V40 service valo

JPK

Onkohan kellään tietoa miten saa sammumaan service valon, kun en huollon takia viittis viedä
merkkihuoltoon.V40-98 1,8.

19

19873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jippii

      ei voi nollata kuin testerillä sori

      • toni

        juu elikkäs tee näin

        1. virta päälle
        2. paina sitä tripin nollausnappulaa kunnes gongi soi
        3. käännä virrat pois pitäen edelleen nollausnappulaa alhaalla
        4. aja seuraavat 20000 km


      • kokeiltu on volvo v40 2002
        toni kirjoitti:

        juu elikkäs tee näin

        1. virta päälle
        2. paina sitä tripin nollausnappulaa kunnes gongi soi
        3. käännä virrat pois pitäen edelleen nollausnappulaa alhaalla
        4. aja seuraavat 20000 km

        1 paina trippimittarin nollaus nappi pohjaan
        2 virrat päälle
        3 odota kunnes service valo alkaa vilkkumaan (n10-30sec.)
        4 sit nappi ylös ja virrat pois. täts it..


      • NH 67
        kokeiltu on volvo v40 2002 kirjoitti:

        1 paina trippimittarin nollaus nappi pohjaan
        2 virrat päälle
        3 odota kunnes service valo alkaa vilkkumaan (n10-30sec.)
        4 sit nappi ylös ja virrat pois. täts it..

        Tere, hyvin toimi täsmällinen ohjeesi, kiitos paljon. Auto V40 vm. 2004 diesel (85 KW)


    • voivoi

      niin että 2002-> onnistuu tripin napista.

      • V40

        Onnistuu myös vanhemmissa, esim. -00 mallissa.


      • Ärsyyntyny Volvoist

        Jees 98 vohvelissa toimii myös tripin napista. Sori. ;) Jokunen kymmentä nollattu napista. =D

        Pojat rupeaa aina paasaamaan jotain turhaa paskaa ennenkun tietää asiasta mitään :D


      • Helppo nollata
        Ärsyyntyny Volvoist kirjoitti:

        Jees 98 vohvelissa toimii myös tripin napista. Sori. ;) Jokunen kymmentä nollattu napista. =D

        Pojat rupeaa aina paasaamaan jotain turhaa paskaa ennenkun tietää asiasta mitään :D

        Myös vm.2005 S40 service ilmoituksen nollaaminen onnistuu trippinapin avulla. Ja varmaan ihan uusissa malleissa myös.


      • jumalavita
        Ärsyyntyny Volvoist kirjoitti:

        Jees 98 vohvelissa toimii myös tripin napista. Sori. ;) Jokunen kymmentä nollattu napista. =D

        Pojat rupeaa aina paasaamaan jotain turhaa paskaa ennenkun tietää asiasta mitään :D

        ei toimi ainakaa volvo v40 T4 vm98 kaikkia kikkoja kokeiltu mut taitaa jäädä testeri hommiks .....


      • Shehugf
        jumalavita kirjoitti:

        ei toimi ainakaa volvo v40 T4 vm98 kaikkia kikkoja kokeiltu mut taitaa jäädä testeri hommiks .....

        Toimii se. Kaikissa yli 90 lopun volleissa. EVO.


      • latexi691
        Shehugf kirjoitti:

        Toimii se. Kaikissa yli 90 lopun volleissa. EVO.

        Rupeen oleen sitä mieltä että ei toimi ;) vm 97


      • Anonyymi
        jumalavita kirjoitti:

        ei toimi ainakaa volvo v40 T4 vm98 kaikkia kikkoja kokeiltu mut taitaa jäädä testeri hommiks .....

        palaa kaksiminuttia tasan sit sammuu saksan huoltokirja sanoo että maadottaa kaks minuttia sit sammuu toimii


    • Voi hitsin hitsi

      Elä osta Volvoo jos ei kerta hermot kestä.

      • kaarne2

        Hyvin toimi S40 -2003. Kiitos vinkistä. Volvolla olis onnistunut vain huollon yhteydessä, halvin 154€. Rahastuksen makua.


    • Anonyymi

      hollannissa valmistettu v40-98 1.8 sörvis valo palaa 2 minuttia startista koska se maadottaa sit sammuu näin sanoo saksan kielinen opas minulla ainakin timii

    • Anonyymi

      saksankielinen ohjekirja sanoo hollannissa valmistetussa v40 98 volvossa huoltovalo palaa kaksi minuttia startista sit sammuu koska maadottaa sen aikaa miulla toimii näin olen yrittänyt kaikki muut konstit saada sen sammumaan nyt hyväksyn tämän tiedon

    • Anonyymi

      Onko nyt niin, että auton käyttökunto paranee, kun siitä sammuttaa kaikki mahdolliset muistutusvalot?
      Jos valojen sammuttamisen jälkeen lisäksi jättää auton huollattamatta ja vain ajaa, auto pysähtyy ennemmin tai myöhemmin.
      Autonvalmistaja on aivan tarkoituksella suunnitellut nämä huomautukset ja lähtee tietenkin siitä, että autonkäyttäjä ymmärtää noudattaa niitä.
      Tosin, meillä oli takavuosina kaksi autoa, joista toinen oli vaimoni käytössä.
      Ei siinä mitkään kojelaudan "joulukuusenvalot" tai kellonsoitot häiritse, eivätkä siis vaikuta ajamiseen mitenkään.
      Siksi tähän tarvitaan miestä!

      • Anonyymi

        Vieläkö löytyy vaimo (se sama)?


    • Anonyymi

      vaihtunut on ja vei autonkin mukanaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe