Virsi englanniksi kastetilaisuuteen?

muumimamma

Hei!
Ulkomailla asuvan tyttäreni poika kastetaan heinäkuussa Suomessa. Isä on englanninkielinen.
Olen epätoivoisesti etsinyt jotain englanninkielistä virttä tai hengellistä laulua, joka sopisi kastetoimitukseen suomalaisten virsien lisäksi.
En vain ole löytänyt. Voisiko joku auttaa?
(Laitan tämän myös toiseen ketjuun, toivottavasti ei oteta pois,kun en oikein tiedä mistä parhaiten saisi apua!)

13

3897

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Oletko jo kysynyt virisä engl. isältä, jonka mainitsit?

• muumimamma

Ei osannut sanoa.

• k88
        muumimamma kirjoitti:

Ei osannut sanoa.

Otapa yhteyttä seurakuntaan. Jokainen ammattitaitoinen pappi/kanttori osaa moisessa pulmassa neuvoa. Kaiken järjen mukaan toimitus tulee muutenkin tehdä kahdella kielellä. Varsinkin jos isän sukulaisia tulee paikalle.
        Niin ja onnea mammalle pikku muumista

k88 kirjoitti:

Otapa yhteyttä seurakuntaan. Jokainen ammattitaitoinen pappi/kanttori osaa moisessa pulmassa neuvoa. Kaiken järjen mukaan toimitus tulee muutenkin tehdä kahdella kielellä. Varsinkin jos isän sukulaisia tulee paikalle.
        Niin ja onnea mammalle pikku muumista

Lähin kirjasto voi auttaa, ja netistäkin voit löytää.
        Sekä nuotit että sanat.

• prest

Minulla olisi virren 492 englanninkieliset sanat. Ne kuuluvat erääseen projektiin (keskeneräiseen julkaisuun) ja saadakseni ne jouduin lupaamaan etten julkista tekstiä. Voisinko lähettää sen jonnekin?

• boaner

Moikka!
        Olen yrittänyt metsäsää virren 492 sanoja englanniksi, en vaan ole löytänyt. Voisitko laittaa minulle ne [email protected], kiitos tuhannesti

• kaksikielinen kaste
        boaner kirjoitti:

Moikka!
        Olen yrittänyt metsäsää virren 492 sanoja englanniksi, en vaan ole löytänyt. Voisitko laittaa minulle ne [email protected], kiitos tuhannesti

Hei,

Olisin myös kiitollinen virren 492 sanoista: [email protected]

Suurkiitokset!

• paa1

hei ja hyvää uutta vuotta!
        Minä myös olisin kiinnostunut englannin kielisestä versiosta.
        voisinko vielä saada sinulta sanat englanniksi ( virsi 492)?
        Kiitos etukäteen:)

• paa1
        paa1 kirjoitti:

hei ja hyvää uutta vuotta!
        Minä myös olisin kiinnostunut englannin kielisestä versiosta.
        voisinko vielä saada sinulta sanat englanniksi ( virsi 492)?
        Kiitos etukäteen:)

juu , sorry osoite oli: [email protected]

• sidninsisko
        boaner kirjoitti:

Moikka!

Hei olisiko vielä mahdollista saada virren 492 sanat englanniksi? Asun Australiassa ja meillä alkaa Suvipäivät jossa haluaisime laulaa juuri tämän virren kaksikielisesti.
        kiitos jo etukäteen!

• sidninsisko

Hei olisiko vielä mahdollista saada virren 492 sanat englanniksi? Asun Australiassa ja meillä alkaa Suvipäivät jossa haluaisime laulaa juuri tämän virren kaksikielisesti.

kiitos jo etukäteen!

ositte unohtui
        [email protected]

• niina-liina

itse naimisissa brittimiehen kanssa, meillä on kolme lasta. Lapset kastoi Britanniassa suomalaisen merimieskirkon pappi. Luulisin että merimieskirkolla on tietoa sopivista virsistä ja lauluista. Suomessa heillä on ainakin toimintaa Helsingissä. Kysyisin tietoa myös Suomen Anglikaanisesta kirkosta.
      Meillä laulettiin ainakin " All things bright and beautiful" englanniksi.
      Good luck!
      :o)

• kiitos1

Olisko joku ihana voinut laittaa mullekin noi sanat englanniksi tuosta virrestä 492? [email protected], lapsen isä on britti ja meillä ristiäiset jouluna. Kiitos tuhannesti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      200
      4373
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      42
      2026
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      63
      1703
    4. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      133
      1363
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      1337
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      93
      969
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      26
      933
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      899
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      818
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      706
    Aihe