Seppo Lehtinen

Turun kallein?

Tämän miehen takiako turkulaiset maksavat kaikesta enemmän? Sähkö jo nyt maan kalleinta ja kohta jätteenkuljetuskin! SDP kaiken takana ja Lehtinen jopa omakotiyhdistyksessäkin!Kunnallisvaalit tulossa, on aika herätä!

16

4189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haitarit

Lopettakaa nimillä kirjoittelu ei ne parjaamisesta asiat halpene.

• ....

Miten niin ei parane? Tunarien tempaukset tulee julkistaa jotta ihmiset osaavat vetää oikeat johtopäätökset.

• lukutaito
        .... kirjoitti:

Miten niin ei parane? Tunarien tempaukset tulee julkistaa jotta ihmiset osaavat vetää oikeat johtopäätökset.

Halpene ei parane

• nimillä

Tottakai nimillä pitää kirjoittaa silloin, kun kyseessä on julkinen henkilö, jolla on monia luottamustoimia ja joka on saanut asemansa äänestäjien avulla.

• minä vain

Sähkösopimus on henkilökohtainen. Jokainen solmii itse sopimuksensa. Samoin sähkön hintaa voi nykyään kilpailuttaa ja ihan itse saa valita mitä yhtiötä käyttää.

En mitenkään käsitä, että aina vaan joku/jotkut syyttävät Lehtistä käyttämänsä sähkön hinnasta. Jos on itse tehnyt huonon sopimuksen, niin siitä pitäisi syyttää vaan itseään ja pyrkiä siitä eroon ja valita halvempi.

Miten SDP ja Lehtinen vaikuuttavat sinun solmimaasi sopimukseen??? TPK:lla on jäsenetuhintaista sähköä, mutta ei sitä ole pakko ottaa, jos muualta saa halvemmalla kuin Turku Energiasta.

Tyhmä ei tarvitse olla.

• sopijat

Jos omakotiyhdistyksen nokkamiehet tekevät täysin epäedullisia ja vieläpä kiinteitä, pitkäaikaisia sopimuksia ja sitten vielä kehuvat niitä, niin eiköhän se tyhmyys ole tekijöissä? Monet omakotijäsenet todella uskovat noihin satuihin, koska sähköasiat monimutkaisina ovat useimmille aika vieraita.

• miestä

vihaat, eihän hän ole Turku Energia.

• mutta hänen

tekosiaan kyllä: Lehtinen sanoo Turku Energiaa kaupungin "kruununjalokiveksi" ja sitähän se on, kun mies tekee tuollaisia huonoja sopimuksia varsinkin omakotiasujien tappioksi. Ja on vielä omakotijärjestön puheenjohtaja! Kohta omakotiasukkaat maksavat myös jätekuljetuksista nykyistä enemmän, jos sdp:n halu niiden siirtämisestä kaupungin hoidettavaksi toteutuu.

• seppo on?

Olen jokusen kerran häntä kuunnellut.

Siksi esitänkin sinulle haasteen:

Miksi et koska asia sinua kiinnostaa, itse alkaisi asioista selvyyttä ottamaan?

Olen aina ihmetellyt ihmisiä jotka mielellään syyttävät toisten tekemisiä, mutta eivät siitä huolimatta selvitä todellisia faktoja. Tai tee asioiden eteen jotain, se ei vaikeata ole jos halua on? Sellainen voi olla jopa hauskaakin jos kiinnostusta oppia on?

Itse pidän Seppoa todella hoksaavana ja fiksuna ihmisenä. Ensimmäisen kerran katselin häntä palaverissa jossa hän oli puhujana kaukaa väkijoukosta. Seuraavaksi tavatessamme hän pysäytti minut kertoakseen nähneensä minut siellä. Tervehtii aina kohdatessa muistaen. Mitenkä tälläinen huomaavainen ihminen tekisi työtään huolimattomasti?

• tai taitamaton

Faktat ovat kyllä selvillä: Turun omakotiyhdistyksen jäsenet maksavat tämän puheenjohtajansa neuvottelemana sähköstään aivan selvää ylihintaa, halvemmalla saa mistä tahansa ja kuka tahansa. Mikä pahinta: Lehtinen tosiaan kehuskelee sopimuksen edullisuutta! Kaiken lisäksi pitkäaikainen sopimus on tosi epäedullinen, koska hinnat ovat hienoisessa laskussa. Siinä ei huomaavaisuus paljon auta. Ja kohta turkulaiset ilmeisesti maksavat jätekuljetuksistaankin ylihintaa, kiitos SDP:n! Ein siinä Selvää piiloverotusta kaikki tyyni!

• Anonyymi

Jep tuota harrastaa, että on huomannut väkijoukosta. Näkisitpä miten kohtelee vaimoaan.

• Anonyymi

Turussa olis vielä paljon kehitettävää, mutta politiikan eliitissä muutosvastarintaa. Tässä yksi Dnro ESAVI/11156/2019 eli Seppo Lehtinen viimeiseen asti yritti rakentaa ison maatäytön naapurin rajalle.
      Kuvista näkee että rakentaminen tehty naapurin tonttia käyttäen. Rakenteet näyttävät kierrätysmateriaalilta (kreosoottipylväitä?) ja ei-merikelpoisilta= muutama talvi niin jäät ovat hajottaneet rakenteet, jolloin on "pakko" tehdä monin kerroin vahvemmat sekä korkeammat pytingit. Eikä paista enää ilta-aurinko idänpuoleiselle naapurille.
      TS kirjoitti tästä pari kertaa, kun oli SDP-moka. KOK-mokat vaietaan ja piilotetaan. Tätä loppuratkaisua, jossa rakennelma puretaan ja siirretään vähintään 5 m päähän rajalinjasta ei edes Kaarina-lehti uutisoi.

• Anonyymi

orpolaiset on rosvoja ja rosvot voittavat aina niin tänäkin vuonna;O)

• Anonyymi

Seppo Lehtinen on tavannut Putinin. Kehui Putinia mukavaksi mieheksi. Nyt kysyisin Lehtiseltä, että onko Putin mukava mies?????

• Anonyymi

Seppo hylkäsi kesäkuussa TPK tarjouksen 9snt/kwh.
      Nyt TPK tarjous 27snt/kwh
      Aika mestari on !!

• Anonyymi

Vain tyhmä natsi kritisoi edistyksellisen jaloa SosialiDemokraattistaPuoluetta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      243
      4203
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      118
      2661
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2412
    4. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1466
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1462
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1189
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1107
    8. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      976
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      973
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      171
      941
    Aihe