Hei!
Ulkomailla asuvan tyttäreni poika kastetaan heinäkuussa Suomessa. Isä on englanninkielinen.
Olen epätoivoisesti etsinyt jotain englanninkielistä virttä tai hengellistä laulua, joka sopisi kastetoimitukseen suomalaisten virsien lisäksi.
En vain ole löytänyt. Voisiko joku auttaa?
(Laitan tämän myös toiseen ketjuun, toivottavasti ei oteta pois,kun en oikein tiedä mistä parhaiten saisi apua!)
Virsi englanniksi kastetilaisuuteen?
13
3659
Vastaukset
- ...
Oletko jo kysynyt virisä engl. isältä, jonka mainitsit?
- muumimamma
Ei osannut sanoa.
- k88
muumimamma kirjoitti:
Ei osannut sanoa.
Otapa yhteyttä seurakuntaan. Jokainen ammattitaitoinen pappi/kanttori osaa moisessa pulmassa neuvoa. Kaiken järjen mukaan toimitus tulee muutenkin tehdä kahdella kielellä. Varsinkin jos isän sukulaisia tulee paikalle.
Niin ja onnea mammalle pikku muumista - ***
k88 kirjoitti:
Otapa yhteyttä seurakuntaan. Jokainen ammattitaitoinen pappi/kanttori osaa moisessa pulmassa neuvoa. Kaiken järjen mukaan toimitus tulee muutenkin tehdä kahdella kielellä. Varsinkin jos isän sukulaisia tulee paikalle.
Niin ja onnea mammalle pikku muumistaLähin kirjasto voi auttaa, ja netistäkin voit löytää.
Sekä nuotit että sanat.
- prest
Minulla olisi virren 492 englanninkieliset sanat. Ne kuuluvat erääseen projektiin (keskeneräiseen julkaisuun) ja saadakseni ne jouduin lupaamaan etten julkista tekstiä. Voisinko lähettää sen jonnekin?
- boaner
Moikka!
Olen yrittänyt metsäsää virren 492 sanoja englanniksi, en vaan ole löytänyt. Voisitko laittaa minulle ne [email protected], kiitos tuhannesti - kaksikielinen kaste
boaner kirjoitti:
Moikka!
Olen yrittänyt metsäsää virren 492 sanoja englanniksi, en vaan ole löytänyt. Voisitko laittaa minulle ne [email protected], kiitos tuhannestiHei,
Olisin myös kiitollinen virren 492 sanoista: [email protected]
Suurkiitokset! - paa1
hei ja hyvää uutta vuotta!
Minä myös olisin kiinnostunut englannin kielisestä versiosta.
voisinko vielä saada sinulta sanat englanniksi ( virsi 492)?
Kiitos etukäteen:) - paa1
paa1 kirjoitti:
hei ja hyvää uutta vuotta!
Minä myös olisin kiinnostunut englannin kielisestä versiosta.
voisinko vielä saada sinulta sanat englanniksi ( virsi 492)?
Kiitos etukäteen:)juu , sorry osoite oli: [email protected]
- sidninsisko
boaner kirjoitti:
Moikka!
Olen yrittänyt metsäsää virren 492 sanoja englanniksi, en vaan ole löytänyt. Voisitko laittaa minulle ne [email protected], kiitos tuhannestiHei olisiko vielä mahdollista saada virren 492 sanat englanniksi? Asun Australiassa ja meillä alkaa Suvipäivät jossa haluaisime laulaa juuri tämän virren kaksikielisesti.
kiitos jo etukäteen! - sidninsisko
Hei olisiko vielä mahdollista saada virren 492 sanat englanniksi? Asun Australiassa ja meillä alkaa Suvipäivät jossa haluaisime laulaa juuri tämän virren kaksikielisesti.
kiitos jo etukäteen!
ositte unohtui
[email protected]
- niina-liina
itse naimisissa brittimiehen kanssa, meillä on kolme lasta. Lapset kastoi Britanniassa suomalaisen merimieskirkon pappi. Luulisin että merimieskirkolla on tietoa sopivista virsistä ja lauluista. Suomessa heillä on ainakin toimintaa Helsingissä. Kysyisin tietoa myös Suomen Anglikaanisesta kirkosta.
Meillä laulettiin ainakin " All things bright and beautiful" englanniksi.
Good luck!
:o)- kiitos1
Olisko joku ihana voinut laittaa mullekin noi sanat englanniksi tuosta virrestä 492? [email protected], lapsen isä on britti ja meillä ristiäiset jouluna. Kiitos tuhannesti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019