Onko Rastilan leirintäalueella ihmisiä juhannuksena, vai lähteekö sieltäkin porukat maaseutua kohti kuten muualta pääkaupunkiseudulta. Ei muuten, mutta on tällä kertaa luvassa city-juhannus ja olisi mukava muutakin tehdä kuin koluta keskustan tyhjillään olevia baareja.
Juhannus Rastilan leirintäalueella?
Orankitanki
2
1392
Vastaukset
- juhannus landel
ei siel varmaa ainakaa paikallisii oo ku mun käsittääkseni sinne ei pääse ku ulkopaikkakuntalaiset eli varmaa aika hiljast
- perhonen
kyllä sinne pääsee hesalaisetkin...ja siellä on ainakin aikaisemmin ollut oikein mukavat juhannustanssit,sauna ja ravintola. Avoimin mielin sinne, kai heillä on nettisivut,tarkista sieltä. oikein mukavaa hesalaista juhannusta. Itse vietän ystävien kanssa ihan rauhallisen sauna-illan omakotialueella ja sen jälkeen hyvää ruokaa.Juhannusta voi viettää niin eritavoin,ei kannata jämähtää kaavoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913