V40 service valo

JPK

Onkohan kellään tietoa miten saa sammumaan service valon, kun en huollon takia viittis viedä
merkkihuoltoon.V40-98 1,8.

19

19873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jippii

      ei voi nollata kuin testerillä sori

      • toni

        juu elikkäs tee näin

        1. virta päälle
        2. paina sitä tripin nollausnappulaa kunnes gongi soi
        3. käännä virrat pois pitäen edelleen nollausnappulaa alhaalla
        4. aja seuraavat 20000 km


      • kokeiltu on volvo v40 2002
        toni kirjoitti:

        juu elikkäs tee näin

        1. virta päälle
        2. paina sitä tripin nollausnappulaa kunnes gongi soi
        3. käännä virrat pois pitäen edelleen nollausnappulaa alhaalla
        4. aja seuraavat 20000 km

        1 paina trippimittarin nollaus nappi pohjaan
        2 virrat päälle
        3 odota kunnes service valo alkaa vilkkumaan (n10-30sec.)
        4 sit nappi ylös ja virrat pois. täts it..


      • NH 67
        kokeiltu on volvo v40 2002 kirjoitti:

        1 paina trippimittarin nollaus nappi pohjaan
        2 virrat päälle
        3 odota kunnes service valo alkaa vilkkumaan (n10-30sec.)
        4 sit nappi ylös ja virrat pois. täts it..

        Tere, hyvin toimi täsmällinen ohjeesi, kiitos paljon. Auto V40 vm. 2004 diesel (85 KW)


    • voivoi

      niin että 2002-> onnistuu tripin napista.

      • V40

        Onnistuu myös vanhemmissa, esim. -00 mallissa.


      • Ärsyyntyny Volvoist

        Jees 98 vohvelissa toimii myös tripin napista. Sori. ;) Jokunen kymmentä nollattu napista. =D

        Pojat rupeaa aina paasaamaan jotain turhaa paskaa ennenkun tietää asiasta mitään :D


      • Helppo nollata
        Ärsyyntyny Volvoist kirjoitti:

        Jees 98 vohvelissa toimii myös tripin napista. Sori. ;) Jokunen kymmentä nollattu napista. =D

        Pojat rupeaa aina paasaamaan jotain turhaa paskaa ennenkun tietää asiasta mitään :D

        Myös vm.2005 S40 service ilmoituksen nollaaminen onnistuu trippinapin avulla. Ja varmaan ihan uusissa malleissa myös.


      • jumalavita
        Ärsyyntyny Volvoist kirjoitti:

        Jees 98 vohvelissa toimii myös tripin napista. Sori. ;) Jokunen kymmentä nollattu napista. =D

        Pojat rupeaa aina paasaamaan jotain turhaa paskaa ennenkun tietää asiasta mitään :D

        ei toimi ainakaa volvo v40 T4 vm98 kaikkia kikkoja kokeiltu mut taitaa jäädä testeri hommiks .....


      • Shehugf
        jumalavita kirjoitti:

        ei toimi ainakaa volvo v40 T4 vm98 kaikkia kikkoja kokeiltu mut taitaa jäädä testeri hommiks .....

        Toimii se. Kaikissa yli 90 lopun volleissa. EVO.


      • latexi691
        Shehugf kirjoitti:

        Toimii se. Kaikissa yli 90 lopun volleissa. EVO.

        Rupeen oleen sitä mieltä että ei toimi ;) vm 97


      • Anonyymi
        jumalavita kirjoitti:

        ei toimi ainakaa volvo v40 T4 vm98 kaikkia kikkoja kokeiltu mut taitaa jäädä testeri hommiks .....

        palaa kaksiminuttia tasan sit sammuu saksan huoltokirja sanoo että maadottaa kaks minuttia sit sammuu toimii


    • Voi hitsin hitsi

      Elä osta Volvoo jos ei kerta hermot kestä.

      • kaarne2

        Hyvin toimi S40 -2003. Kiitos vinkistä. Volvolla olis onnistunut vain huollon yhteydessä, halvin 154€. Rahastuksen makua.


    • Anonyymi

      hollannissa valmistettu v40-98 1.8 sörvis valo palaa 2 minuttia startista koska se maadottaa sit sammuu näin sanoo saksan kielinen opas minulla ainakin timii

    • Anonyymi

      saksankielinen ohjekirja sanoo hollannissa valmistetussa v40 98 volvossa huoltovalo palaa kaksi minuttia startista sit sammuu koska maadottaa sen aikaa miulla toimii näin olen yrittänyt kaikki muut konstit saada sen sammumaan nyt hyväksyn tämän tiedon

    • Anonyymi

      Onko nyt niin, että auton käyttökunto paranee, kun siitä sammuttaa kaikki mahdolliset muistutusvalot?
      Jos valojen sammuttamisen jälkeen lisäksi jättää auton huollattamatta ja vain ajaa, auto pysähtyy ennemmin tai myöhemmin.
      Autonvalmistaja on aivan tarkoituksella suunnitellut nämä huomautukset ja lähtee tietenkin siitä, että autonkäyttäjä ymmärtää noudattaa niitä.
      Tosin, meillä oli takavuosina kaksi autoa, joista toinen oli vaimoni käytössä.
      Ei siinä mitkään kojelaudan "joulukuusenvalot" tai kellonsoitot häiritse, eivätkä siis vaikuta ajamiseen mitenkään.
      Siksi tähän tarvitaan miestä!

      • Anonyymi

        Vieläkö löytyy vaimo (se sama)?


    • Anonyymi

      vaihtunut on ja vei autonkin mukanaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      631
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe