V40 service valo

JPK

Onkohan kellään tietoa miten saa sammumaan service valon, kun en huollon takia viittis viedä
merkkihuoltoon.V40-98 1,8.

19

19872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jippii

      ei voi nollata kuin testerillä sori

      • toni

        juu elikkäs tee näin

        1. virta päälle
        2. paina sitä tripin nollausnappulaa kunnes gongi soi
        3. käännä virrat pois pitäen edelleen nollausnappulaa alhaalla
        4. aja seuraavat 20000 km


      • kokeiltu on volvo v40 2002
        toni kirjoitti:

        juu elikkäs tee näin

        1. virta päälle
        2. paina sitä tripin nollausnappulaa kunnes gongi soi
        3. käännä virrat pois pitäen edelleen nollausnappulaa alhaalla
        4. aja seuraavat 20000 km

        1 paina trippimittarin nollaus nappi pohjaan
        2 virrat päälle
        3 odota kunnes service valo alkaa vilkkumaan (n10-30sec.)
        4 sit nappi ylös ja virrat pois. täts it..


      • NH 67
        kokeiltu on volvo v40 2002 kirjoitti:

        1 paina trippimittarin nollaus nappi pohjaan
        2 virrat päälle
        3 odota kunnes service valo alkaa vilkkumaan (n10-30sec.)
        4 sit nappi ylös ja virrat pois. täts it..

        Tere, hyvin toimi täsmällinen ohjeesi, kiitos paljon. Auto V40 vm. 2004 diesel (85 KW)


    • voivoi

      niin että 2002-> onnistuu tripin napista.

      • V40

        Onnistuu myös vanhemmissa, esim. -00 mallissa.


      • Ärsyyntyny Volvoist

        Jees 98 vohvelissa toimii myös tripin napista. Sori. ;) Jokunen kymmentä nollattu napista. =D

        Pojat rupeaa aina paasaamaan jotain turhaa paskaa ennenkun tietää asiasta mitään :D


      • Helppo nollata
        Ärsyyntyny Volvoist kirjoitti:

        Jees 98 vohvelissa toimii myös tripin napista. Sori. ;) Jokunen kymmentä nollattu napista. =D

        Pojat rupeaa aina paasaamaan jotain turhaa paskaa ennenkun tietää asiasta mitään :D

        Myös vm.2005 S40 service ilmoituksen nollaaminen onnistuu trippinapin avulla. Ja varmaan ihan uusissa malleissa myös.


      • jumalavita
        Ärsyyntyny Volvoist kirjoitti:

        Jees 98 vohvelissa toimii myös tripin napista. Sori. ;) Jokunen kymmentä nollattu napista. =D

        Pojat rupeaa aina paasaamaan jotain turhaa paskaa ennenkun tietää asiasta mitään :D

        ei toimi ainakaa volvo v40 T4 vm98 kaikkia kikkoja kokeiltu mut taitaa jäädä testeri hommiks .....


      • Shehugf
        jumalavita kirjoitti:

        ei toimi ainakaa volvo v40 T4 vm98 kaikkia kikkoja kokeiltu mut taitaa jäädä testeri hommiks .....

        Toimii se. Kaikissa yli 90 lopun volleissa. EVO.


      • latexi691
        Shehugf kirjoitti:

        Toimii se. Kaikissa yli 90 lopun volleissa. EVO.

        Rupeen oleen sitä mieltä että ei toimi ;) vm 97


      • Anonyymi
        jumalavita kirjoitti:

        ei toimi ainakaa volvo v40 T4 vm98 kaikkia kikkoja kokeiltu mut taitaa jäädä testeri hommiks .....

        palaa kaksiminuttia tasan sit sammuu saksan huoltokirja sanoo että maadottaa kaks minuttia sit sammuu toimii


    • Voi hitsin hitsi

      Elä osta Volvoo jos ei kerta hermot kestä.

      • kaarne2

        Hyvin toimi S40 -2003. Kiitos vinkistä. Volvolla olis onnistunut vain huollon yhteydessä, halvin 154€. Rahastuksen makua.


    • Anonyymi

      hollannissa valmistettu v40-98 1.8 sörvis valo palaa 2 minuttia startista koska se maadottaa sit sammuu näin sanoo saksan kielinen opas minulla ainakin timii

    • Anonyymi

      saksankielinen ohjekirja sanoo hollannissa valmistetussa v40 98 volvossa huoltovalo palaa kaksi minuttia startista sit sammuu koska maadottaa sen aikaa miulla toimii näin olen yrittänyt kaikki muut konstit saada sen sammumaan nyt hyväksyn tämän tiedon

    • Anonyymi

      Onko nyt niin, että auton käyttökunto paranee, kun siitä sammuttaa kaikki mahdolliset muistutusvalot?
      Jos valojen sammuttamisen jälkeen lisäksi jättää auton huollattamatta ja vain ajaa, auto pysähtyy ennemmin tai myöhemmin.
      Autonvalmistaja on aivan tarkoituksella suunnitellut nämä huomautukset ja lähtee tietenkin siitä, että autonkäyttäjä ymmärtää noudattaa niitä.
      Tosin, meillä oli takavuosina kaksi autoa, joista toinen oli vaimoni käytössä.
      Ei siinä mitkään kojelaudan "joulukuusenvalot" tai kellonsoitot häiritse, eivätkä siis vaikuta ajamiseen mitenkään.
      Siksi tähän tarvitaan miestä!

      • Anonyymi

        Vieläkö löytyy vaimo (se sama)?


    • Anonyymi

      vaihtunut on ja vei autonkin mukanaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1812
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      463
    Aihe