hei kuulkaas, ensimmäist kertaa oltais lähdössä asuntoautolla eurooppaan..
onko 2 viikkoa hyvä aika, että ehtiikö siinä edes mihkään?!?
mikä olis sellanen perus edullinen ja hyvä reitti jos ei sen kummempa vaatimuksia...kun ei ollenkaan tiedä mistä lähtis sunnitteleen?!?!
jos hieman infoa joku antaisi!?! kiitos...
autolla euroopassa
1
479
Vastaukset
- vm.66
Ensimmäinen reissu on siitä hyvä ,että kaikki on uutta.
Ohjelmia joita voisi käyttää:
www.michelin.com -matkareittejä
www.eurocamping.com -leirintäalueita.
Näillä olen itse toiminut suunnittelu vaiheessa.
Perus edullisena olen pitänyt Ruosin-tanskan läpi ajoa saksaan ja sitten minne vaan.
Me esimerkiksi meinataan nyt 12pv reissulla mennä Berliiniin katselemaan ,kun viimeksi käytiin vain pintapuoliisesti.
Maisemat suomalaisittain rupeaa muuttumaan vasta etelä-ruotsissä (skoone) ja mitä etelämmäksi menee sen uudempaa on.
Itse en parin viikon reissulla menisi juuri etelä-ruotsia,tanskaa tai pohjois-saksaa kauvemmaksi ettei homma mene liian tiiviiksi.
Toinen "rämäpäisempi" versio on ajaa esim.kolmepäivää suhteellisen yhtäkyytiä alaspäin ,sitten parkkiin kivaan paikkaan ja lepoa.Hitaasti takaisin päin.
Onnea matkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852137- 431720
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!681474- 741228
- 771161
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261154- 481143
- 591051
- 37933
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai37922