Miehet jotka ajelee niillä kaksipaikkaisilla mopoauto-Smarteilla ei ainakaan ole kaappihomoja.
Kukaan heterohan ei sellaisella kehtaisi ajaa. Kaappihomot ajelee Audeilla ja elvistelee.
Minä 110% heteromies omistan upean Toyota Avensiksen ja olen ylpeä siitä.
Smart-kuskit
5
1175
Vastaukset
- ovat sinulle tehneet
Ihan mukavia papparaisia tojotoilla ajelee, turhaan sinä niitä mollaat.
- ole...
..on kaksi tytärtä ,eri naisten kanssa.Lisäksi tulee kustannuskysymykset.Edelleen umpihetero.
- olekaan
Tottakai eri naisten kanssa on lapsoset. Kuka nainen nyt kovin pitkään tommoista Toyo-fania katselee. Välimerkkien käyttö yhtä hukassa kuin naiset.
- Smartnainen
olekaan kirjoitti:
Tottakai eri naisten kanssa on lapsoset. Kuka nainen nyt kovin pitkään tommoista Toyo-fania katselee. Välimerkkien käyttö yhtä hukassa kuin naiset.
jaa, makuja on monia. Joutuukos Avensiksen rattia pyörittämään ja veivaamaan yhtä paljon kuin corollan? Erehdyin kerran kokeilemaan corollaa ja voi sitä ohjaustuntumaa ja ratin keveyttä, ei sitten minkäänlaista tuntumaa tiehen.
- Joskus nauran ja hekotan
Mistähän se 10% lisäys tulee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939