Haluaisin vaihtaa keittiön työtason uuteen ja samalla vaihtaa sellaisen tiskialtaan, jonka alle mahtuu astianpesukone. Onko isokin homma ja onko helppo hoitaa itse? Olisiko samalla fiksua vaihtaa välitilan laatat vai voiko pitää samat? Keittiö on pari vuotta sitten uusittu, vain tiskikone ja hieno pöytätaso puuttuu :)
Keittiön tason ja altaan vaihto
3
7524
Vastaukset
- vain yksi pieni
Oletko jostain löytänyt niin matalan apk:n?
Ei laattoja tarvitse vaihtaa, kunhan uusi taso ei ole vanhaa matalampi. Silikonit tietty uusiksi. Pöytätason ja tiskialtaan asennus ei sinänsä ole mikään valtavan vaativa urakka. Onko sinulla hajuakaan mitä olet tekemässä? Jos on, niin eiköhän se onnistu. Kunhan muistat vedellä sitä silikonia joka paikkaan.
Mitä materiaalia meinasit käyttää? Onko allas (altaat) upotettu vai tasossa?- remonteeraaja
Eli normaalikorkuinen astianpesukone ei mahdu allaskaapin tilalle, jos siinä ei ole allasta? Tarkoituksena siis vaihtaa 2-altainen 1-altaiseen ja toisen kaapin tilalle kone.. onnistuukohan edes?
Mutta tässä vasta miettimässä mitä pitäisi tehdä, siksi täältä alustavasti kyselen. Perusremonttihaju on semmoinen, etten sitä silikonia nyt ihan JOKA paikkaan viitsisi silti vedellä :)
Tällä hetkellä laminaattitaso, jossa allas (eli taso jossa reikä ja siinä allas kiinni, tiedä sitten tarkoittaako se, että se on upotettu vai tasossa, koska se on molempia luonnollisesti, pahoittelen, ei termit ihan hallussa)Puutasoon tekisi mieli vaihtaa. - eiköhän onnistu
remonteeraaja kirjoitti:
Eli normaalikorkuinen astianpesukone ei mahdu allaskaapin tilalle, jos siinä ei ole allasta? Tarkoituksena siis vaihtaa 2-altainen 1-altaiseen ja toisen kaapin tilalle kone.. onnistuukohan edes?
Mutta tässä vasta miettimässä mitä pitäisi tehdä, siksi täältä alustavasti kyselen. Perusremonttihaju on semmoinen, etten sitä silikonia nyt ihan JOKA paikkaan viitsisi silti vedellä :)
Tällä hetkellä laminaattitaso, jossa allas (eli taso jossa reikä ja siinä allas kiinni, tiedä sitten tarkoittaako se, että se on upotettu vai tasossa, koska se on molempia luonnollisesti, pahoittelen, ei termit ihan hallussa)Puutasoon tekisi mieli vaihtaa.Juu tuo muoto "sellaisen tiskialtaan..." hämäsi. Ajattelin että haluat altaan alle apk:n. Kyllä kai se onnistuu, jos kaapissa leveyttä piisaa.
Juu juu, ihan joka paikkaan :) No ei, mutta siis esim jos upotettu allas, niin silikonit aukon reunoille yms. perusjuttua. Nyt sulla on ns. upotettu. Tai sitten tasossa, ei ole termit hallussa minullakaan ;D Se aukon leikkaaminen on tietysti aina oma hommansa ja puu vielä sen verran arempi, että itse pistäisin ehkä ennemmin ihan terästason (siis altaan verran) ja loput puuta.
Toisaalta ei minulla ole puutasosta mitään kokemusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222441- 622374
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321510
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201176- 951171