Tämän miehen takiako turkulaiset maksavat kaikesta enemmän? Sähkö jo nyt maan kalleinta ja kohta jätteenkuljetuskin! SDP kaiken takana ja Lehtinen jopa omakotiyhdistyksessäkin!Kunnallisvaalit tulossa, on aika herätä!
Seppo Lehtinen
16
4189
Vastaukset
- haitarit
Lopettakaa nimillä kirjoittelu ei ne parjaamisesta asiat halpene.
- ....
Miten niin ei parane? Tunarien tempaukset tulee julkistaa jotta ihmiset osaavat vetää oikeat johtopäätökset.
- lukutaito
.... kirjoitti:
Miten niin ei parane? Tunarien tempaukset tulee julkistaa jotta ihmiset osaavat vetää oikeat johtopäätökset.
Halpene ei parane
- nimillä
Tottakai nimillä pitää kirjoittaa silloin, kun kyseessä on julkinen henkilö, jolla on monia luottamustoimia ja joka on saanut asemansa äänestäjien avulla.
- minä vain
Sähkösopimus on henkilökohtainen. Jokainen solmii itse sopimuksensa. Samoin sähkön hintaa voi nykyään kilpailuttaa ja ihan itse saa valita mitä yhtiötä käyttää.
En mitenkään käsitä, että aina vaan joku/jotkut syyttävät Lehtistä käyttämänsä sähkön hinnasta. Jos on itse tehnyt huonon sopimuksen, niin siitä pitäisi syyttää vaan itseään ja pyrkiä siitä eroon ja valita halvempi.
Miten SDP ja Lehtinen vaikuuttavat sinun solmimaasi sopimukseen??? TPK:lla on jäsenetuhintaista sähköä, mutta ei sitä ole pakko ottaa, jos muualta saa halvemmalla kuin Turku Energiasta.
Tyhmä ei tarvitse olla.- sopijat
Jos omakotiyhdistyksen nokkamiehet tekevät täysin epäedullisia ja vieläpä kiinteitä, pitkäaikaisia sopimuksia ja sitten vielä kehuvat niitä, niin eiköhän se tyhmyys ole tekijöissä? Monet omakotijäsenet todella uskovat noihin satuihin, koska sähköasiat monimutkaisina ovat useimmille aika vieraita.
- miestä
vihaat, eihän hän ole Turku Energia.
- mutta hänen
tekosiaan kyllä: Lehtinen sanoo Turku Energiaa kaupungin "kruununjalokiveksi" ja sitähän se on, kun mies tekee tuollaisia huonoja sopimuksia varsinkin omakotiasujien tappioksi. Ja on vielä omakotijärjestön puheenjohtaja! Kohta omakotiasukkaat maksavat myös jätekuljetuksista nykyistä enemmän, jos sdp:n halu niiden siirtämisestä kaupungin hoidettavaksi toteutuu.
- seppo on?
Olen jokusen kerran häntä kuunnellut.
Siksi esitänkin sinulle haasteen:
Miksi et koska asia sinua kiinnostaa, itse alkaisi asioista selvyyttä ottamaan?
Olen aina ihmetellyt ihmisiä jotka mielellään syyttävät toisten tekemisiä, mutta eivät siitä huolimatta selvitä todellisia faktoja. Tai tee asioiden eteen jotain, se ei vaikeata ole jos halua on? Sellainen voi olla jopa hauskaakin jos kiinnostusta oppia on?
Itse pidän Seppoa todella hoksaavana ja fiksuna ihmisenä. Ensimmäisen kerran katselin häntä palaverissa jossa hän oli puhujana kaukaa väkijoukosta. Seuraavaksi tavatessamme hän pysäytti minut kertoakseen nähneensä minut siellä. Tervehtii aina kohdatessa muistaen. Mitenkä tälläinen huomaavainen ihminen tekisi työtään huolimattomasti?- tai taitamaton
Faktat ovat kyllä selvillä: Turun omakotiyhdistyksen jäsenet maksavat tämän puheenjohtajansa neuvottelemana sähköstään aivan selvää ylihintaa, halvemmalla saa mistä tahansa ja kuka tahansa. Mikä pahinta: Lehtinen tosiaan kehuskelee sopimuksen edullisuutta! Kaiken lisäksi pitkäaikainen sopimus on tosi epäedullinen, koska hinnat ovat hienoisessa laskussa. Siinä ei huomaavaisuus paljon auta. Ja kohta turkulaiset ilmeisesti maksavat jätekuljetuksistaankin ylihintaa, kiitos SDP:n! Ein siinä Selvää piiloverotusta kaikki tyyni!
- Anonyymi
Jep tuota harrastaa, että on huomannut väkijoukosta. Näkisitpä miten kohtelee vaimoaan.
- Anonyymi
Turussa olis vielä paljon kehitettävää, mutta politiikan eliitissä muutosvastarintaa. Tässä yksi Dnro ESAVI/11156/2019 eli Seppo Lehtinen viimeiseen asti yritti rakentaa ison maatäytön naapurin rajalle.
Kuvista näkee että rakentaminen tehty naapurin tonttia käyttäen. Rakenteet näyttävät kierrätysmateriaalilta (kreosoottipylväitä?) ja ei-merikelpoisilta= muutama talvi niin jäät ovat hajottaneet rakenteet, jolloin on "pakko" tehdä monin kerroin vahvemmat sekä korkeammat pytingit. Eikä paista enää ilta-aurinko idänpuoleiselle naapurille.
TS kirjoitti tästä pari kertaa, kun oli SDP-moka. KOK-mokat vaietaan ja piilotetaan. Tätä loppuratkaisua, jossa rakennelma puretaan ja siirretään vähintään 5 m päähän rajalinjasta ei edes Kaarina-lehti uutisoi. - Anonyymi
orpolaiset on rosvoja ja rosvot voittavat aina niin tänäkin vuonna;O)
- Anonyymi
Seppo Lehtinen on tavannut Putinin. Kehui Putinia mukavaksi mieheksi. Nyt kysyisin Lehtiseltä, että onko Putin mukava mies?????
- Anonyymi
Seppo hylkäsi kesäkuussa TPK tarjouksen 9snt/kwh.
Nyt TPK tarjous 27snt/kwh
Aika mestari on !! - Anonyymi
Vain tyhmä natsi kritisoi edistyksellisen jaloa SosialiDemokraattistaPuoluetta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434203Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1182661Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412412Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811462- 481189
- 781107
- 45976
- 59973
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En171941