Kertokaas Juhannustaikoja :D
Juhannustaikoja?
6
890
Vastaukset
- salama
Neito voi kuunnella juhannusyönä käen kukuntaa. Niin monta kertaa kuin kukahtaa, niin monta vuotta on sulhasen löytämiseen. Jos ei kuku lainkaan, tulee sulho vielä samana vuonna.
Hyvää juhannusta kaikille:D- LadyBird 1
Etsit 7 erilaista kukkaa, panet tyynyn alle... ja näet kuka on tuleva sulhosi...
- intiaani
LadyBird 1 kirjoitti:
Etsit 7 erilaista kukkaa, panet tyynyn alle... ja näet kuka on tuleva sulhosi...
.
-Suolaista silliä kun syöt aattoiltana,
unessa sitten,
tuleva puoliso,
saapunee juomaa tarjoamaan..
.
- *n23*
* Kaivo tulee kiertää kolme kertaa ympäri alastomana keskiyön hetkellä, niin kurkistaessaan veteen näkee tulevan puolisonsa.
* Jos nuori mies kulkee juhannusyönä ojia myöten ruispeltoon, hän näkee tulevan morsiamensa aaveen.
* Juhannusyönä halkopinosta kahmaistiin pino halkoja, jotka laskettiin. Parillisen luvun saanut menee seuraavana naimisiin.
* Juhannussaunan jälkeen vasta heitetään saunan katolle tai katon yli. Vihdan tyven osoittaessa kotia päin saa olla vuoden kotona, kirkolle päin osoittaessa tarkoittaa heittäjälle kuolemaa ja jos tyvi kääntyy jonnekin muualle kuin edellä mainittuihin paikkoihin niin sinnepäin joutuu naimisiin. - Maagista mutta hölynpölyä
Itse kokeilin toissa vuonna niitä kukkia laittaa tyynyn alle juhannusyönä.Kaikki tein oikein mutta ei se mitään kyllä tiennyt. Mies tuli,vaikkei unessa näkynyt mitään. Eläkää niihin vaan uskoko!
- mie--
Jos juhannusyönä poimii kolmen talon maalta yhdeksän kukkaa ja panee ne tyynynsä alle, toteutuu se uni, minkä yöllä näkee. Huomattava on, ettei poimimisen aikana eikä sen jälkeen saa puhua mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795387
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3834328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103913- 1523418
- 533069
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.593011- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221