka hän möi kun ero tuli voimaan. Taloon oli tehty kaikki remontit lattiasta kattoon,joita olin itsekin maksanut koko yhteiselon ajan,mutten viitsinyt olla siitä edes vailla mitään.Riitti,että sain lapset ja sain jatkaa elämää heidän kanssaan.Mutta kappas, olipa se aikamoinen tälli,kun oma sisko alkoi halveksimaan minua kaikesta.Mies josta ei aikaisemin ollut koskaan tykännyt oli nyt hänen paras kaverinsa.Kaiken ajan hän vietti shoppailemassa tämän ex-mieheni kanssa ja sisusteli tämän uutta kämppää,kun mielestään oli siinä niin taitava.Ihmettelen vain että hänen miehensä ei yhtään ihmetellyt tätä touhua,mutta kuitenkin.
      Itsekin kerran eronneena olisi voinut kuvitella,että siskoni olisi ymmärtänyt ettei se ero muutenkaan ole helppoa läpi käydä, mutta ilmeisesti lyötyä oli tässäkin helppo lyödä.
      Kuitenkin kävi ilmeisesti kaikille ilmi,miksi hän oli niin valmis luopumaan sisaruus suhteestaan..Eihän ne dollarit minun taskussa tuolloin ollut, mitäs hyötyä minusta olisi hänelle tuossa tilanteessa ollut? Kovin oli kuitenkin tilanteeseen tyytyväinen, kun sai kiskottua lainaa mieheltäni useita tuhansia euroja.
      Kuitenkin taannoin saimme mieheni kanssa asiat sovittua ja palasimme takaisin yhteen. Siskoni kanssa en ole enää missään tekemisissä, ainut mitä olen häneltä sen kaiken paskan jälkeen saanut olen saanut puhelun, jossa hän ilmoitti vihaavansa minua ja sanoipa vihanneensa koko ikänsä.Samoin hän hakkui nyt miehenikin siinä puhelussa ja ilmoitti ettei siihen ihmiseen voi koskaan luottaa.Mutta ilmeisesti me olemme siis mieheni kanssa ansainneet toisemme :)
      Toivon,että hän nyt voi tyytyväisenä hellotella siellä isossa pilvilinnassa,jonka alapuolelle minä hänen mielestään kuulun.Todellisuudessa olen huomannut mikä rikkaus on sittenkin ehkä ollakin tämä"toisen luokan kansalainen".
      Sitä en tiedä johtuuko tämä näiden ihmisten horoskoopista vai liekkö yhteensattumaa kummallakin tuo luonnevika,sillä tunnen kyllä myös ainakin yhden neitsyen,joka on kyllä täysin toista maata näiden kahden rinnalla, ja juuri siksi en tahdokaan yleistää mitään.Mutta halusin vain kertoa oman tarinani.

      • tietää aina...

        ...myös, mikä on viestin kirjoittajan oma horoskooppi. Sekin voi kertoa jotain. Jotkut merkit eivät tule niin hyvin toimeen keskenään. Tämä korostuu erityisesti silloin, kun kaksi hyvin hankalaa yksilöä kohtaa toisensa (en nyt tarkoita, että sinä olet se hankala). Silloin merkkien huonot ominaisuudet voivat näkyä kuvaamallasi ikävällä tavalla.

        Itse (neitsyt) olen kokenut petollisuutta skorpionin, vaa'an ja kaksosen taholta. Pelkkä merkki ei kuitenkaan kerro koko totuutta, kyllä on tarvittu myös huono itsetunto ja kateus.


      • merkkini
        tietää aina... kirjoitti:

        ...myös, mikä on viestin kirjoittajan oma horoskooppi. Sekin voi kertoa jotain. Jotkut merkit eivät tule niin hyvin toimeen keskenään. Tämä korostuu erityisesti silloin, kun kaksi hyvin hankalaa yksilöä kohtaa toisensa (en nyt tarkoita, että sinä olet se hankala). Silloin merkkien huonot ominaisuudet voivat näkyä kuvaamallasi ikävällä tavalla.

        Itse (neitsyt) olen kokenut petollisuutta skorpionin, vaa'an ja kaksosen taholta. Pelkkä merkki ei kuitenkaan kerro koko totuutta, kyllä on tarvittu myös huono itsetunto ja kateus.

        Hei!
        Eli oma merkkini on vesimies,unohdin sen äsken mainita.
        Onhan se totta ettei kaikki merkit sovi yhteen,mutta ironista kuitenkin,että tämä kyseinen mieheni on kuitenkin kanssa neitsyt..
        Hänen kanssaan minulla kuitenkin on asiat ja arvot kohdallaan ja vilpittömästi myös itse rakastan miestäni,kaikista vaikeuksista huolimatta ja varmaan tänään enemän kuin koskaan aikaisemin.
        Itse en pidä riitelemisestä enkä minkäänsortin epäsovinnaisuudesta,mutten myöskään enää jaksa olla aina se ihminen jota aina solvataan ja panetellaan ja joka aina pyytelee anteeksi, vaikken kaikistellen edes ole ollut tietoinen mitä kulloinkin olen joutunut pyytelemään näiltä ihmisiltä anteeksi.(tarkoitan siskoani)
        Iän myötä olen nimittäin keskkittynyt ajattelemaan aikaa jolloin olimme lapsia ja jo silloin kaikki asiat jotka menivät huonosti oli aina minun syytäni,ja minä olin aina se joka halusi sovitella riidat ja pyytää anteeksi.Ja nytkin mutkien kautta olen kuullut,että hän odottaa että minä pyytäisin anteeksi,mutta tällä kertaa sitä päivää ei tule,koska niin pohjalla eron jälkeen kävin itse,enkä tiedä olenko vieläkään kokonainen.
        Siitä huolimatta en toivo hänelle tapahtuvaksi mitään pahaa,mutta toivon,että hänkin joskus ymmärtäisi,ettei muita ihmisiä voi aina syyttää omasta epäonnistumisestaan,eikä kenenkään aika täällä ole lopullinen. Ehkäpä jonakin päivänä jossain tapahtuu näin tai sitten ei,sitä ei voi tietää,mutta toivoa ei pidä menettää koskaan.
        Kuitenkin edelleen painotan sitä,etten nyt sanoillani tarkoita, että kaikki neitsyet olisi kuvaamani kaltaisia ihmisiä.Tiedän,että teistäkin löytyy paljon hyviä ja omat arvonsa löytäneitä ihmisiä.


    • nata<3

      no mä olen ite horoskooppi merkiltä neitsyt, enkä kyl oo tollane. joten en nyt sit tiiä onko kaikki tollasia.. : D ja kui tollasesta mielipiteestä pitäis ottaa nokkiinsa????

    • JKL

      Mä tunsin lapsena ja nuorena tällasen kieron neitsyt-tytön, mutta sen muu-merkkiset sisarukset ovat melkeen yhtä pahoja, niin luulen sen olevan narsismia - koko perheessä. Katkaisin välit tähän kieroon kusipäähän 7v sitten enkä haluais koskaan enää nähdä sitä. Sain siitä traumoja enkä oo ainut. Itsekin olen neitsyt ja lapsena olin aikamoinen riiviö, mutta heti kun kasvoin ulos mielikuvitusmaailmasta, ymmärsin kyllä ettei silleen voi käyttäytyä ja oon oppinu hyväksi ihmiseksi, vaikkakin mieleen tulee aika ajoin ilkeitä ajatuksia, mutta ne mä tietoisesti sysään syrjään. Ihmiset - myös neitsyet, ovat niin erilaisia, kasvatuksesta on paljon kiinni, millasia kustakin tulee. Ja geeneistä tietenkin. Toivottavasti sun uskos neitsyt-naisiin joskus palautuu.... =)

    • jepjep!

      tosi tyhmää ajatella et KAIKKI neitsyet olis täsmälleen samallaisia!! EI oo totta!

    • Niinhä sä luulet..

      Olen ylpeä merkistäni...vaikka neitsyitä on monenlaisia,ei se tarkota että kaikki on samanlaisia kieroilevia p****ja.Minä olen lojaali ystävilleni ja pidän kaikki arkaluonteiset keskustelut sisälläni,enkä osallistu ystävieni juorupiireihin yms..en kylläkään ole mikään siivoushullu,mut kuitenki...Ja kyllä neitsyt kestää arvostelua(mie ainaki)ja arvostelen itekki takas jos on aihetta.Ja toimeentuleminen riippuu vastapuolenmerkistä,neitsyelle ei käy mikä sattuu,kuten esim:oinas,vesimies,jousimies...nuita ei kannate ees ajatella.... neitsyt-70

    • No names...

      Pitää paikkansa, on ollut yksi hyvä ystävä, joka on myös neitsyt, kovasti on samat teot olleet kyseessä, ottaa yhteyttä silloin kun tarvii jotain....
      Ja puhuu itsensä usein pussiin....

    • yesneitsyt

      Joo, kyllä neitsyt kiero on, mutta ei juoruakka.

    • neitsyt66syksy

      Niiin...sullapa huonoja kokemuksia meistä neitsykäisistä...todella harmi...mutta pitänee muistaa että, jokainen on kasvatettu eri lailla ja kasvuympäristö vaikuttaa ja myöskin kaverit vaikuttaa paljon...tottakai merkeissä löytyy samanlaisuutta kuten pikkutarkkuus, tutkijatyyppiä jne. mutta että kieroilu...se kasvaa kyllä elämän koulussa pikkuhiljaa..

      Terkuin..mukava ja luotettava Neitsyt nainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6286
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      30
      2130
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1641
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1347
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe