Juhannustaikoja?

Minä vain

Kertokaas Juhannustaikoja :D

6

943

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salama

Neito voi kuunnella juhannusyönä käen kukuntaa. Niin monta kertaa kuin kukahtaa, niin monta vuotta on sulhasen löytämiseen. Jos ei kuku lainkaan, tulee sulho vielä samana vuonna.

Hyvää juhannusta kaikille:D

• LadyBird 1

Etsit 7 erilaista kukkaa, panet tyynyn alle... ja näet kuka on tuleva sulhosi...

• intiaani
        LadyBird 1 kirjoitti:

Etsit 7 erilaista kukkaa, panet tyynyn alle... ja näet kuka on tuleva sulhosi...

.

-Suolaista silliä kun syöt aattoiltana,
        unessa sitten,
        tuleva puoliso,
        saapunee juomaa tarjoamaan..
        .

• *n23*

* Kaivo tulee kiertää kolme kertaa ympäri alastomana keskiyön hetkellä, niin kurkistaessaan veteen näkee tulevan puolisonsa.

* Jos nuori mies kulkee juhannusyönä ojia myöten ruispeltoon, hän näkee tulevan morsiamensa aaveen.

* Juhannusyönä halkopinosta kahmaistiin pino halkoja, jotka laskettiin. Parillisen luvun saanut menee seuraavana naimisiin.

* Juhannussaunan jälkeen vasta heitetään saunan katolle tai katon yli. Vihdan tyven osoittaessa kotia päin saa olla vuoden kotona, kirkolle päin osoittaessa tarkoittaa heittäjälle kuolemaa ja jos tyvi kääntyy jonnekin muualle kuin edellä mainittuihin paikkoihin niin sinnepäin joutuu naimisiin.

• Maagista mutta hölynpölyä

Itse kokeilin toissa vuonna niitä kukkia laittaa tyynyn alle juhannusyönä.Kaikki tein oikein mutta ei se mitään kyllä tiennyt. Mies tuli,vaikkei unessa näkynyt mitään. Eläkää niihin vaan uskoko!

• mie--

Jos juhannusyönä poimii kolmen talon maalta yhdeksän kukkaa ja panee ne tyynynsä alle, toteutuu se uni, minkä yöllä näkee. Huomattava on, ettei poimimisen aikana eikä sen jälkeen saa puhua mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2290
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      25
      920
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    4. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      892
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      564
      823
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      728
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      660
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      24
      612
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      60
      581
    Aihe