Eli jos kutsun simin jolla on vauva kylään niin ottaako se sen vauvan mukaan? Vai? Kun tuossa alempana oli siitä juttua? Vai onko se bugi?
Ottaako simit taapen/vauvan
5
402
Vastaukset
- Milkakuu
Muistaakseni tämä "Kutsu koko perhe" -puhelinkutsu on mahdollinen Lemmikkielämää-lisäosan myötä. Ei ne muuten ota.
- hihhuli
ragmilla kirjoitti:
mulla on lemmikkielämä ja en pysty kuttuu kylään koko perhettä.
ei silloin ole sellaista toimintoa kun soittaa, jos perheessä ei ole kuin yksi ihminen. jos on vaikka kaksi silloin tulee se kutsu koko perhe tms..
- Jajaja
hihhuli kirjoitti:
ei silloin ole sellaista toimintoa kun soittaa, jos perheessä ei ole kuin yksi ihminen. jos on vaikka kaksi silloin tulee se kutsu koko perhe tms..
Mulla oli niin, että kutsuin perheen, jossa oli kaksi taaperoa, kylään siis koko perheen yhteen taloon, no niitä tuli muu perhe mutta ei ne taaperot :(
- -sannaa
Itelläni on The Sims 2 ja Vuodenajat, ja tuo toiminta tuli vuodenaikojen mukana. Saattaahan, se olla että se tulee muittenkin lisäosien mukana. Kun itse testasin taapero ei tullut mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783