Tässä on halpa harrastus lapsille:
http://aasec.spaces.live.com/blog/cns!7490D7873CCE77F7!328.entry
Harrastaa voi missä leikkipuistossa tahansa omien taitojen mukaisesti.
Parkour - halpa harrastus
4
1676
Vastaukset
- Nimetön
tämä on myös mukavaa.. kaikki mukaan vaan, itse olen harrastanut parkouria, syksyllä tulee 2 vuotta täyteen, tämähän laji lähti ranskasta armeijan esteradasta.. :) Kaupungin kaiteita ja muureja ei nähdä rajoitteina liikkeelle vaan pikemminkin mahdollisuuksina. Harjoitusratana, tai pikemminkin leikkikenttänä, toimii koko kaupunki. tämähän ei ole vielä kauheen tunnettu suomessakaan :)
- asiallinen_tuntija
On totta ettei laji ole kovin tunnettu - joten ei ole kunnon ohjaustakaan tämän urheilumuodon pariin. Kyseessä on niveliä todella paljon rasittava, onnettomuusriskiltään korkea laji. Nivelet hajoavat parissa vuodessa jos ei opettele oikeaa tekniikkaa.
- parkooooour
Olen kuullut että onnettomuuksia sattuu hyvin harvoin, Olen itse ajatellut aloittaa kysyisen lajin. Maala ns. leikkikenttä on perjaatteessa huonompi mutta on vaihtoehtona myös metsä.
- tytteli77777
Kattokaa synttäriviihdyttäjä keskustelu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265173Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123775Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm482736Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2831275- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081039