Ostin just lipun himokselle ja luin niiden kotisivuilta että lippupalvelusta ostetut liput vaihdetaan rannekkeisiin himos centerissä.Missä tälläinen himos center on? onko lähellä festivaalialuetta? ouotoa ettei niitä saa portilla vaihtaa....kiitos jo etukäteen jos joku osaa auttaa :)
himos
riiiiina
2
551
Vastaukset
- homma...
Himos Center on ihan siinä festarialueen läheisyydessä, siis ihan vieressä. En kyllä ole varma missä ne portit nykyään sijaitsee kun en ole vuosiin kyseisissä zempaloissa vieraillut. Mutta siis nou hätä, huomaat sen varmasti, se on sellainen muistaakseni aika hauskan näköinen (osittain puinen?) rakennus Länsi-Himoksen tien ja Säyryläntien kulmassa..eli ei muutakuin hyvää festailua!
- --ANAnas--
Se näkyy heti siinä kun sinne alueelle tullaan "portista".. Eli et voi olla huomaamatta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795387
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3834328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103913- 1523418
- 533069
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.593011- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221