Naimisiin meno ei ihan vielä ole ajankohtaista mutta haluaisin silti tietää et millaisia juhlapaikkoja löytyy Kouvola-Kuusankoski-Valkeala alueelta? Ja löytyykö netistä sivuja, joissa voisi käydä katsoos/tutustuu paikkoihin? Kiitos avusta, niille jotka viitsii vastata! :)
Juhlapaikka Kouvolan seudulta?
3
1463
Vastaukset
- Tirvalainen
Hyvin suosittu hääpaikka on Tirvan lava, mutta jos tätä aikoo kannattaa varata ajoissa. Ainakin parina viimevuotena on ainakin parhaat illat menneet aikaisin. Olihan siellä muutama vuosi sitten yhdet kesähäät, jotka näytettiin televisiossa.
Toinen varsin hyvä kokonaisuus on Tirvan kirkko ja parin sadan metrin päässä oleva seurantalo. Kirkko on pieni ja kodikas kyläkirkko, jossa tilaisuus voi saada intiimit ja kauniit puitteet. Häät voivat jatkua Seuralassa, jonne johtaa metsäpolku. Seurala on todella hyvässä kunnossa ja sitä kunnostetaan koko ajan.
Yhteystietoja löydät hankkimalla kylien palveluhakemiston kunnan toimistolta. - mää
Kouvolassa on vanha upseerikerho aika komeassa kunnossa ja siellä toimii pitopalvelu (valitettavasti en muista nyt nimeä). Naapurikunnassa Elimäen Korialla (6km Kouvolasta) on Pioneeriravintola entisen varuskunnan alueella, joka vuokraa entistä sotilaskotia ja ruokalaa häihin ja tapahtumiin sekä pitopalvelua. Onnea etsinnälle.
- Salla
Hei!
Pitomestarit Korialta järjestivät meidän häämme viime kesänä ja olimme todella tyytyväisiä heidän palveluun. Häät pidettiin Pioneeriravintolan salissa (mahtui hyvin kaikki 250 vierastamme:-), mutta he olisivat tulleet myös seurantalolle tekemään juhlamme. Tässä www-osoite, josta selviää yhteystiedot: http://www.saunalahti.fi/aantti3/.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1416688
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495749- 1234901
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434500Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533905- 623081
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522976Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242452- 422280
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152207