Onko kokemusta risteilystä jussina? Onko laivoilla porukkaa vai oisko parempi jäädä maihin? Olen enimmäkseen ollut jussit duunissa ja nyt olen vapaalla mutta en keksi mitä tehdä ja missä.
Risteilylle?
3
821
Vastaukset
- M30,5
Hankoon!
- Sinkku nainen minäkin
Oltiin tyttöissä viime jussina Euroopalla. Kivaa oli, ja ollaan tuumattu samaan vaihtoehtoa tänäkin vuonna. Plussaa mukava majoitus, hyvä ruoka, sauna ja poreallas sekä kansi. Negaa on sinkkumiesten vähyys :(
- kahden vaiheilla
Hei..
Itse olen ollut siinä toisella laivayhtiöllä duunissa.. ja osa työntekijöistä on ihan kiinnostuneita viettää juhannusvapaata, kun työaika on ohi.. ei muutakuin tiedustelemaan lähimmältä mukavannäköiseltä työntekijältä mitä laivalla voisi tehdä ;D
Itse on nyt vaihtoehtona lähteä laivalle "loma"duuniin tai toisen 30v sinkkumiehen kanssa RMJ:lle. itse en ole ollut ikinä siellä, mutta telttailu ja kylmät suihkut ei ole mieluisia. hmmm.. pitäisköhän lähtee siljalle ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.104836- 772617
- 462562
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei131950Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää71683- 471640
Salatut elämät: Lola Odusoga -paljastus - Tämä suosii tiettyjä Salkkarit-faneja!
Salatut elämät vetää katsojia tv-ruudun äärelle jaksosta, kaudesta ja vuodesta toiseen. Tähän mennessä sarjaa on nähty j71601Lähtisitkö Erikoisjoukot-leirille? Yksi kokelas paljastaa karun totuuden kulissien takaa
Erikoisjoukot realityssä kokelaat kohtaavat omat henkiset ja fyysiset rajansa. Nyt yksi kokelas paljastaa karun totuuden171601- 221596
- 421595